Η γερμανική εταιρεία έχει στα χέρια της ανεξάρτητη έρευνα που υποδεικνύει ότι τα αεροδρόμια είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ' ότι πίστευε
Η γερμανική εταιρεία Fraport, η οποία απέκτησε τον Απρίλιο, 14 περιφερειακά αεροδρόμια έναντι 1,2 δισ. ευρώ, είναι έτοιμη να ζητήσει αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο, καθώς αρκετά εξ αυτών είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ’ ότι είχε εκτιμήσει, σύμφωνα με το Spiegel.
Όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, επικαλούμενο αποκλειστικές πληροφορίες, το ύψος της αποζημίωσης μπορεί να φθάσει στα 70 εκατ. ευρώ.
«Τα αεροδρόμια, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το δεύτερο μεγαλύτερο της Ελλάδας, αυτό της Θεσσαλονίκης, αλλά και ορισμένα που βρίσκονται σε περιοχές με υψηλό τουρισμό, όπως αυτό της Κέρκυρας είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ’ ότι περίμενε η εταιρεία.
Βάσει του συμβολαίου που έχει υπογραφεί η Fraport έχει τη δυνατότητα να ζητήσει αποζημίωση.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Spiegel, η Fraport έχει έναν ανεξάρτητο ειδικό, ο οποίος κατέθεσε τον Ιούνιο, έκθεση στην εταιρεία για την κατάσταση των αεροδρομίων που εξαγόρασε.
Βάσει αυτής της έρευνας υπάρχει πλήθος προβλημάτων.
Για παράδειγμα: χιλιάδες καμένες λάμπες, σπασμένες πόρτες, εξαφανισμένοι ή μη λειτουργικοί πυροσβεστήρες».
Επιπρόσθετα το γερμανικό περιοδικό σημειώνει ότι εάν τελικά η Fraport ζητήσει την εν λόγω αποζημίωση θα αποτελέσει σημαντικό πλήγμα για την Αθήνα.
«Η Fraport θα απαιτήσει περισσότερα χρήματα από αυτά που έλαβε η Αθήνα από την πώληση των σιδηροδρόμων στην ιταλική Ferrovie (45 εκατ. ευρώ).
Πρόκειται για ποσό υπερδιπλάσιο των 30 εκατ. ευρώ που η ελληνική κυβέρνηση έχει υποσχεθεί ότι θα δώσει εντός του 2018 ως επίδομα θέρμανσης για τις οικογένειες που ζουν υπό καθεστώς φτώχειας», προσθέτει το Spiegel.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ακόμη και η κόντρα που είχε ξεσπάσει μεταξύ του υπουργού Μεταφορών, Χ. Σπίρτζη και της Fraport πριν από μικρό χρονικό διάστημα.
Πηγή:www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, επικαλούμενο αποκλειστικές πληροφορίες, το ύψος της αποζημίωσης μπορεί να φθάσει στα 70 εκατ. ευρώ.
«Τα αεροδρόμια, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το δεύτερο μεγαλύτερο της Ελλάδας, αυτό της Θεσσαλονίκης, αλλά και ορισμένα που βρίσκονται σε περιοχές με υψηλό τουρισμό, όπως αυτό της Κέρκυρας είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ’ ότι περίμενε η εταιρεία.
Βάσει του συμβολαίου που έχει υπογραφεί η Fraport έχει τη δυνατότητα να ζητήσει αποζημίωση.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Spiegel, η Fraport έχει έναν ανεξάρτητο ειδικό, ο οποίος κατέθεσε τον Ιούνιο, έκθεση στην εταιρεία για την κατάσταση των αεροδρομίων που εξαγόρασε.
Βάσει αυτής της έρευνας υπάρχει πλήθος προβλημάτων.
Για παράδειγμα: χιλιάδες καμένες λάμπες, σπασμένες πόρτες, εξαφανισμένοι ή μη λειτουργικοί πυροσβεστήρες».
Επιπρόσθετα το γερμανικό περιοδικό σημειώνει ότι εάν τελικά η Fraport ζητήσει την εν λόγω αποζημίωση θα αποτελέσει σημαντικό πλήγμα για την Αθήνα.
«Η Fraport θα απαιτήσει περισσότερα χρήματα από αυτά που έλαβε η Αθήνα από την πώληση των σιδηροδρόμων στην ιταλική Ferrovie (45 εκατ. ευρώ).
Πρόκειται για ποσό υπερδιπλάσιο των 30 εκατ. ευρώ που η ελληνική κυβέρνηση έχει υποσχεθεί ότι θα δώσει εντός του 2018 ως επίδομα θέρμανσης για τις οικογένειες που ζουν υπό καθεστώς φτώχειας», προσθέτει το Spiegel.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ακόμη και η κόντρα που είχε ξεσπάσει μεταξύ του υπουργού Μεταφορών, Χ. Σπίρτζη και της Fraport πριν από μικρό χρονικό διάστημα.
Πηγή:www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr