Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2, του στόλου της, στα 95 γραμ./χλμ., από τον μέσο όρο των 120,5 γραμ./ χλμ
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η δραστική μείωση των εκπομπών του CO2 των οχημάτων.
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ καθορίζουν αυστηρότερα όρια, τα οποία αναγκάζουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επανεξετάσουν την γκάμα των μοντέλων τους.
Η παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων θα αναδιοργανωθεί, επειδή οι αυστηρότεροι κανόνες της ΕΕ για το CO2, αρχίζουν να ισχύουν το επόμενο έτος.
Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2, του στόλου της, στα 95 γραμ./χλμ., από τον μέσο όρο των 120,5 γραμ./ χλμ.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα περισσότερα minicars που κυκλοφορούν τώρα δεν μπορούν να φτάσουν κάτω από τον μέσο όρο των 95 γραμ./χλμ., χωρίς να συμπεριληφθεί στη γκάμα τους μια ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Επίσης, η ΕΕ έχει καθορίσει νέα αυστηρότερα όρια τα οποία πρέπει να επιτευχθούν τα επόμενα χρόνια.
www.worldenergynews.gr
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ καθορίζουν αυστηρότερα όρια, τα οποία αναγκάζουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επανεξετάσουν την γκάμα των μοντέλων τους.
Η παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων θα αναδιοργανωθεί, επειδή οι αυστηρότεροι κανόνες της ΕΕ για το CO2, αρχίζουν να ισχύουν το επόμενο έτος.
Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2, του στόλου της, στα 95 γραμ./χλμ., από τον μέσο όρο των 120,5 γραμ./ χλμ.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα περισσότερα minicars που κυκλοφορούν τώρα δεν μπορούν να φτάσουν κάτω από τον μέσο όρο των 95 γραμ./χλμ., χωρίς να συμπεριληφθεί στη γκάμα τους μια ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Επίσης, η ΕΕ έχει καθορίσει νέα αυστηρότερα όρια τα οποία πρέπει να επιτευχθούν τα επόμενα χρόνια.
www.worldenergynews.gr