Τελευταία Νέα

Cornell: Ερευνητές εφευρίσκουν μπαταρία που θα φορτίζεται σε 5 λεπτά

Cornell: Ερευνητές εφευρίσκουν μπαταρία που θα φορτίζεται σε 5 λεπτά

Το ίνδιο (υλικό από το οποίο αποτελούνται) μπορεί να δώσει τη λύση

Οι ειδικοί στο Πανεπιστήμιο Cornell ανέφεραν ότι τα ανόδια της μπαταρίας που κατασκευάζονται από μέταλλο μπορούν να παρέχουν καλύτερη χημεία μέσα στα πακέτα ισχύος, πράγμα που σημαίνει ταχύτερους χρόνους φόρτισης.

 

Η ομάδα ελπίζει ότι αυτό που έμαθε από την έρευνα του μοναδικού μετάλλου θα ανοίξει την πόρτα για μεγάλες καινοτομίες μπαταριών τα επόμενα χρόνια.

Η έρευνα ολοκληρώνεται με στόχο να εξαλειφθεί το «άγχος αυτονομίας» για τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων που φοβούνται μήπως ξεμείνουν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

Η εργαστηριακή έκθεση από το Cornell (περιγράφει λεπτομερώς μια μπαταρία που μπορεί να φορτιστεί ταχύτατα) θα μπορούσε να βοηθήσει στην περαιτέρω επέκταση της ήδη αναπτυσσόμενης αγοράς EV.

«Εάν μπορείτε να φορτίσετε μια μπαταρία EV σε 5 λεπτά, δεν χρειάζεται να έχετε μια μπαταρία αρκετά μεγάλη για εμβέλεια 300 μιλίων. Μπορείτε να συμβιβαστείτε με λιγότερα, πράγμα που θα μπορούσε να μειώσει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων. επιτρέποντας την ευρύτερη υιοθέτηση», είπε στην έκθεση ο καθηγητής Lynden Archer, ο οποίος επέβλεψε την έρευνα.

Στις κοινές μπαταρίες ιόντων λιθίου, τα ιόντα ταξιδεύουν μεταξύ της ανόδου και της καθόδου καθώς το πακέτο ισχύος φορτίζει και εκφορτώνει μια ουσία που ονομάζεται ηλεκτρολύτης.

Οι μπαταρίες μπορούν να έχουν είτε στερεό είτε υγρό ηλεκτρολύτη.

Οι άνοδοι κατασκευάζονται από διάφορα υλικά, συμπεριλαμβανομένου του γραφίτη (πιο συνηθισμένο) και του πυριτίου, μεταξύ άλλων.

Ερευνητές σε εταιρείες και πανεπιστήμια σε όλο τον πλανήτη προσπαθούν να βρουν τον καλύτερο συνδυασμό υλικών για την παραγωγή μιας μπαταρίας χαμηλού κόστους, υψηλής απόδοσης που προσφέρει σταθερότητα, ασφάλεια, μεγάλη διάρκεια ζωής, μεγάλη εμβέλεια και γρήγορες φορτίσεις που μειώνουν το άγχος.

Το τελευταίο σημείο είναι βασικό μέλημα για την ομάδα του Cornell και πιστεύει ότι το ίνδιο μπορούν μπορεί να δώσει τη λύση.

 

«Το άγχος της εμβέλειας είναι μεγαλύτερο εμπόδιο στην ηλεκτροδότηση στη μεταφορά από οποιοδήποτε άλλο εμπόδιο, όπως το κόστος και η ικανότητα των μπαταριών, και έχουμε εντοπίσει ένα μονοπάτι για την εξάλειψή του χρησιμοποιώντας ορθολογικά σχέδια ηλεκτροδίων», είπε ο Archer.

Μέρος της επιστήμης, που περιγράφεται περίπου τόσο τεχνικά όσο θα περίμενε κανείς από μια περίληψη έρευνας, περιλαμβάνει την «κινητική των ηλεκτροχημικών αντιδράσεων».

Οι άνοδοι ινδίου μπορούν να συνδυαστούν με καθόδους κατασκευασμένες από διάφορα υλικά.

 

Τα πακέτα με το νέο υλικό ανόδου μπορούν να φορτιστούν γρήγορα και να αποφορτιστούν αργά.

Με συναρπαστικό τρόπο, οι ειδικοί οραματίζονται ένα μέλλον στο οποίο οι μπαταρίες αυτού του τύπου μπορούν να επαναφορτιστούν, καθώς ένα αυτοκίνητο κινείται σε ειδικές λωρίδες με λωρίδες φόρτισης ενσωματωμένες στην επιφάνεια.

«Υπάρχουν κράματα μετάλλων εκεί έξω που δεν έχουμε μελετήσει ποτέ τα οποία έχουν τα επιθυμητά χαρακτηριστικά;

Από εκεί προέρχεται η ικανοποίησή μου, ότι υπάρχει μια γενική αρχή που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να σχεδιάσει μια καλύτερη άνοδο μπαταρίας που επιτυγχάνει ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης από η τεχνολογία αιχμής», είπε ο Archer.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης