Μία από τις τρέχουσες προκλήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι να εξασφαλιστεί ότι υπάρχουν αρκετοί σταθμοί φόρτισης για μεγαλύτερα ταξίδια
Περισσότερα από 750.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν το 2016 και η παγκόσμια αγορά αυξήθηκε σε πάνω από 2 εκατομμύρια, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (IEA).
Καθώς η περιβαλλοντική συνείδηση εδραιώνεται οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν μεγάλες αλλαγές.
Κάθε Volvo από το 2019, για παράδειγμα, θα διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ η Ford πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις προγραμματισμένες επενδύσεις στον ηλεκτροκίνηση σε 11 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022.
Σύμφωνα με το CNBC η αειφόρος ενέργεια εξετάζει τα ηλεκτρικά οχήματα: τον τρόπο λειτουργίας τους, τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον και τον ρόλο που θα πρέπει να διαδραματίσουν στο μέλλον των μεταφορών.
Ένα ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιεί μια μπαταρία για την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί έναν κινητήρα. Αυτά τα οχήματα χρεώνονται, συνήθως σε σταθμό φόρτισης στο δρόμο.
Σύμφωνα με το Κέντρο δεδομένων εναλλακτικών καυσίμων του Υπουργείου Ενέργειας των Η.Π.Α., η πλήρη φόρτιση έχει επί του παρόντος μικρότερη εμβέλεια "ανά επιβάρυνση" από τα συμβατικά οχήματα με δεξαμενή αερίου.
Οι συνθήκες και οι συνήθειες οδήγησης μπορούν να επηρεάσουν τόσο την αποτελεσματικότητα όσο και το εύρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μία από τις τρέχουσες προκλήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι να εξασφαλιστεί ότι υπάρχουν αρκετοί σταθμοί φόρτισης για μεγαλύτερα ταξίδια. Και σε αυτό καταβάλλονται προσπάθειες για την επίλυση αυτού του προβλήματος.
Τον Ιανουάριο, για παράδειγμα, η BP Ventures επένδυσε 5 εκατομμύρια δολάρια σε FreeWire Technologies, μια αμερικανική εταιρεία που ειδικεύεται σε κινητά συστήματα ταχείας φόρτισης οχημάτων.
Η BP δήλωσε ότι σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει τις μονάδες σε μια σειρά από περιοχές λιανικής πώλησης της BP στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη φέτος.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Γραφείο για οχήματα χαμηλών εκπομπών παρέχει περισσότερα από 900 εκατομμύρια λίρες στερλίνες για να τοποθετήσει τη Βρετανία σε "παγκόσμια πρωτιά" όσον αφορά την ανάπτυξη, κατασκευή και χρήση οχημάτων εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών.
Το DOE εκτιμά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές που συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή, ενισχύοντας έτσι τη δημόσια υγεία και "μειώνοντας τις οικολογικές ζημιές".
Από την πλευρά της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποστηρίζει ότι η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας ως "ενεργειακού φορέα για πρόωση οχημάτων" προσφέρει τη δυνατότητα υποκατάστασης του πετρελαίου με ένα ευρύ φάσμα πηγών πρωτογενούς ενέργειας.
Αυτό, προσθέτει η Επιτροπή, θα μπορούσε να διασφαλίσει την ασφάλεια του ενεργειακού εφοδιασμού καθώς και μια "ευρεία χρήση ανανεώσιμων και χωρίς άνθρακα ενεργειακών πηγών στον τομέα των μεταφορών".
Σε ορισμένες χώρες, η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα έχει αποκτήσει δυναμική.
Στην Ευρώπη, η Νορβηγία προσφέρει μια γεύση για ένα μέλλον, που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αναπόσπαστο ρόλο στην κοινωνία.
Τον Δεκέμβριο, περίπου το 27% των νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στη Νορβηγία ήταν με "μπαταρίες ηλεκτρικού", σύμφωνα με την κυβέρνηση.
Παράλληλα καταβάλλονται προσπάθειες για τη μετάβαση από παραδοσιακά βενζινοκίνητα οχήματα σε ηλεκτρικά.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες που πωλούνται στη Νορβηγία έχουν απαλλαγές από τον φόρο προστιθέμενης αξίας, εφάπαξ τέλος ταξινόμησης και φόρο ασφάλισης κυκλοφορίας.
Αυτά τα οχήματα είναι, επίσης, με λίγους περιορισμούς, επιτρέπεται να οδηγούν σε λωρίδες λεωφορείων και να παρκάρουν δωρεάν ή με τη μισή τιμή.
Στην Κίνα, η οποία έχει μακρόχρονα προβλήματα με την ατμοσφαιρική ρύπανση, γίνονται επίσης αλλαγές, συχνά σε μεγάλη κλίμακα.
Μία από τις μεγάλες πόλεις της Κίνας και κόμβος για τις εταιρείες τεχνολογίας, Shenzen, φιλοξενεί τώρα ένα τεράστιο στόλο ηλεκτρικών λεωφορείων.
