Stellantis: Σταδιακή απόυρση από τα ηλεκτρικά με στροφή στα υβριδικά

Stellantis:  Σταδιακή απόυρση από τα ηλεκτρικά με στροφή στα υβριδικά
Σύμφωνα με το Energy Market Price, το εργοστάσιο κινητήρων στο Termoli ήταν μία από τις τοποθεσίες όπου η κοινοπραξία υπό την ηγεσία της Stellantis, ACC, σχεδίαζε να ιδρύσει μία από τις τρεις ευρωπαϊκές mega εργοστασιακές μονάδες μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα
Η Stellantis σχεδιάζει την παραγωγή διπλών συμπλεκτών κιβωτίων ταχυτήτων για υβριδικά οχήματα στο Termoli της Ιταλίας, ως εναλλακτική προσέγγιση για μια εγκατάσταση που αρχικά προοριζόταν για την παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με το Energy Market Price, το εργοστάσιο κινητήρων στο Termoli ήταν μία από τις τοποθεσίες όπου η κοινοπραξία υπό την ηγεσία της Stellantis, ACC, σχεδίαζε να ιδρύσει μία από τις τρεις ευρωπαϊκές mega εργοστασιακές μονάδες μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα.

Ωστόσο, ενώ το εργοστάσιο στη Γαλλία έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του και οι επενδύσεις συνεχίζονται για την επέκτασή του, τα σχέδια για δύο παρόμοια εργοστάσια στην Ιταλία και τη Γερμανία μπήκαν επισήμως σε αναστολή πέρυσι, καθώς η ACC επικεντρώθηκε σε μπαταρίες χαμηλότερου κόστους λόγω της μείωσης της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα.

Στις 17 Φεβρουαρίου, η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα παράγει ηλεκτροκινητήρες διπλών συμπλεκτών (eDCT), ένα βασικό εξάρτημα για υβριδικά οχήματα, στο Termoli, προκειμένου να ενισχύσει τη γκάμα των υβριδικών προϊόντων της.

Το εργοστάσιο στο Termoli αναμένεται να επιτύχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 300.000 κιβωτίων ταχυτήτων.

Τα μεγάλα συνδικάτα των μεταλλεργατών της Ιταλίας εξέφρασαν τη στήριξή τους στην ανακοίνωση τη Δευτέρα, επισημαίνοντας ότι η παραγωγή eDCT θα δημιουργήσει κάπου στις 300 νέες θέσεις εργασίας.

Ο Gianluca Ficco από το συνδικάτο UILM, τόνισε ότι οι μακροπρόθεσμες αποφάσεις είναι κρίσιμες για το μέλλον του εργοστασίου, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για το εργοστάσιο της ACC.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ήδη κατασκευάζει eDCT στα εργοστάσια του Mirafiori στην Ιταλία και του Metz στη Γαλλία, με και τα δύο εργοστάσια να έχουν τη δυνατότητα παραγωγής 600.000 κιβωτίων ταχυτήτων ετησίως.

Επιπλέον, η Stellantis δήλωσε ότι θα αυξήσει την παραγωγή εξαρτημάτων κιβωτίων ταχυτήτων στο Metz και το Sint Truiden στη Γαλλία και θα προσθέσει μια νέα γραμμή συναρμολόγησης εκεί.

Τα κιβώτια ταχυτήτων έχουν σχεδιαστεί για συστήματα plug-in και υβριδικά συστήματα 48 volt και αναπτύχθηκαν αρχικά σε συνεργασία με την Punch Powertrain. Η Stellantis απέκτησε πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας τον Ιανουάριο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει ότι το υβριδικό σύστημα 48 volt μπορεί να επιτύχει μείωση εκπομπών CO2 έως και 20% σε σχέση με παρόμοιους μη υβριδικούς κινητήρες και ότι έως και το 50% της οδήγησης σε πόλεις μπορεί να πραγματοποιηθεί σε πλήρως ηλεκτρικό mode.

 www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης