Ήδη, η BP εξασφάλισε 3.500 άδειες για πρατήρια καυσίμων, ενώ η Rosneft απέκτησε πρόσβαση σε 2.700 πρατήρια καυσίμων
Στην λιανική αγορά καυσίμων της Ινδίας εισβάλουν σταδιακά δύο πετρελαϊκοί κολοσσοί, η Βρετανική ΒΡ και η Ρωσική Rosneft, αποσκοπώντας να αποσπάσουν ένα μεγάλο κομμάτι της πίττας των 117 δισ. δολαρίων από τις κρατικές εταιρείες της χώρας, αναφέρει το Bloomberg.
Ήδη, η BP εξασφάλισε 3.500 άδειες για πρατήρια καυσίμων, ενώ η Rosneft απέκτησε πρόσβαση σε 2.700 πρατήρια καυσίμων με την πρόσφατη εξαγορά της Essar Oil Ltd. και σχεδιάζει να προσθέσει άλλα 2.600 πρατήρια.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο, οι δύο αυτοί κολοσσοί μαζί με τις Reliance Industries Ltd. και Shell, θα επιδιώξουν να αποσπάσουν ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς από τις τρεις κρατικές εταιρείες της χώρας, που αυτή τη στιγμή ελέγχουν το 90% του όγκου της αγοράς.
«Ο ανταγωνισμός αναμένεται ότι θα ενταθεί με την είσοδο και την επέκταση των παικτών του ιδιωτικού τομέα και πολυεθνικών εταιρειών» αναφέρει ο διευθυντής στη Βομβάη της CRISIL, μονάδας της S&P Global Ratings, Rahul Prithiani.
Είπε ακόμη, ότι ο ιδιωτικός τομέας αναμένεται ότι θα αυξήσει το μερίδιό του στην αγορά, αν και οι κρατικές εταιρείες θα διατηρήσουν την κυριαρχία τους, δεδομένου του τεράστιου δικτύου που διαθέτουν με σταθμούς λιανικής πώλησης καυσίμων.
Οι λιανικές πωλήσεις έχουν γίνει πιο βιώσιμες για τον ιδιωτικό τομέα, μετά την απόφαση του πρωθυπουργού Narendra Modi να απελευθερώσει τις τιμές στα καύσιμα πριν από 2 χρόνια.
Η απελευθέρωση των τιμών σε συνδυασμό με την εκτόξευση της κατανάλωσης καυσίμων στην Ινδία λόγω της αύξησης του αριθμού των οχημάτων, καθιστούν την χώρα ως μια από τις σημαντικότερες αγορές για τις εταιρείες πετρελαιοειδών.
Σύμφωνα μάλιστα με εκτιμήσεις του Διεθνή Οργανισμού Ενέργειας στο Παρίσι, η Ινδία θα είναι εμφανίσει την ταχύτερη ανάπτυξη στην κατανάλωση πετρελαίου μέχρι το 2040.
www.worldenergynews.gr
Ήδη, η BP εξασφάλισε 3.500 άδειες για πρατήρια καυσίμων, ενώ η Rosneft απέκτησε πρόσβαση σε 2.700 πρατήρια καυσίμων με την πρόσφατη εξαγορά της Essar Oil Ltd. και σχεδιάζει να προσθέσει άλλα 2.600 πρατήρια.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο, οι δύο αυτοί κολοσσοί μαζί με τις Reliance Industries Ltd. και Shell, θα επιδιώξουν να αποσπάσουν ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς από τις τρεις κρατικές εταιρείες της χώρας, που αυτή τη στιγμή ελέγχουν το 90% του όγκου της αγοράς.
«Ο ανταγωνισμός αναμένεται ότι θα ενταθεί με την είσοδο και την επέκταση των παικτών του ιδιωτικού τομέα και πολυεθνικών εταιρειών» αναφέρει ο διευθυντής στη Βομβάη της CRISIL, μονάδας της S&P Global Ratings, Rahul Prithiani.
Είπε ακόμη, ότι ο ιδιωτικός τομέας αναμένεται ότι θα αυξήσει το μερίδιό του στην αγορά, αν και οι κρατικές εταιρείες θα διατηρήσουν την κυριαρχία τους, δεδομένου του τεράστιου δικτύου που διαθέτουν με σταθμούς λιανικής πώλησης καυσίμων.
Οι λιανικές πωλήσεις έχουν γίνει πιο βιώσιμες για τον ιδιωτικό τομέα, μετά την απόφαση του πρωθυπουργού Narendra Modi να απελευθερώσει τις τιμές στα καύσιμα πριν από 2 χρόνια.
Η απελευθέρωση των τιμών σε συνδυασμό με την εκτόξευση της κατανάλωσης καυσίμων στην Ινδία λόγω της αύξησης του αριθμού των οχημάτων, καθιστούν την χώρα ως μια από τις σημαντικότερες αγορές για τις εταιρείες πετρελαιοειδών.
Σύμφωνα μάλιστα με εκτιμήσεις του Διεθνή Οργανισμού Ενέργειας στο Παρίσι, η Ινδία θα είναι εμφανίσει την ταχύτερη ανάπτυξη στην κατανάλωση πετρελαίου μέχρι το 2040.
www.worldenergynews.gr