Καύσιμα αεροσκαφών από αιθανόλη θα παράγει καινοτόμο εργοστάσιο στις ΗΠΑ

Καύσιμα αεροσκαφών από αιθανόλη θα παράγει καινοτόμο εργοστάσιο στις ΗΠΑ
Το νέο καύσιμο για κινητήρες αεροσκαφών αναμένεται να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και να χαρακτηριστεί ως ανανεώσιμο καύσιμο σύμφωνα με το Notebookcheck
Κάθε χρόνο, η αεροπορική βιομηχανία καταναλώνει περίπου 100 δισεκατομμύρια λίτρα ορυκτών καυσίμων.

Για να συμβάλει στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, άνοιξε στη Georgia των ΗΠΑ το πρώτο εργοστάσιο στον κόσμο για τη μετατροπή αιθανόλης σε φιλικό προς το περιβάλλον αεροπορικό καύσιμο.

Το εργοστάσιο της LanzaJet, αξίας 200 εκατομμυρίων δολαρίων, έχει σχεδιαστεί για να συμβάλει στην απαλλαγή της αεροπορικής βιομηχανίας από τις εκπομπές άνθρακα, χρησιμοποιώντας μια σειρά από βιώσιμους, χαμηλών εκπομπών άνθρακα τύπους αιθανόλης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που παράγονται από απόβλητα ή φυτικές  πρώτες ύλες όπως το καλαμπόκι, καθώς και προηγμένες τεχνολογίες.

Ως αποτέλεσμα, το νέο καύσιμο για κινητήρες αεροσκαφών αναμένεται να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και να χαρακτηριστεί ως ανανεώσιμο καύσιμο.

Το εργοστάσιο έχει επιδοτηθεί από την κυβέρνηση και αναμένεται να παράγει περίπου 10 εκατομμύρια γαλόνια SAF (Sustainable Aviation Fuel) και ανανεώσιμο ντίζελ ετησίως.

Αντίστοιχα εργοστάσια και στο Ηνωμένο Βασίλειο

Λόγω της ευελιξίας της πρώτης ύλης, της αποδοτικότητας και της σχέσης κόστους-αποτελεσματικότητας, στόχος είναι να επεκταθεί στις ΗΠΑ και παγκοσμίως, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το επόμενο βήμα είναι η κατασκευή πέντε ακόμη εργοστασίων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

«Το εργοστάσιο παραγωγής καυσίμων αιθανόλης σε αεροσκάφη στις ΗΠΑ είναι μια επίδειξη του τρόπου με τον οποίο η κυβερνητική υποστήριξη και οι επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν να γίνουν οι αερομεταφορές πιο βιώσιμες. Στην IAG, ανυπομονούμε να μεταφέρουμε την τεχνολογία της LanzaJet στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να βοηθήσουμε τη χώρα να επιτύχει το στόχο της που είναι η κατασκευή πέντε εργοστασίων βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου μέχρι το 2025», δήλωσε ο Luis Gallego, CEO της IAG.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης