
Η εταιρεία επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο με δύο νέες μάρκες από Κίνα, μέχρι τις αρχές του 2026, ενώ παρατηρείται μία μικρή υποχώρηση της αγοράς νέων αυτοκινήτων
Στην μεγάλη αισιοδοξία για την πορεία της Autohellas στο μέλλον εστίασε ο Ευτύχης Βασιλάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σχολιάζοντας την τρίτη σερί χρονιά υψηλής κερδοφορίας.
Ο κ. Βασιλάκης, στη δήλωσή του, έκανε λόγο για μία ακόμη πετυχημένη χρονιά και είπε πως «δεν περιμέναμε ποτέ πως θα είχαμε τρεις συνεχόμενες χρονιές με κέρδη προ φόρων 100 εκατ. ευρώ από δραστηριότητα στα αυτοκίνητα.
Το rebound effect από τον Covid, οι τιμές των αυτοκινήτων αλλά και η ικανότητα για ταξίδια βοήθησαν σε αυτά τα αποτελέσματα.
Κοιτάζοντας τις ομοειδείς σε Ευρώπη και ΗΠΑ κάποιος θα παρατηρήσει πως η εικόνα είναι ανάποδη.
Επομένως, τα επίπεδα κερδοφορίας τα τελευταία χρόνια δείχνουν την ικανότητά μας να προσαρμοζόμαστε σε δύσκολες αγορές αλλά και να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο δρόμο μας», είπε ο κ. Βασιλάκης.
Η βοήθεια από την Aegean
Τα αποτελέσματα βοήθησε και η διανομή μερίσματος ξανά από την Aegean, αφού η Autohellas έχει το 12% του συνόλου των μετοχών. Επιπλέον όπως είπε ο κ. Βασιλάκης η καλή πορεία επιτρέπει να δώσει και υψηλότερο μέρισμα φέτος η Autohellas (0,85 ευρώ ανά μετοχή) που αντιστοιχεί στο 50% περίπου των κερδών και θα είναι ανάλογο και για τα επόμενα χρόνια, αν παραμείνουν έτσι οι συνθήκες.
Ο κλάδος των μισθώσεων αλλά και οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων, έχουν ενισχύσει τα αποτελέσματα.
Οι μεταπωλήσεις τα τελευταία χρόνια έχουν μία μικρή αποκλιμάκωση τιμών κάτι που εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί, αλλά με ήπιους ρυθμούς και θα συνεχίσει να στηρίζει την κερδοφορία. Μικρή μείωση είχε ο κλάδος των πωλήσεων αντιπροσωπίας που δεν έχει το ανεκτέλεστο των προηγούμενων ετών.
Το 2025 οι τιμές στα ενοικιαζόμενα πιέζονται και σε ένα μεγάλο βαθμό αντισταθμίζει η εταιρεία την απώλεια μέσα από τον τρόπο που διαχειρίζεται το μίγμα στόλου στους πελάτες και μέσω των καναλιών που έχει.
Διεθνώς, ίσως η Ελλάδα να είναι εξαίρεση στην ανανέωση και βελτίωση του στόλου και περιμένει η διοίκηση πως ο ανταγωνισμός να ανανεώσει και να αυξήσει τους στόλους των εταιρειών.
Η εταιρεία επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο με δύο νέες μάρκες από Κίνα, μέχρι τις αρχές του 2026, ενώ παρατηρείται μία μικρή υποχώρηση της αγοράς νέων αυτοκινήτων.
Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος για τη χρήση 2024 είχε μείωση 1,7% των πωλήσεων οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 985,7 εκατ. ευρώ, αλλά άνοδο 2,3% στα EBITDA τα οποία ανήλθαν στα 278,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 84,9 εκατ. ευρώ από 77,2 εκατ. ευρώ το 2023 σημειώνοντας άνοδο 9,9%.
www.worldenergynews.gr
Ο κ. Βασιλάκης, στη δήλωσή του, έκανε λόγο για μία ακόμη πετυχημένη χρονιά και είπε πως «δεν περιμέναμε ποτέ πως θα είχαμε τρεις συνεχόμενες χρονιές με κέρδη προ φόρων 100 εκατ. ευρώ από δραστηριότητα στα αυτοκίνητα.
Το rebound effect από τον Covid, οι τιμές των αυτοκινήτων αλλά και η ικανότητα για ταξίδια βοήθησαν σε αυτά τα αποτελέσματα.
Κοιτάζοντας τις ομοειδείς σε Ευρώπη και ΗΠΑ κάποιος θα παρατηρήσει πως η εικόνα είναι ανάποδη.
Επομένως, τα επίπεδα κερδοφορίας τα τελευταία χρόνια δείχνουν την ικανότητά μας να προσαρμοζόμαστε σε δύσκολες αγορές αλλά και να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο δρόμο μας», είπε ο κ. Βασιλάκης.
Η βοήθεια από την Aegean
Τα αποτελέσματα βοήθησε και η διανομή μερίσματος ξανά από την Aegean, αφού η Autohellas έχει το 12% του συνόλου των μετοχών. Επιπλέον όπως είπε ο κ. Βασιλάκης η καλή πορεία επιτρέπει να δώσει και υψηλότερο μέρισμα φέτος η Autohellas (0,85 ευρώ ανά μετοχή) που αντιστοιχεί στο 50% περίπου των κερδών και θα είναι ανάλογο και για τα επόμενα χρόνια, αν παραμείνουν έτσι οι συνθήκες.
Ο κλάδος των μισθώσεων αλλά και οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων, έχουν ενισχύσει τα αποτελέσματα.
Οι μεταπωλήσεις τα τελευταία χρόνια έχουν μία μικρή αποκλιμάκωση τιμών κάτι που εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί, αλλά με ήπιους ρυθμούς και θα συνεχίσει να στηρίζει την κερδοφορία. Μικρή μείωση είχε ο κλάδος των πωλήσεων αντιπροσωπίας που δεν έχει το ανεκτέλεστο των προηγούμενων ετών.
Το 2025 οι τιμές στα ενοικιαζόμενα πιέζονται και σε ένα μεγάλο βαθμό αντισταθμίζει η εταιρεία την απώλεια μέσα από τον τρόπο που διαχειρίζεται το μίγμα στόλου στους πελάτες και μέσω των καναλιών που έχει.
Διεθνώς, ίσως η Ελλάδα να είναι εξαίρεση στην ανανέωση και βελτίωση του στόλου και περιμένει η διοίκηση πως ο ανταγωνισμός να ανανεώσει και να αυξήσει τους στόλους των εταιρειών.
Η εταιρεία επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο με δύο νέες μάρκες από Κίνα, μέχρι τις αρχές του 2026, ενώ παρατηρείται μία μικρή υποχώρηση της αγοράς νέων αυτοκινήτων.
Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος για τη χρήση 2024 είχε μείωση 1,7% των πωλήσεων οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 985,7 εκατ. ευρώ, αλλά άνοδο 2,3% στα EBITDA τα οποία ανήλθαν στα 278,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 84,9 εκατ. ευρώ από 77,2 εκατ. ευρώ το 2023 σημειώνοντας άνοδο 9,9%.
www.worldenergynews.gr