Οι χώρες της Ευρώπης - ωστόσο - είναι διχασμένες ως προς την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων, καθώς υπάρχουν κράτη, όπως η Γερμανία, που υποστηρίζουν ότι η μετάβαση μπορεί να καταστρέψει την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς μπορεί να χαθούν πολλές θέσεις εργασίας
Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μονόδρομο για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες που δίνουν μάχη για την επίτευξη του στόχου τους που είναι η μείωση των ρύπων. Ο στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι να μειώσει τις εκπομπές CO2 από τα αυτοκίνητα κατά 37,5% και από τα φορτηγά κατά 31% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021.
Οι χώρες της Ευρώπης - ωστόσο - είναι διχασμένες ως προς την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων, καθώς υπάρχουν κράτη, όπως η Γερμανία, που υποστηρίζουν ότι η μετάβαση μπορεί να καταστρέψει την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς μπορεί να χαθούν πολλές θέσεις εργασίας.
Από την άλλη δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και τις φωνές ορισμένων ανθρώπων που τα τελευταία χρόνια ρυθμίζουν τις τύχες της αυτοκίνησης και οι οποίοι υποστηρίζουν ότι «η μείωση των ρύπων κατά 37,5% μπορεί να ακούγεται εύλογη αλλά στην ουσία είναι πολύ δύσκολη».
Να σημειώσουμε ότι τα σημερινά όρια των εκπομπών των ρύπων για τα αυτοκίνητα είναι 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, ενώ θα φθάσουν τα 95 γραμμάρια το 2021. Άλλωστε, δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι σήμερα περίπου 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα πωλούνται κάθε χρόνο στην ΕΕ, τα οποία ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
www.worldenergynews.gr
Οι χώρες της Ευρώπης - ωστόσο - είναι διχασμένες ως προς την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων, καθώς υπάρχουν κράτη, όπως η Γερμανία, που υποστηρίζουν ότι η μετάβαση μπορεί να καταστρέψει την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς μπορεί να χαθούν πολλές θέσεις εργασίας.
Από την άλλη δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και τις φωνές ορισμένων ανθρώπων που τα τελευταία χρόνια ρυθμίζουν τις τύχες της αυτοκίνησης και οι οποίοι υποστηρίζουν ότι «η μείωση των ρύπων κατά 37,5% μπορεί να ακούγεται εύλογη αλλά στην ουσία είναι πολύ δύσκολη».
Να σημειώσουμε ότι τα σημερινά όρια των εκπομπών των ρύπων για τα αυτοκίνητα είναι 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, ενώ θα φθάσουν τα 95 γραμμάρια το 2021. Άλλωστε, δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι σήμερα περίπου 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα πωλούνται κάθε χρόνο στην ΕΕ, τα οποία ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
www.worldenergynews.gr