Οι πρώτοι μήνες των συμβάσεων θα είναι από τον Αύγουστο του 2019 έως τον Ιούλιο του 2020, με κάθε ένα να λήγει την ημέρα πριν από την έναρξη του αντίστοιχου μήνα.
Το χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης Asia Pacific Exchange (APEX) ξεκινά το πρώτο συμβόλαιο μελλοντικής εκπλήρωσης πετρελαίου μαζούτ την Πέμπτη το βράδυ 11/4/2019, στοχεύοντας σε περιφερειακούς και διεθνείς συμμετέχοντες στη βιομηχανία, ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Κάθε συμβόλαιο 380 centistoke υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (380 cst HSFO) που θα εκδίδεται σε δολάρια ΗΠΑ θα αφορά 10 τόνους μαζούτ, το οποίο θα παραδοθεί φυσικά έναντι του HSFO 380 cst, εάν κρατηθεί μέχρι τη λήξη του, δήλωσε η εκπρόσωπος.
Το σχετικά μικρό μέγεθος συμβολαίου έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τόσο τους μεγάλους όσο και τους μικρούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, ενώ η σύμβαση σε δολάρια ΗΠΑ πρέπει να απευθύνεται σε ευρύ φάσμα συμμετεχόντων στη βιομηχανία, ανέφερε.
Η εμπορική ρευστότητα για τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης πετρελαίου μαζούτ στην Κίνα έχει αυξηθεί σταθερά από την έναρξη παρόμοιων συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης σε γιουάν στο χρηματιστήριο της Σαγκάης τον Ιούλιο του 2018.
Οι πρώτοι μήνες των συμβάσεων θα είναι από τον Αύγουστο του 2019 έως τον Ιούλιο του 2020, με κάθε ένα να λήγει την ημέρα πριν από την έναρξη του αντίστοιχου μήνα.
Θα υπάρξουν πολλά παράθυρα διαπραγμάτευσης για τις συμβάσεις κάθε μέρα, τα οποία θα καλύπτουν την πλατφόρμα S & P Global Platts της Σιγκαπούρης στις αγορές Close Futures Exchange (SHFE) και της Intercontinental Exchange (ICE), δήλωσε η εκπρόσωπος.
Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι πληρούνται τα ποιοτικά πρότυπα, οι πωλητές μπορούν να παραδώσουν το πετρέλαιο στις εγκεκριμένες εγκαταστάσεις αποθήκευσης της APEX για έλεγχο, προκειμένου να εγγυηθούν τις προδιαγραφές του προϊόντος.
Ανάλογα με την απόδοση του συμβολαίου μελλοντικής εκπλήρωσης HSFO των 380 cst, η APEX μπορεί στη συνέχεια να λανσάρει παρόμοια συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (LSFO) και ναυτιλιακό πετρέλαιο (MGO) που ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της βιομηχανίας, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Σύμφωνα με τους κανόνες του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που τίθενται σε ισχύ από το 2020, τα πλοία θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο 0,5% ή λιγότερο, σε σύγκριση με 3,5% τώρα, επιβάλλοντας αλλαγές στους παγκόσμιους φορτωτές και τα διυλιστήρια πετρελαίου.
www.worldenergynews.gr
Κάθε συμβόλαιο 380 centistoke υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (380 cst HSFO) που θα εκδίδεται σε δολάρια ΗΠΑ θα αφορά 10 τόνους μαζούτ, το οποίο θα παραδοθεί φυσικά έναντι του HSFO 380 cst, εάν κρατηθεί μέχρι τη λήξη του, δήλωσε η εκπρόσωπος.
Το σχετικά μικρό μέγεθος συμβολαίου έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τόσο τους μεγάλους όσο και τους μικρούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, ενώ η σύμβαση σε δολάρια ΗΠΑ πρέπει να απευθύνεται σε ευρύ φάσμα συμμετεχόντων στη βιομηχανία, ανέφερε.
Η εμπορική ρευστότητα για τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης πετρελαίου μαζούτ στην Κίνα έχει αυξηθεί σταθερά από την έναρξη παρόμοιων συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης σε γιουάν στο χρηματιστήριο της Σαγκάης τον Ιούλιο του 2018.
Οι πρώτοι μήνες των συμβάσεων θα είναι από τον Αύγουστο του 2019 έως τον Ιούλιο του 2020, με κάθε ένα να λήγει την ημέρα πριν από την έναρξη του αντίστοιχου μήνα.
Θα υπάρξουν πολλά παράθυρα διαπραγμάτευσης για τις συμβάσεις κάθε μέρα, τα οποία θα καλύπτουν την πλατφόρμα S & P Global Platts της Σιγκαπούρης στις αγορές Close Futures Exchange (SHFE) και της Intercontinental Exchange (ICE), δήλωσε η εκπρόσωπος.
Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι πληρούνται τα ποιοτικά πρότυπα, οι πωλητές μπορούν να παραδώσουν το πετρέλαιο στις εγκεκριμένες εγκαταστάσεις αποθήκευσης της APEX για έλεγχο, προκειμένου να εγγυηθούν τις προδιαγραφές του προϊόντος.
Ανάλογα με την απόδοση του συμβολαίου μελλοντικής εκπλήρωσης HSFO των 380 cst, η APEX μπορεί στη συνέχεια να λανσάρει παρόμοια συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (LSFO) και ναυτιλιακό πετρέλαιο (MGO) που ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της βιομηχανίας, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Σύμφωνα με τους κανόνες του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που τίθενται σε ισχύ από το 2020, τα πλοία θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο 0,5% ή λιγότερο, σε σύγκριση με 3,5% τώρα, επιβάλλοντας αλλαγές στους παγκόσμιους φορτωτές και τα διυλιστήρια πετρελαίου.
www.worldenergynews.gr