Τον περασμένο Ιούνιο, οι αρχές ανακοίνωσαν ότι η ομάδα λεωφορείων της Shenzhen είχε αντικαταστήσει τα 5.698 λεωφορεία της με ηλεκτρικά οχήματα.
www.worldenergynews.gr
Καθώς η περιβαλλοντική συνείδηση εδραιώνεται οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν μεγάλες αλλαγές.
Κάθε Volvo από το 2019, για παράδειγμα, θα διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ η Ford πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις προγραμματισμένες επενδύσεις στον ηλεκτροκίνηση σε 11 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022.
Σύμφωνα με το CNBC η αειφόρος ενέργεια εξετάζει τα ηλεκτρικά οχήματα: τον τρόπο λειτουργίας τους, τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον και τον ρόλο που θα πρέπει να διαδραματίσουν στο μέλλον των μεταφορών.
Ένα ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιεί μια μπαταρία για την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί έναν κινητήρα. Αυτά τα οχήματα χρεώνονται, συνήθως σε σταθμό φόρτισης στο δρόμο.
Σύμφωνα με το Κέντρο δεδομένων εναλλακτικών καυσίμων του Υπουργείου Ενέργειας των Η.Π.Α., η πλήρη φόρτιση έχει επί του παρόντος μικρότερη εμβέλεια "ανά επιβάρυνση" από τα συμβατικά οχήματα με δεξαμενή αερίου.
Οι συνθήκες και οι συνήθειες οδήγησης μπορούν να επηρεάσουν τόσο την αποτελεσματικότητα όσο και το εύρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μία από τις τρέχουσες προκλήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι να εξασφαλιστεί ότι υπάρχουν αρκετοί σταθμοί φόρτισης για μεγαλύτερα ταξίδια. Και σε αυτό καταβάλλονται προσπάθειες για την επίλυση αυτού του προβλήματος.
Τον Ιανουάριο, για παράδειγμα, η BP Ventures επένδυσε 5 εκατομμύρια δολάρια σε FreeWire Technologies, μια αμερικανική εταιρεία που ειδικεύεται σε κινητά συστήματα ταχείας φόρτισης οχημάτων.
Η BP δήλωσε ότι σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει τις μονάδες σε μια σειρά από περιοχές λιανικής πώλησης της BP στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη φέτος.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Γραφείο για οχήματα χαμηλών εκπομπών παρέχει περισσότερα από 900 εκατομμύρια λίρες στερλίνες για να τοποθετήσει τη Βρετανία σε "παγκόσμια πρωτιά" όσον αφορά την ανάπτυξη, κατασκευή και χρήση οχημάτων εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών.
Το DOE εκτιμά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές που συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή, ενισχύοντας έτσι τη δημόσια υγεία και "μειώνοντας τις οικολογικές ζημιές".
Από την πλευρά της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποστηρίζει ότι η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας ως "ενεργειακού φορέα για πρόωση οχημάτων" προσφέρει τη δυνατότητα υποκατάστασης του πετρελαίου με ένα ευρύ φάσμα πηγών πρωτογενούς ενέργειας.
Αυτό, προσθέτει η Επιτροπή, θα μπορούσε να διασφαλίσει την ασφάλεια του ενεργειακού εφοδιασμού καθώς και μια "ευρεία χρήση ανανεώσιμων και χωρίς άνθρακα ενεργειακών πηγών στον τομέα των μεταφορών".
Σε ορισμένες χώρες, η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα έχει αποκτήσει δυναμική.
Στην Ευρώπη, η Νορβηγία προσφέρει μια γεύση για ένα μέλλον, που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αναπόσπαστο ρόλο στην κοινωνία.
Τον Δεκέμβριο, περίπου το 27% των νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στη Νορβηγία ήταν με "μπαταρίες ηλεκτρικού", σύμφωνα με την κυβέρνηση.
Παράλληλα καταβάλλονται προσπάθειες για τη μετάβαση από παραδοσιακά βενζινοκίνητα οχήματα σε ηλεκτρικά.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες που πωλούνται στη Νορβηγία έχουν απαλλαγές από τον φόρο προστιθέμενης αξίας, εφάπαξ τέλος ταξινόμησης και φόρο ασφάλισης κυκλοφορίας.
Αυτά τα οχήματα είναι, επίσης, με λίγους περιορισμούς, επιτρέπεται να οδηγούν σε λωρίδες λεωφορείων και να παρκάρουν δωρεάν ή με τη μισή τιμή.
Στην Κίνα, η οποία έχει μακρόχρονα προβλήματα με την ατμοσφαιρική ρύπανση, γίνονται επίσης αλλαγές, συχνά σε μεγάλη κλίμακα.
Μία από τις μεγάλες πόλεις της Κίνας και κόμβος για τις εταιρείες τεχνολογίας, Shenzen, φιλοξενεί τώρα ένα τεράστιο στόλο ηλεκτρικών λεωφορείων.
Τον περασμένο Ιούνιο, οι αρχές ανακοίνωσαν ότι η ομάδα λεωφορείων της Shenzhen είχε αντικαταστήσει τα 5.698 λεωφορεία της με ηλεκτρικά οχήματα.
www.worldenergynews.gr