Υπάρχει η σκέψη στη διανομή που θα ανακοινωθεί και θα μοιραστεί στους μετόχους να μην τη λάβει ο βασικός μέτοχος και να μείνει στην εταιρεία
Η Reggeborgh η οποία ελέγχει το 45,2% της Ελλάκτωρ, φαίνεται να αλλάζει… μονοπάτι και να μένει στην Ελλάδα και στην Ελλάκτωρ.
Αν και μέχρι πριν λίγο καιρό είχε καλλιεργηθεί η εντύπωση πως θα ρευστοποιήσει τα πάντα, προκειμένου να πάρει πίσω τα χρήματα που επένδυσε, η πορεία της χώρας και τα έσοδα που έχει αποκομίσει, έχουν κάνει τους «Ολλανδούς» να αλλάζουν στρατηγική και να μένουν στην Ελλάκτωρ.
Μάλιστα υπάρχει η σκέψη στο μέρισμα που θα ανακοινωθεί και θα μοιραστεί στους μετόχους να μην το πάρουν οι ίδιοι και να μείνει στην εταιρεία.
Αυτό βέβαια προϋποθέτει κάποιες κινήσεις, όπως για παράδειγμα να δοθεί η δυνατότητα επανεπένδυσης του μερίσματος και άρα να λάβουν μετοχές και να μείνουν τα χρήματα μέσα.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει ξεκάθαρη η τακτική που θα ακολουθηθεί.
Από την άλλη, ο όμιλος μετά την πώληση της Άκτωρ στην Intrakat με παράλληλη ανάληψη υποχρεώσεων που είχε προς την Ελλάκτωρ, την πώληση του 25% της Άνεμος στη Motor Oil και την αποπληρωμή των δανείων, έχει μία ρευστότητα της τάξης των 650 εκατ. ευρώ.
Η ρευστότητα αυτή εκτός από τη δυνατότητα μίας καλής διανομής στους μετόχους, είτε μέσω μερίσματος, είτε μέσω επιστροφής κεφαλαίου, μένουν αρκετά κεφάλαια για επενδύσεις.
Σημειώνεται πως ο συνολικός αριθμός μετοχών σήμερα ανέρχεται στα 348 εκατ. ευρώ και η τιμή της μετοχής είναι στα 2,64 ευρώ.
Αν υποθέσουμε πως θα ήθελε να δώσει κάτι στους μετόχους η διοίκηση που για παράδειγμα να αντιστοιχεί σε απόδοση 10%, δηλαδή 0,26 ευρώ ανά μετοχή, αυτό σημαίνει εκροή από το ταμείο ύψους 91 εκατ. ευρώ περίπου, δηλαδή αρκετά μικρή εκροή.
Στην παρούσα φάση ο όμιλος έχει έσοδα από παραχωρήσεις και περιβάλλον, αλλά όταν θα αποχωρήσει από την Αττική Οδό (θα περάσει στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σύμφωνα με το αποτέλεσμα του διαγωνισμού) τα έσοδα αλλά και τα EBITDA θα μειωθούν σημαντικά.
Στον κλάδο των παραχωρήσεων έχει το 17% της Ολυμπίας Οδού, τη Μαρίνα Αλίμου, το 22,2% του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, το 27,7% της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και το 71,7% του αυτοκινητοδρόμου Μορέας.
Επιπλέον και στο real estate μετά την πώληση του Smart Park στην Trade Estates, τα βασικά περιουσιακά στοιχεία είναι η εκμετάλλευση της έκτασης στις Γούρνες Ηρακλείου, το Κτήμα Καμπά και έχει επίσης οικόπεδα επιφάνειας 100 στρεμμάτων γύρω από το Smart Park, για τα οποία θα αξιολογήσει της εναλλακτικές λύσεις για βέλτιστη χρήση.
Πηγή: bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Αν και μέχρι πριν λίγο καιρό είχε καλλιεργηθεί η εντύπωση πως θα ρευστοποιήσει τα πάντα, προκειμένου να πάρει πίσω τα χρήματα που επένδυσε, η πορεία της χώρας και τα έσοδα που έχει αποκομίσει, έχουν κάνει τους «Ολλανδούς» να αλλάζουν στρατηγική και να μένουν στην Ελλάκτωρ.
Μάλιστα υπάρχει η σκέψη στο μέρισμα που θα ανακοινωθεί και θα μοιραστεί στους μετόχους να μην το πάρουν οι ίδιοι και να μείνει στην εταιρεία.
Αυτό βέβαια προϋποθέτει κάποιες κινήσεις, όπως για παράδειγμα να δοθεί η δυνατότητα επανεπένδυσης του μερίσματος και άρα να λάβουν μετοχές και να μείνουν τα χρήματα μέσα.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει ξεκάθαρη η τακτική που θα ακολουθηθεί.
Από την άλλη, ο όμιλος μετά την πώληση της Άκτωρ στην Intrakat με παράλληλη ανάληψη υποχρεώσεων που είχε προς την Ελλάκτωρ, την πώληση του 25% της Άνεμος στη Motor Oil και την αποπληρωμή των δανείων, έχει μία ρευστότητα της τάξης των 650 εκατ. ευρώ.
Η ρευστότητα αυτή εκτός από τη δυνατότητα μίας καλής διανομής στους μετόχους, είτε μέσω μερίσματος, είτε μέσω επιστροφής κεφαλαίου, μένουν αρκετά κεφάλαια για επενδύσεις.
Σημειώνεται πως ο συνολικός αριθμός μετοχών σήμερα ανέρχεται στα 348 εκατ. ευρώ και η τιμή της μετοχής είναι στα 2,64 ευρώ.
Αν υποθέσουμε πως θα ήθελε να δώσει κάτι στους μετόχους η διοίκηση που για παράδειγμα να αντιστοιχεί σε απόδοση 10%, δηλαδή 0,26 ευρώ ανά μετοχή, αυτό σημαίνει εκροή από το ταμείο ύψους 91 εκατ. ευρώ περίπου, δηλαδή αρκετά μικρή εκροή.
Στην παρούσα φάση ο όμιλος έχει έσοδα από παραχωρήσεις και περιβάλλον, αλλά όταν θα αποχωρήσει από την Αττική Οδό (θα περάσει στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σύμφωνα με το αποτέλεσμα του διαγωνισμού) τα έσοδα αλλά και τα EBITDA θα μειωθούν σημαντικά.
Στον κλάδο των παραχωρήσεων έχει το 17% της Ολυμπίας Οδού, τη Μαρίνα Αλίμου, το 22,2% του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, το 27,7% της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και το 71,7% του αυτοκινητοδρόμου Μορέας.
Επιπλέον και στο real estate μετά την πώληση του Smart Park στην Trade Estates, τα βασικά περιουσιακά στοιχεία είναι η εκμετάλλευση της έκτασης στις Γούρνες Ηρακλείου, το Κτήμα Καμπά και έχει επίσης οικόπεδα επιφάνειας 100 στρεμμάτων γύρω από το Smart Park, για τα οποία θα αξιολογήσει της εναλλακτικές λύσεις για βέλτιστη χρήση.
Πηγή: bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr