Τελευταία Νέα

Η στρατηγική της περιφερειακής ανάπτυξης του υδρογόνου στις ΗΠΑ με budget 40 δισ (RMI)

Η στρατηγική της περιφερειακής ανάπτυξης του υδρογόνου στις ΗΠΑ με budget 40 δισ (RMI)

Ο Μπάιντεν αποσκοπεί στην ανάπτυξη της αγοράς Η2 με 7 περιφερειακούς κόμβους καθαρού υδρογόνου

Το καθαρό υδρογόνο είναι ένας ισχυρός φορέας για την επίτευξη απανθρακοποίησης για βασικούς τομείς της βαριάς βιομηχανίας και των μεταφορών (υπεύθυνος για περίπου το 30% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου) όπου η άμεση ηλεκτροδότηση δεν είναι ακόμη δυνατή.

Στόχος του Μπάιντεν είναι η ανάπτυξη της αγοράς Η2. Για να το πετύχει, χρειάζεται και τη συγκατάθεση των τοπικών κοινωνιών, ειδικά των μη αναπτυγμένων διότι εκεί έχει συγκεντρωθεί σημαντικό ποσοστό εργοστασίων, όπως υπσοτηρίζει το rmi.org.

Μπάιντεν_2.jpg

Πώς θα επιτευχθεί ο στόχος

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει θέσει ένα σαφές όραμα για την ανάπτυξη αυτής της νέας αγοράς, με στόχο την κλιμάκωση της παραγωγής σε 10 εκατομμύρια τόνους ετησίως έως το 2030.

Αυτός ο στόχος θα υποστηριχθεί από οικονομικά κίνητρα στο νόμο για τις επενδύσεις υποδομής και τις θέσεις εργασίας (επίσης γνωστός ως Δικομματικός νόμος για τις υποδομές) και τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού.

Για να επιτευχθεί άνοδος της αγοράς, είναι απαραίτητη η επιτυχημένη συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες, τις ομάδες εργασίας, τους οργανισμούς περιβαλλοντικής δικαιοσύνης (EJ) και τους εταίρους των φυλών.

Η διασφάλιση των ευκαιριών οικονομικής ανάπτυξης σε συνδυασμό με τα πραγματικά οφέλη για το κλίμα και τις θετικές οικονομικές ροές προς τις κοινότητες με ελάχιστες επιπτώσεις στους περιβαλλοντικούς πόρους είναι ένας θεμελιώδης στόχος της κυβέρνησης Μπάιντεν.

 

7 δισ. δολ. για 7 περιφερειακούς κόμβους καθαρού Η2

Η ανάπτυξη των 7 επιλεγμένων περιφερειακών κόμβων καθαρού υδρογόνου (H2Hubs) παρουσιάζει μια θέση στην πρώτη σειρά για το πώς θα επιτευχθεί αυτός ο στόχος.

Στις 13 Οκτωβρίου 2023, το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ (DOE) ανακοίνωσε τους κόμβους υδρογόνου που επιλέχθηκαν από μια ανταγωνιστική διαδικασία αίτησης για πρόταση για να λάβουν μερίδιο 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την προώθηση της παραγωγής καθαρού υδρογόνου και την ενίσχυση της αμερικανικής κατασκευαστικής βάσης.

Για τους κόμβους που επιλέχθηκαν για διαπραγματεύσεις ανάθεσης θα καταβληθούν πάνω από 40 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιδιωτικές επενδύσεις.

Θα παράγουν περισσότερους από 3 εκατομμύρια μετρικούς τόνους καθαρού υδρογόνου ετησίως και θα εξαλείψουν 25 εκατομμύρια μετρικούς τόνους εκπομπών CO2 από τις τελικές χρήσεις ετησίως.

Καθένας από αυτούς τους κόμβους υπόσχεται τη δημιουργία τοπικών θέσεων εργασίας, με ορισμένους να περιγράφουν πρόσθετες οδούς χρηματοδότησης (Γράφημα).
ΓΡΑΦΗΜΑ_8.png
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ προωθεί την ενεργειακή μετάβαση

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση επιταχύνει την εθνική μετάβαση στην ανάπτυξη καθαρής ενέργειας, ενώ παράλληλα εξισορροπεί τις ανάγκες των τοπικών κοινοτήτων και λαμβάνει υπόψη τις ιστορικές και επίμονες ανισότητες. Τα κύρια ομοσπονδιακά πακέτα χρηματοδότησης έχουν συνδυάσει την πρόσβαση σε οικονομικά κίνητρα με νέες απαιτήσεις.

Συγκεκριμένα, το Γραφείο Επιδείξεων Καθαρής Ενέργειας (OCED) της DOE απαιτεί από όλους τους αποδέκτες ευκαιρίας χρηματοδότησης να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν ένα σχέδιο κοινοτικών παροχών (CBP).

