Στο pop-up store, η εξειδικευμένη ομάδα της ZeniΘ εξυπηρετεί τις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού και της επιχείρησης, προσφέροντας τα μοναδικά και καινοτόμα προϊόντα της τόσο σε φυσικό αέριο όσο και σε ηλεκτρική ενέργεια
Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με μεμονωμένα και συνδυαστικά προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, καλωσορίζει τους καταναλωτές στο pop-up store της στην Αθήνα, που φιλοξενείται στο Golden Hall!
Πρόκειται για το πρώτο φυσικό ενεργειακό pop-up store της εταιρείας, που από το 2000 μέχρι και σήμερα έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων πελατών σε όλη την Ελλάδα.
Τα εγκαίνια του Pop-Up store πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, κ. Federico Regola, το Σάββατο 17 Νοεμβρίου και πλαισιώθηκαν από live μετάδοση των ραδιοφωνικών σταθμών 95.2 Athens Dee Jay & 96.9 Rock FM. Οι επισκέπτες αγκάλιασαν τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της ΖeniΘ ενώ ταυτόχρονα είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαγωνισμό για να κερδίσουν πλούσια δώρα - ηλεκτρικές & ηλεκτρονικές συσκευές, tablets, smartphones και πολλά ακόμα δώρα!
Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε: «Είμαστε ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες να μας εμπιστεύονται και δεν θα μπορούσαμε να μην έχουμε και φυσική παρουσία στην Αθήνα. Στο πλαίσιο της υλοποίησης της υπόσχεσής μας για την πανελλαδική μας επέκταση, από τις 17 Νοέμβρη βρισκόμαστε στο Golden Hall με το πρώτο μας Pop Up store. Θεωρούμε ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους καταναλωτές να μας επισκεφτούν και να αναλύσουμε από κοντά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ZeniΘ που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες τους, με οφέλη για τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό».
Στο pop-up store, η εξειδικευμένη ομάδα της ZeniΘ εξυπηρετεί τις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού και της επιχείρησης, προσφέροντας τα μοναδικά και καινοτόμα προϊόντα της τόσο σε φυσικό αέριο όσο και σε ηλεκτρική ενέργεια. Οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν στο δίκτυο της ZeniΘ και να επιλέξουν το προϊόν ενέργειας που ταιριάζει στις δικές τους ανάγκες κατανάλωσης, εκμεταλλευόμενοι τις μοναδικές προσφορές και τις πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες, όπως η οικογενειακή κάρτα υγείας ΕΥ ΖΗΝ και η υπηρεσία 24/7 Home Emergency σε συνεργασία με την ΑΧΑ, που προσφέρει η εταιρεία σε όλους τους πελάτες της, υφιστάμενους και νέους!
www.worldenergynews.gr
Πρόκειται για το πρώτο φυσικό ενεργειακό pop-up store της εταιρείας, που από το 2000 μέχρι και σήμερα έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων πελατών σε όλη την Ελλάδα.
Τα εγκαίνια του Pop-Up store πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, κ. Federico Regola, το Σάββατο 17 Νοεμβρίου και πλαισιώθηκαν από live μετάδοση των ραδιοφωνικών σταθμών 95.2 Athens Dee Jay & 96.9 Rock FM. Οι επισκέπτες αγκάλιασαν τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της ΖeniΘ ενώ ταυτόχρονα είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαγωνισμό για να κερδίσουν πλούσια δώρα - ηλεκτρικές & ηλεκτρονικές συσκευές, tablets, smartphones και πολλά ακόμα δώρα!
Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε: «Είμαστε ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες να μας εμπιστεύονται και δεν θα μπορούσαμε να μην έχουμε και φυσική παρουσία στην Αθήνα. Στο πλαίσιο της υλοποίησης της υπόσχεσής μας για την πανελλαδική μας επέκταση, από τις 17 Νοέμβρη βρισκόμαστε στο Golden Hall με το πρώτο μας Pop Up store. Θεωρούμε ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους καταναλωτές να μας επισκεφτούν και να αναλύσουμε από κοντά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ZeniΘ που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες τους, με οφέλη για τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό».
Στο pop-up store, η εξειδικευμένη ομάδα της ZeniΘ εξυπηρετεί τις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού και της επιχείρησης, προσφέροντας τα μοναδικά και καινοτόμα προϊόντα της τόσο σε φυσικό αέριο όσο και σε ηλεκτρική ενέργεια. Οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν στο δίκτυο της ZeniΘ και να επιλέξουν το προϊόν ενέργειας που ταιριάζει στις δικές τους ανάγκες κατανάλωσης, εκμεταλλευόμενοι τις μοναδικές προσφορές και τις πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες, όπως η οικογενειακή κάρτα υγείας ΕΥ ΖΗΝ και η υπηρεσία 24/7 Home Emergency σε συνεργασία με την ΑΧΑ, που προσφέρει η εταιρεία σε όλους τους πελάτες της, υφιστάμενους και νέους!
www.worldenergynews.gr