Ο σημερινός αερολιμένας του Ηρακλείου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ελλάδα...
Η ινδική GMR Airports, θυγατρική της κολοσσιαίας GMR Infrastructure, κέρδισε τα δικαιώματα για την κατακευή και διαχείρηση του νέου αεροδρομίου στο Ηράκλειο Κρήτης, το οποίο θα είναι το δεύτερο διεθνές για την ασιατική εταιρεία μετά το Cebu International Airport στις Φιλιππίνες.
Η GMR θα συνεργαστεί με την ελληνική Τέρνα.
Ο σημερινός αερολιμένας του Ηρακλείου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ελλάδα.
Έχει παρατηρηθεί σταθερή αύξηση της κυκλοφορίας κατά τα τελευταία 3-4 χρόνια, με τη διακίνηση να ξεπερνά τα 6 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Το νέο αεροδρόμιο, μόλις ολοκληρωθεί, θα αντικαταστήσει το νυν αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Το αντικείμενο του σχεδίου περιλαμβάνει σχεδιασμό, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση.
Η περίοδος παραχώρησης για το νέο έργο θα είναι 35 έτη, εκ των οποίων τα 5 έτη για την πρώτη φάση της κατασκευής.
«Ο αερολιμένας είναι σύμφωνος με τη στρατηγική asset-lite που έχουμε υιοθετήσει για την επέκταση στο εξωτερικό και θα δούμε ότι η GMR θα συμμετάσχει στη διαχείριση έργων και την εμπορική διαχείριση εκτός από τις αερολιμενικές επιχειρήσεις», δήλωσε ο Srinivas Bommidala, πρόεδρος των επιχειρήσεων GMR Airports.
Η GMR είχε κατασκευάσει και εκμεταλλευόταν στο παρελθόν το δεύτερο αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη, το οποίο πώλησε αργότερα.
«Αυτή θα είναι η δεύτερη "εισβολή" του Ομίλου GMR στην Ευρώπη μετά την ανάπτυξη του αεροδρομίου Sabiha Gokcen της Κωνσταντινούπολης.
Έχοντας επιλεγεί, αναμένουμε να ολοκληρώσουμε την απαραίτητη τεκμηρίωση και την υπογραφή συμβάσεων κατά τους επόμενους μήνες», πρόσθεσε ο Sidharath Kapur, πρόεδρος των αεροδρομίων GMR.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Η GMR θα συνεργαστεί με την ελληνική Τέρνα.
Ο σημερινός αερολιμένας του Ηρακλείου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ελλάδα.
Έχει παρατηρηθεί σταθερή αύξηση της κυκλοφορίας κατά τα τελευταία 3-4 χρόνια, με τη διακίνηση να ξεπερνά τα 6 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Το νέο αεροδρόμιο, μόλις ολοκληρωθεί, θα αντικαταστήσει το νυν αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Το αντικείμενο του σχεδίου περιλαμβάνει σχεδιασμό, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση.
Η περίοδος παραχώρησης για το νέο έργο θα είναι 35 έτη, εκ των οποίων τα 5 έτη για την πρώτη φάση της κατασκευής.
«Ο αερολιμένας είναι σύμφωνος με τη στρατηγική asset-lite που έχουμε υιοθετήσει για την επέκταση στο εξωτερικό και θα δούμε ότι η GMR θα συμμετάσχει στη διαχείριση έργων και την εμπορική διαχείριση εκτός από τις αερολιμενικές επιχειρήσεις», δήλωσε ο Srinivas Bommidala, πρόεδρος των επιχειρήσεων GMR Airports.
Η GMR είχε κατασκευάσει και εκμεταλλευόταν στο παρελθόν το δεύτερο αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη, το οποίο πώλησε αργότερα.
«Αυτή θα είναι η δεύτερη "εισβολή" του Ομίλου GMR στην Ευρώπη μετά την ανάπτυξη του αεροδρομίου Sabiha Gokcen της Κωνσταντινούπολης.
Έχοντας επιλεγεί, αναμένουμε να ολοκληρώσουμε την απαραίτητη τεκμηρίωση και την υπογραφή συμβάσεων κατά τους επόμενους μήνες», πρόσθεσε ο Sidharath Kapur, πρόεδρος των αεροδρομίων GMR.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr