Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας LNG στον κόσμο
Η Κίνα, ο μεγαλύτερος εισαγωγέας υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο, αύξησε τις εισαγωγές της κατά 19,3% τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με τα τελωνειακά στοιχεία.
Σύμφωνα με το LNG Prime, τα στοιχεία της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων δείχνουν ότι η χώρα έλαβε 13,20 εκατομμύρια τόνους κατά τους δύο πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
Τον Ιανουάριο, οι τερματικοί σταθμοί εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου της Κίνας παρέλαβαν 7,25 εκατομμύρια τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου, αυξημένους κατά 22,9% σε ετήσια βάση, ενώ τον Φεβρουάριο οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου αυξήθηκαν κατά 15,2% σε 5,95 εκατομμύρια τόνους, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Οι εισαγωγές φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένου του αερίου από αγωγούς, κατά τους δύο πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους έφθασαν περίπου τα 22,10 εκατομμύρια τόνους, σημειώνοντας αύξηση 23,6% σε σύγκριση με 17,87 εκατομμύρια τόνους την ίδια περίοδο του 2023.
Αρκετές αναφορές στο παρελθόν ανέφεραν ότι οι Κινέζοι αγοραστές αγόραζαν spot φορτία LNG λόγω των χαμηλών τιμών JKM και επίσης για να ανασυγκροτήσουν τα αποθέματα μετά τις διακοπές του Σεληνιακού Νέου Έτους.
Η JKM για τον Απρίλιο διαμορφώθηκε στα 8,521 δολ/MMBtu την Παρασκευή.
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου της Κίνας αυξήθηκαν κατά 12,6% το 2023 και η χώρα ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο.
Η χώρα έλαβε περίπου 71,32 εκατ. τόνους την περίοδο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου.
Πρόκειται για αύξηση σε σύγκριση με τα περίπου 63,44 εκατ. τόνους LNG το 2022, όταν οι εισαγωγές μειώθηκαν λόγω των πολύ υψηλών τιμών spot και των αποκλεισμών της Covid.
Οι εισαγωγές LNG της Κίνας το 2023 μειώθηκαν σε σύγκριση με το ρεκόρ των 78,93 εκατ. τόνων το 2021.
Αύξηση και στις εισαγωγές της Ινδίας
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου της Ινδίας αυξήθηκαν κατακόρυφα τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2023, με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία της Υπηρεσίας Σχεδιασμού και Ανάλυσης Πετρελαίου του υπουργείου Πετρελαίου (PPAC).
Πιο αναλυτικά, η χώρα εισήγαγε περίπου 2,44 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ή περίπου 1,8 εκατομμύρια τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου τον Φεβρουάριο μέσω μακροπρόθεσμων συμβολαίων και spot αγορών, σημειώνοντας αύξηση 33,3% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2023, ανέφερε το PPAC.
Κατά την περίοδο Απριλίου 2023-Φεβρουαρίου 2024, η Ινδία εισήγαγε 27,93 δισ. κυβικά μέτρα LNG ή περίπου 21 εκατομμύρια τόνους, αυξημένα κατά 17,6%, δήλωσε η PPAC.
Η Ινδία πλήρωσε 1,1 δισ. δολάρια για τις εισαγωγές LNG τον Φεβρουάριο, το ίδιο ποσό με το προηγούμενο έτος, και 12 δισ. δολάρια τον Απρίλιο-Φεβρουάριο, από 15,9 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος, ανέφερε.
Όσον αφορά την παραγωγή φυσικού αερίου της Ινδίας, έφτασε τα 2,47 δισ. κυβικά μέτρα τον Φεβρουάριο, αυξημένη κατά 11,1% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Κατά την περίοδο Απριλίου-Φεβρουαρίου, η παραγωγή φυσικού αερίου αυξήθηκε κατά 5,7 τοις εκατό σε περίπου 33,2 bcm, δήλωσε η PPAC.
Επί του παρόντος, η Ινδία εισάγει LNG μέσω επτά εγκαταστάσεων με συνδυασμένη δυναμικότητα περίπου 47,7 εκατ. τόνων.
Σε αυτές περιλαμβάνονται οι τερματικοί σταθμοί Dahej και Kochi της Petronet LNG, ο τερματικός σταθμός Hazira της Shell και οι τερματικοί σταθμοί Dabhol LNG, Ennore LNG, Mundra LNG και Dhamra LNG.
Κατά την περίοδο Απριλίου 2023-Ιανουαρίου 2024, ο τερματικός σταθμός Dahej με δυναμικότητα 17,5 εκατ. τόνων ετησίως λειτούργησε στο 95,3% της δυναμικότητας, ενώ ο τερματικός σταθμός Hazira με δυναμικότητα 5,2 εκατ. τόνων ετησίως λειτούργησε στο 32,6% της δυναμικότητας, ανέφερε η PPAC.
Ο τερματικός σταθμός LNG 5 mtpa Dhamra λειτούργησε σε δυναμικότητα 24,6%, ο Dabhol λειτούργησε σε δυναμικότητα 39,4% και ο Kochi λειτούργησε σε δυναμικότητα 20,6%.
