Σχεδιάζουμε μικρής κλίμακας νέα προβλήτα στη Ρεβυθούσα, σύμφωνα με τον κ. Μπατιλάνα
Στις προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς φυσικού αερίου στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της HAEE ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ, Νικόλα Μπατιλάνα σημειώνοντας ότι ο Έλληνας Διαχειριστής σχεδιάζει την ανάπτυξη του σε τέσσερις τομείς πραγματοποιώντας επενδύσεις 2 δις ευρώ την επόμενη δεκαετία.
Συγκεκριμένα:
1. Εικονικοί αγωγοί. Έχει μελετηθεί η δημιουργία τους σε δέκα νησιά των Δωδεκανήσων και του Βόρειου Αιγαίου.
Παράλληλα ξεκίνησε η δημιουργία μικρής κλίμακας LNG στον Πειραιά, ενώ σχεδιάζεται και η ανάπτυξη του CNG.
Όπως προκύπτει η λύση αυτή θα είναι πιο φθηνή από την ηλεκτρική διασύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα
2. Ο εφοδιασμός των πλοίων με καύσιμα, όπου υπάρχουν πολύ ενδιαφέρουσες ευκαιρίες ανάπτυξης μικρής κλστον Πειραιά.
3. Αεριοκίνηση. Προβλέπεται ότι έως το 2030 θα έχουμε 120.000 αυτοκίνητα με CNG και 3000 φορτηγά.
Οι αριθμοί αυτοί είναι μικροί στην Ιταλία, έχουμε ήδη πολύ περισσότερα.
Αν ικανοποιήσουμε τη ζήτηση, θα έχουμε πιο φθηνή πρόσβαση το CNG.
4. Βιομεθάνιο.
Παράγεται από τα γεωργικά απόβλητα.
Προκύπτει από τη συλλογή απορριμμάτων μπορούμε να αυξήσουμε κυκλική οικονομία.
Με αυτές τις κινήσεις είπε ο κ. Μπατιλανα έχουμε δυνητική εξοικονόμηση 500 εκ. ευρώ και επενδύσεις πάνω από 2 δις. ευρώ σε 10 χρόνια ενώ η ζήτηση φυσικού αερίου θα αυξηθεί κατά 1,5 bcm.
Είναι μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα.
Δεν έχουμε πάρει ακόμη επενδυτική απόφαση.
Σχεδιάζουμε μικρής κλίμακας νέα προβλήτα στη Ρεβυθούσα.
Θέλουμε δίκαιους κανόνες με σταθερό πλαίσιο.
O ΔΕΣΦΑ είναι εδώ και θέλει να παίξει ρόλο.
Θέλουμε να γίνει για να βοηθήσουμε την οικονομία, να αυξηθεί η ζήτηση και να μειωθούν τιμολόγια.
www.worldenergynews.gr
Συγκεκριμένα:
1. Εικονικοί αγωγοί. Έχει μελετηθεί η δημιουργία τους σε δέκα νησιά των Δωδεκανήσων και του Βόρειου Αιγαίου.
Παράλληλα ξεκίνησε η δημιουργία μικρής κλίμακας LNG στον Πειραιά, ενώ σχεδιάζεται και η ανάπτυξη του CNG.
Όπως προκύπτει η λύση αυτή θα είναι πιο φθηνή από την ηλεκτρική διασύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα
2. Ο εφοδιασμός των πλοίων με καύσιμα, όπου υπάρχουν πολύ ενδιαφέρουσες ευκαιρίες ανάπτυξης μικρής κλστον Πειραιά.
3. Αεριοκίνηση. Προβλέπεται ότι έως το 2030 θα έχουμε 120.000 αυτοκίνητα με CNG και 3000 φορτηγά.
Οι αριθμοί αυτοί είναι μικροί στην Ιταλία, έχουμε ήδη πολύ περισσότερα.
Αν ικανοποιήσουμε τη ζήτηση, θα έχουμε πιο φθηνή πρόσβαση το CNG.
4. Βιομεθάνιο.
Παράγεται από τα γεωργικά απόβλητα.
Προκύπτει από τη συλλογή απορριμμάτων μπορούμε να αυξήσουμε κυκλική οικονομία.
Με αυτές τις κινήσεις είπε ο κ. Μπατιλανα έχουμε δυνητική εξοικονόμηση 500 εκ. ευρώ και επενδύσεις πάνω από 2 δις. ευρώ σε 10 χρόνια ενώ η ζήτηση φυσικού αερίου θα αυξηθεί κατά 1,5 bcm.
Είναι μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα.
Δεν έχουμε πάρει ακόμη επενδυτική απόφαση.
Σχεδιάζουμε μικρής κλίμακας νέα προβλήτα στη Ρεβυθούσα.
Θέλουμε δίκαιους κανόνες με σταθερό πλαίσιο.
O ΔΕΣΦΑ είναι εδώ και θέλει να παίξει ρόλο.
Θέλουμε να γίνει για να βοηθήσουμε την οικονομία, να αυξηθεί η ζήτηση και να μειωθούν τιμολόγια.
www.worldenergynews.gr