Η S&P υποβαθμίζει σε σταθερό το outlook της Navios Maritime
Σε σταθερές -από θετικές- υποβάθμισε τις ποροοπτικές (outlook) της Navios Maritime Partners (συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου) η S&P Global Ratings, διατηρώντας σε «Β+» τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα.
Ο αμερικανικός οίκος επικαλείται τις συνθήκες χαμηλής χρέωσης του ναύλου ξηρού φορτίου, εξαιτίας ενός συνδυασμού παραγόντων, όπως της υποτονικήε ζήτησηε για μεγάλα εμπορεύματα ξηρού φορτίου από την Κίνα (ο μεγαλύτερος εισαγωγέας στον κόσμο), τις διαταραχές στην αγορά σιδηρομεταλλεύματος μετά την κατάρρευση του φράγματος της Vale στη Βραζιλία -στα τέλη Ιανουαρίου 2019- και τις κακές καιρικές συνθήκες στην Αυστραλία που περιορίζουν τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος της χώρας.
Το αποτέλεσμα είναι το πιο αξιοσημείωτο για τα μεγάλα πλοία, τα οποία σημείωσαν απότομη πτώση των ναύλων κατά 25% σε περίπου 14.000 δολάρια ημερησίως μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου 2019, έναντι 18.600 δολαρίων την ημέρα μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου 2018.
Ο οίκος αναμένει τα Capesize να φθάσουν κατά μέσο όρο περίπου 16.500 δολάρια την ημέρα και τα Panamax περίπου 11.500 δολάρια την ημέρα το 2019, σε σύγκριση με προηγούμενες προβλέψεις για 19.000 και 12.500, αντίστοιχα.
H αρνητική τάση θα αντιστραφεί στο εποχιακά ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο του 2019 και ότι τα επιτόκια ναύλων θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν το 2020.
Αυτή η προσδοκία υποθέτει ότι οι εισαγωγές της Κίνας θα σταθεροποιηθούν και ότι η παγκόσμια επέκταση του στόλου θα επιβραδυνθεί.
«Αναμένουμε διατήρηση επαρκούς ρευστότητας για την εταιρεία», σχολιάζεται.
www.worldenergynews.gr
Ο αμερικανικός οίκος επικαλείται τις συνθήκες χαμηλής χρέωσης του ναύλου ξηρού φορτίου, εξαιτίας ενός συνδυασμού παραγόντων, όπως της υποτονικήε ζήτησηε για μεγάλα εμπορεύματα ξηρού φορτίου από την Κίνα (ο μεγαλύτερος εισαγωγέας στον κόσμο), τις διαταραχές στην αγορά σιδηρομεταλλεύματος μετά την κατάρρευση του φράγματος της Vale στη Βραζιλία -στα τέλη Ιανουαρίου 2019- και τις κακές καιρικές συνθήκες στην Αυστραλία που περιορίζουν τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος της χώρας.
Το αποτέλεσμα είναι το πιο αξιοσημείωτο για τα μεγάλα πλοία, τα οποία σημείωσαν απότομη πτώση των ναύλων κατά 25% σε περίπου 14.000 δολάρια ημερησίως μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου 2019, έναντι 18.600 δολαρίων την ημέρα μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου 2018.
Ο οίκος αναμένει τα Capesize να φθάσουν κατά μέσο όρο περίπου 16.500 δολάρια την ημέρα και τα Panamax περίπου 11.500 δολάρια την ημέρα το 2019, σε σύγκριση με προηγούμενες προβλέψεις για 19.000 και 12.500, αντίστοιχα.
H αρνητική τάση θα αντιστραφεί στο εποχιακά ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο του 2019 και ότι τα επιτόκια ναύλων θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν το 2020.
Αυτή η προσδοκία υποθέτει ότι οι εισαγωγές της Κίνας θα σταθεροποιηθούν και ότι η παγκόσμια επέκταση του στόλου θα επιβραδυνθεί.
«Αναμένουμε διατήρηση επαρκούς ρευστότητας για την εταιρεία», σχολιάζεται.
www.worldenergynews.gr