Ο στόχος του OCED είναι να «προωθήσει την ευημερία ευρέως από κοινού στη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια, να μειώσει τον κίνδυνο του έργου και να οικοδομήσει δημόσια υποστήριξη και εμπιστοσύνη για τις πρώτες στο είδος τεχνολογίες καθαρής ενέργειας».

Ο νόμος για τις επενδύσεις σε υποδομές και τις θέσεις εργασίας και ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού παρέχουν μια ευκαιρία για τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια να δημιουργήσει αμοιβαίο όφελος για τις κοινότητες και τις εταιρείες στις οποίες βρίσκονται οι εγκαταστάσεις τους.

Πλαίσιο κοινοτικής και περιβαλλοντικής δικαιοσύνης

Οι εγκαταστάσεις της βαριάς βιομηχανίας βρίσκονται συχνά μέσα ή κοντά σε περιθωριοποιημένες κοινότητες χαμηλού εισοδήματος, συνήθως με κατοίκους Μαύρων, Ιθαγενών και Έγχρωμων (BIPOC).

Μια κρίσιμη πτυχή αυτής της εξέλιξης είναι ότι οι κάτοικοι αυτών των κοινοτήτων σπάνια προσκαλούνται για να δώσουν στοιχεία για τη διαμόρφωση των πολιτικών και πρακτικών που τους επηρεάζουν.

Δεδομένης αυτής της διάκρισης, είναι κατανοητό ότι οι κοινότητες είναι επιφυλακτικές και δύσπιστες για την ανάπτυξη της βαριάς βιομηχανίας, ακόμα κι αν η πρόθεση είναι ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον (π.χ. αντικατάσταση των ορυκτών καυσίμων με υδρογόνο).

 

Η κοινωνική αντίθεση

Οι ποιοτικές θέσεις εργασίας στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ) και σε συναφείς τομείς αποτελούν σημαντική ώθηση της ενεργειακής μετάβασης, αλλά ορισμένοι αμφισβητούν εάν θα υλοποιηθούν ποιοτικές θέσεις εργασίας όπου αναπτύσσεται η βαριά βιομηχανία και εάν αυτά τα οφέλη θα αποκομίσουν σε μεγάλο βαθμό εξωτερικές κοινότητες, όπως έχουν γίνει ιστορικά.

Υπογραμμίζοντας τις συνέπειες αυτής της απουσίας δέσμευσης, μια ανάλυση 53 έργων ανανεώσιμης ενέργειας κλίμακας κοινής ωφέλειας αποκάλυψε 7 βασικές πηγές κοινωνικής αντίθεσης, με αποτέλεσμα την απώλεια σχεδόν 4.600 μεγαβάτ (MW) στη δυνητική δυναμικότητα παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές λόγω της αντίθεσης από τις τοπικές κοινότητες.

Συγκεκριμένα, σχεδόν το 30% αυτής της αντίθεσης προήλθε από έλλειψη διαδικαστικής ισότητας: οι υπεύθυνοι ανάπτυξης έργων απέτυχαν να εμπλακούν ουσιαστικά με τις τοπικές κοινότητες.

 

Δεσμεύσεις μεταξύ κατασκευαστών και τοπικών κοινωνιών

Οι κατασκευαστές έχουν μια ευρεία και ποικίλη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας της δέσμευσης της κοινότητας.

Η παραδοσιακή άποψη της δέσμευσης της κοινότητας επικεντρώνεται στην ειδοποίηση των κατοίκων για μια ανάπτυξη που συμβαίνει στην περιοχή τους.

Αυτές οι συναντήσεις διεξάγονται γενικά σε μια χρονική στιγμή και σε τοποθεσία όπου μόνο λίγα επιλεγμένα μέλη της κοινότητας μπορούν να παρευρεθούν και σε μια φάση του έργου όπου ο σχεδιασμός έχει προχωρήσει σε σημείο που οι αλλαγές γίνονται δαπανηρές.

Δεδομένων πολλών παραγόντων (εμπειρία, οργανωτική δομή και διαδικασίες ενός κατασκευαστή), οι μέθοδοι διεξαγωγής της δέσμευσης ή το τι θεωρείται καλύτερη πρακτική μπορεί να διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό.

 

Γνώσεις για τη σημασία του υδρογόνου στην ενεργειακή μετάβαση

Υδρογόνο_Η2_1.jpg

Ορισμένοι κοινοτικοί οργανισμοί και οργανισμοί EJ
(όπως ο Συνασπισμός PEAK και η EarthJustice) αναγνωρίζουν τη σημασία του υδρογόνου στη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια, αλλά πιστεύουν ότι θα πρέπει να παράγεται αποκλειστικά με ΑΠΕ και να χρησιμοποιείται σε τομείς προτεραιότητας (π.χ. χάλυβας, καύσιμα ναυτιλίας).