Σύμφωνα με το LNG Prime, τα στοιχεία της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων δείχνουν ότι η χώρα έλαβε 13,20 εκατομμύρια τόνους κατά τους δύο πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
Τον Ιανουάριο, οι τερματικοί σταθμοί εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου της Κίνας παρέλαβαν 7,25 εκατομμύρια τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου, αυξημένους κατά 22,9% σε ετήσια βάση, ενώ τον Φεβρουάριο οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου αυξήθηκαν κατά 15,2% σε 5,95 εκατομμύρια τόνους, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Οι εισαγωγές φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένου του αερίου από αγωγούς, κατά τους δύο πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους έφθασαν περίπου τα 22,10 εκατομμύρια τόνους, σημειώνοντας αύξηση 23,6% σε σύγκριση με 17,87 εκατομμύρια τόνους την ίδια περίοδο του 2023.
Αρκετές αναφορές στο παρελθόν ανέφεραν ότι οι Κινέζοι αγοραστές αγόραζαν spot φορτία LNG λόγω των χαμηλών τιμών JKM και επίσης για να ανασυγκροτήσουν τα αποθέματα μετά τις διακοπές του Σεληνιακού Νέου Έτους.
Η JKM για τον Απρίλιο διαμορφώθηκε στα 8,521 δολ/MMBtu την Παρασκευή.
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου της Κίνας αυξήθηκαν κατά 12,6% το 2023 και η χώρα ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο.
Η χώρα έλαβε περίπου 71,32 εκατ. τόνους την περίοδο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου.
Πρόκειται για αύξηση σε σύγκριση με τα περίπου 63,44 εκατ. τόνους LNG το 2022, όταν οι εισαγωγές μειώθηκαν λόγω των πολύ υψηλών τιμών spot και των αποκλεισμών της Covid.
Οι εισαγωγές LNG της Κίνας το 2023 μειώθηκαν σε σύγκριση με το ρεκόρ των 78,93 εκατ. τόνων το 2021.
Αύξηση και στις εισαγωγές της Ινδίας
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου της Ινδίας αυξήθηκαν κατακόρυφα τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2023, με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία της Υπηρεσίας Σχεδιασμού και Ανάλυσης Πετρελαίου του υπουργείου Πετρελαίου (PPAC).
Πιο αναλυτικά, η χώρα εισήγαγε περίπου 2,44 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ή περίπου 1,8 εκατομμύρια τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου τον Φεβρουάριο μέσω μακροπρόθεσμων συμβολαίων και spot αγορών, σημειώνοντας αύξηση 33,3% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2023, ανέφερε το PPAC.
Κατά την περίοδο Απριλίου 2023-Φεβρουαρίου 2024, η Ινδία εισήγαγε 27,93 δισ. κυβικά μέτρα LNG ή περίπου 21 εκατομμύρια τόνους, αυξημένα κατά 17,6%, δήλωσε η PPAC.
Η Ινδία πλήρωσε 1,1 δισ. δολάρια για τις εισαγωγές LNG τον Φεβρουάριο, το ίδιο ποσό με το προηγούμενο έτος, και 12 δισ. δολάρια τον Απρίλιο-Φεβρουάριο, από 15,9 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος, ανέφερε.
Όσον αφορά την παραγωγή φυσικού αερίου της Ινδίας, έφτασε τα 2,47 δισ. κυβικά μέτρα τον Φεβρουάριο, αυξημένη κατά 11,1% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Κατά την περίοδο Απριλίου-Φεβρουαρίου, η παραγωγή φυσικού αερίου αυξήθηκε κατά 5,7 τοις εκατό σε περίπου 33,2 bcm, δήλωσε η PPAC.
Επί του παρόντος, η Ινδία εισάγει LNG μέσω επτά εγκαταστάσεων με συνδυασμένη δυναμικότητα περίπου 47,7 εκατ. τόνων.
Σε αυτές περιλαμβάνονται οι τερματικοί σταθμοί Dahej και Kochi της Petronet LNG, ο τερματικός σταθμός Hazira της Shell και οι τερματικοί σταθμοί Dabhol LNG, Ennore LNG, Mundra LNG και Dhamra LNG.
Κατά την περίοδο Απριλίου 2023-Ιανουαρίου 2024, ο τερματικός σταθμός Dahej με δυναμικότητα 17,5 εκατ. τόνων ετησίως λειτούργησε στο 95,3% της δυναμικότητας, ενώ ο τερματικός σταθμός Hazira με δυναμικότητα 5,2 εκατ. τόνων ετησίως λειτούργησε στο 32,6% της δυναμικότητας, ανέφερε η PPAC.
Ο τερματικός σταθμός LNG 5 mtpa Dhamra λειτούργησε σε δυναμικότητα 24,6%, ο Dabhol λειτούργησε σε δυναμικότητα 39,4% και ο Kochi λειτούργησε σε δυναμικότητα 20,6%.
www.worldenergynews.gr