Η συμφωνία της Vard με άγνωστο Ταϊβανέζο πελάτη θα διαμορφώσει νέα κατάσταση στην πορεία προς την ενεργειακή μετάβαση (renews)
renews.biz.
Ο πελάτης έχει αναθέσει στη σκανδιναβική εταιρεία να σχεδιάσει και να κατασκευάσει 2 CSOVs.
Αυτή είναι μια νέα διαμόρφωση και μια εξαιρετικά ευέλικτη, ολόπλευρη πλατφόρμα για βιώσιμες λειτουργίες υποστήριξης αιολικών πάρκων τόσο ως σκάφος εξυπηρέτησης για τα αιολικά πάρκα όσο και για τη φάση κατασκευής και εγκατάστασης.
Τα σκάφη προετοιμάζονται με ένα μεγάλο εξωτερικό κατάστρωμα και ένα σχήμα κύτους που υποστηρίζει την αποδοτική λειτουργία CSOV και τη μελλοντική ενσωμάτωση ενός αρθρωτού καλωδίου ισχύος και οπτικών ινών, όπως υποστήριξε η Vard.
Τα πλοία έχουν αναπτυχθεί με μεγάλη ευελιξία σχεδιασμού για να ανταποκρίνονται στις μελλοντικές επιχειρησιακές απαιτήσεις. Η σχεδίαση έχει επικεντρωθεί στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα με μια αποδοτική διάταξη μηχανημάτων και πρόωσης για υψηλές δυνατότητες διατήρησης σταθμών, βελτιωμένη εργασιμότητα και λειτουργική αξιοπιστία.
Λεπτομέρειες κατασκευής των καραβιών
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρικού εξοπλισμού ως μέρος μιας στρατηγικής προσανατολισμού προς τα εμπρός για την ηλεκτροδότηση και την παροχή βελτιωμένων αξιόπιστων λειτουργιών επί των πλοίων.
Αυτό περιλαμβάνει ένα ισχυρό πακέτο μπαταριών, γερανό και σύστημα διαδρόμου W2W. Τα CSOV είναι επίσης προετοιμασμένα για μελλοντικά καύσιμα.
Τα πλοία έχουν συνολική χωρητικότητα 120 ατόμων, εκ των οποίων τα 90 διατίθενται σε μεγάλες μονές καμπίνες. Λειτουργικά κέντρα όπως γραφεία, αίθουσες ενημέρωσης, αίθουσα συνεδριάσεων και αίθουσες ημέρας έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν υψηλά πρότυπα στην αγορά.
Το πρώτο σκάφος θα κατασκευαστεί, εξοπλιστεί, τεθεί σε λειτουργία και θα παραδοθεί το 4ο τρίμηνο του 2026, με το δεύτερο το 1ο τρίμηνο του 2027.
www.worldenergynews.gr