Κάθε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία έχει σχέδια για ηλεκτροκίνητα οχήματα για να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Πολλές είναι οι απόψεις που διατυπώνονται για την σπουδαιότητα των ηλεκτρικών οχημάτων στην καθημερινότητά μας.
Ωστόσο, νέα γερμανική μελέτη τονίζει ότι κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, ένα ντίζελ της Mercedes θα μολύνει λιγότερο από ένα ηλεκτρικό Tesla.
Ειδικότερα, οι συντάκτες της έκθεσης διαπίστωσαν πως ένα δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο απελευθερώνει περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα από ένα συγκρίσιμο κινητήρα ντίζελ.
Οι συγγραφείς συνέκριναν την παραγωγή CO2 για ένα μοντέλο Tesla 3 και ένα sedan της Mercedes C220d.
Υπολόγισαν ότι το πετρέλαιο Mercedes κυκλοφορεί περίπου 141 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο που κινούνται, συμπεριλαμβανομένου του άνθρακα που εκπέμπεται για να τρυπήσει, να καθαρίσει και να τροφοδοτήσει τα καύσιμα του.
Απεναντίας το Tesla κυμαίνεται μεταξύ 156 και 181.
Το αποτύπωμα άνθρακα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να αυξηθεί αρκετά, ανάλογα με τον τρόπο φόρτισης αλλά και τον τρόπο παραγωγής της μπαταρίας του.
Τα ευρήματα δείχνουν ότι ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν εκπομπές στο δρόμο, εξακολουθούν να παράγουν πολύ από το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Κάθε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία έχει σχέδια για ηλεκτροκίνητα οχήματα για να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Όμως οι κατασκευαστές, συχνά, κατασκευάζουν μπαταρίες ιόντων λιθίου σε περιοχές με μερικά από τα πιο ρυπογόνα δίκτυα στον κόσμο.
www.worldenergynews.gr
Ωστόσο, νέα γερμανική μελέτη τονίζει ότι κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, ένα ντίζελ της Mercedes θα μολύνει λιγότερο από ένα ηλεκτρικό Tesla.
Ειδικότερα, οι συντάκτες της έκθεσης διαπίστωσαν πως ένα δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο απελευθερώνει περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα από ένα συγκρίσιμο κινητήρα ντίζελ.
Οι συγγραφείς συνέκριναν την παραγωγή CO2 για ένα μοντέλο Tesla 3 και ένα sedan της Mercedes C220d.
Υπολόγισαν ότι το πετρέλαιο Mercedes κυκλοφορεί περίπου 141 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο που κινούνται, συμπεριλαμβανομένου του άνθρακα που εκπέμπεται για να τρυπήσει, να καθαρίσει και να τροφοδοτήσει τα καύσιμα του.
Απεναντίας το Tesla κυμαίνεται μεταξύ 156 και 181.
Το αποτύπωμα άνθρακα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να αυξηθεί αρκετά, ανάλογα με τον τρόπο φόρτισης αλλά και τον τρόπο παραγωγής της μπαταρίας του.
Τα ευρήματα δείχνουν ότι ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν εκπομπές στο δρόμο, εξακολουθούν να παράγουν πολύ από το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Κάθε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία έχει σχέδια για ηλεκτροκίνητα οχήματα για να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Όμως οι κατασκευαστές, συχνά, κατασκευάζουν μπαταρίες ιόντων λιθίου σε περιοχές με μερικά από τα πιο ρυπογόνα δίκτυα στον κόσμο.
www.worldenergynews.gr