Στο πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, η συνολική διακίνηση LNG ανήλθε σε 5,94 εκατομμύρια τόνους, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,8%
Αυξημένη κατά 3,7% ήταν η διακίνηση υγροποιημένου φυσικού αερίου στο λιμάνι του Ρότερνταμ το 2023, καθώς η Ευρώπη επέμενε στις εισαγωγές LNG με τη ζήτηση να παραμένει σε υψηλά επίπεδα.
Σύμφωνα με το LNG Prime, το λιμάνι της Ολλανδίας, όπου βρίσκεται και ο τερματικός σταθμός εισαγωγής LNG των Gasunie και Vopak Gate, δήλωσε ότι η συνολική διακίνηση υγροποιημένου φυσικού αερίου έφτασε τους 11,92 εκατομμύρια τόνους πέρυσι, έναντι 11,49 εκατομμυρίων τόνων το 2022.
Στο πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, η συνολική διακίνηση LNG ανήλθε σε 5,94 εκατομμύρια τόνους, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,8%.
Οι εισερχόμενοι όγκοι υγροποιημένου φυσικού αερίου αυξήθηκαν κατά 2,3% την περίοδο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου σε 11,6 εκατομμύρια τόνους, ενώ οι εξερχόμενοι όγκοι αυξήθηκαν κατά 111% σε 313.000 τόνους, με βάση την έκθεση του λιμανιού του Ρότερνταμ.
Η συνολική διακίνηση φορτίων στο λιμάνι του Ρότερνταμ ανήλθε πέρυσι σε 438,8 εκατομμύρια τόνους, κατά 6,1% λιγότερο από ό,τι το 2022.
Στόχος η αποδέσμευση από τη Ρωσία
Το λιμάνι ανέφερε ότι η διακίνηση υγροποιημένου φυσικού αερίου ήταν υψηλότερη, καθώς η Ευρώπη συνεχίζει να εισάγει μεγάλες ποσότητες υγροποιημένου φυσικού αερίου για να αποδεσμευτεί ενεργειακά από τη Ρωσία.
Την ίδια στιγμή, έγινε γνωστό πως ο όγκος δεξαμενισμού LNG έφτασε σε επίπεδο ρεκόρ το 2023, καθώς οι τιμές μειώθηκαν από το 2022 και η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται.
Το μεγαλύτερο λιμάνι δεξαμενισμού της Ευρώπης ανέφερε όγκους LNG 619.243 κυβικών μέτρων το 2023, μια αύξηση 53% σε σύγκριση με 406.599 κυβικά μέτρα το 2022, όταν οι όγκοι μειώθηκαν σημαντικά λόγω των υψηλών τιμών.
Όπως έχει ήδη αναφέρει το LNG Prime, ο τερματικός σταθμός LNG της Gate διαχειρίστηκε πέρυσι αριθμό ρεκόρ ως προς τα πλοία.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το LNG Prime, το λιμάνι της Ολλανδίας, όπου βρίσκεται και ο τερματικός σταθμός εισαγωγής LNG των Gasunie και Vopak Gate, δήλωσε ότι η συνολική διακίνηση υγροποιημένου φυσικού αερίου έφτασε τους 11,92 εκατομμύρια τόνους πέρυσι, έναντι 11,49 εκατομμυρίων τόνων το 2022.
Στο πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, η συνολική διακίνηση LNG ανήλθε σε 5,94 εκατομμύρια τόνους, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,8%.
Οι εισερχόμενοι όγκοι υγροποιημένου φυσικού αερίου αυξήθηκαν κατά 2,3% την περίοδο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου σε 11,6 εκατομμύρια τόνους, ενώ οι εξερχόμενοι όγκοι αυξήθηκαν κατά 111% σε 313.000 τόνους, με βάση την έκθεση του λιμανιού του Ρότερνταμ.
Η συνολική διακίνηση φορτίων στο λιμάνι του Ρότερνταμ ανήλθε πέρυσι σε 438,8 εκατομμύρια τόνους, κατά 6,1% λιγότερο από ό,τι το 2022.
Στόχος η αποδέσμευση από τη Ρωσία
Το λιμάνι ανέφερε ότι η διακίνηση υγροποιημένου φυσικού αερίου ήταν υψηλότερη, καθώς η Ευρώπη συνεχίζει να εισάγει μεγάλες ποσότητες υγροποιημένου φυσικού αερίου για να αποδεσμευτεί ενεργειακά από τη Ρωσία.
Την ίδια στιγμή, έγινε γνωστό πως ο όγκος δεξαμενισμού LNG έφτασε σε επίπεδο ρεκόρ το 2023, καθώς οι τιμές μειώθηκαν από το 2022 και η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται.
Το μεγαλύτερο λιμάνι δεξαμενισμού της Ευρώπης ανέφερε όγκους LNG 619.243 κυβικών μέτρων το 2023, μια αύξηση 53% σε σύγκριση με 406.599 κυβικά μέτρα το 2022, όταν οι όγκοι μειώθηκαν σημαντικά λόγω των υψηλών τιμών.
Όπως έχει ήδη αναφέρει το LNG Prime, ο τερματικός σταθμός LNG της Gate διαχειρίστηκε πέρυσι αριθμό ρεκόρ ως προς τα πλοία.
www.worldenergynews.gr