Η παραγωγή καθαρού υδρογόνου (όπως φαίνεται στους επιλεγμένους περιφερειακούς κόμβους υδρογόνου), μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τη μέθοδο.

Τα θέματα του υδρογόνου (των σχετικών υποδομών, των απαιτούμενων τομέων εξόδου και της ανάπτυξης της βαριάς βιομηχανίας) είναι κατά καιρούς νέα σε ορισμένες ομάδες EJ και οργανισμούς που βασίζονται στην κοινότητα.

Αυτοί οι οργανισμοί με περιορισμένους πόρους επιδιώκουν πολλαπλούς στόχους.

Επιπλέον, η δημόσια συμμετοχή δεν οδηγεί πάντα σε δημόσια αποδοχή. Το πώς αυτοί οι προγραμματιστές κατανοούν τις θέσεις αυτών των ομάδων και πώς μπορούν να σεβαστούν τις επιθυμίες της κοινότητας δεν έχει ακόμη ξεδιπλωθεί για τα H2Hubs.

 

Το FOA αφήνει περιθώρια για ερμηνεία

Το FOA για τους περιφερειακούς κόμβους υδρογόνου (FOA 0002279) και άλλα πακέτα βιομηχανικών κινήτρων οδηγούν σκόπιμα τους αιτούντες να ερμηνεύουν διαφορετικά τις απαιτήσεις.

Ο προσδιορισμός του επιπέδου δέσμευσης της κοινότητας που απαιτείται για ένα μακρύ χρονικό πλαίσιο έργου και ο ποσοτικός προσδιορισμός των οφελών που θα θεωρούνταν αποδεκτά έχει οδηγήσει σε διαφορετικό επίπεδο λεπτομέρειας και δέσμευσης από τους προγραμματιστές.

Το Justice40 κάλυψε προγράμματα

Το Εκτελεστικό Διάταγμα 14008 που οδήγησε στη δημιουργία της Πρωτοβουλίας Justice40 διευκρινίζει ότι «το 40% των συνολικών οφελών της επένδυσης πρέπει να ρέει σε μειονεκτούσες κοινότητες (DAC) που είναι περιθωριοποιημένες, υποεξυπηρετούμενες και υπερφορτωμένες από τη ρύπανση».

Τον Αύγουστο του 2022, ο Λευκός Οίκος εξέδωσε μια εναρκτήρια λίστα με περισσότερα από 540 «Προγράμματα που καλύπτονται από το Justice40», σε περισσότερες από 16 ομοσπονδιακές υπηρεσίες, με περισσότερα από 146 προγράμματα «J40 που καλύπτονται» υπό την αρμοδιότητα των ΗΠΑ.

Το FOA ενθαρρύνει τους αιτούντες να διαπραγματεύονται και να υπογράφουν νομικές συμφωνίες με τις κατάλληλες κοινότητες και ομάδες εργασίας.

Το OCED έχει κάνει δηλώσεις ότι θα δώσει προτεραιότητα στις αιτήσεις με σχέδια για την υπογραφή νομικά δεσμευτικών συμφωνιών με κοινότητες και ομάδες εργασίας και εκείνων που δίνουν στις κοινοτικές ομάδες σημαντική επιρροή στην επιλογή του χώρου.

Επισκόπηση δέσμευσης κοινότητας

Η ανακοίνωση χρηματοδότησης του H2Hubs χωρίζει τη διαδικασία του έργου και τις εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν σε 5 ενότητες:

Εφαρμογή.

Φάση 1: Αναλυτικό Σχέδιο.

Φάση 2: Ανάπτυξη, Άδεια, Χρηματοδότηση.

Φάση 3: Εγκατάσταση, Ενοποίηση, Κατασκευή. και

Φάση 4: Ανύψωση και λειτουργία (βλ. Έκθεση 3).

Διαθέσιμα εργαλεία για πετυχημένη διαδικασία δέσμευσης

Όσο απαιτητικό κι αν είναι για τους κατασκευαστές να ξεκινήσουν μια ουσιαστική, αμφίδρομη διαδικασία δέσμευσης της κοινότητας, υπάρχει υλικό που διευκολύνει τη διαδικασία. Το DOE έχει αναπτύξει διάφορα εργαλεία για να βοηθήσει τους αιτούντες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις κοινοτικών παροχών για νέες ευκαιρίες χρηματοδότησης.

Συγκεκριμένα το DOE και το OCED έχουν κυκλοφορήσει πολλά έγγραφα καθοδήγησης που περιγράφουν λεπτομερώς τι αναμένεται για αυτές τις ανακοινώσεις χρηματοδότησης.


Χαρτογράφηση ενδιαφερομένων

Το ακόλουθο γράφημα είναι μια στατική απεικόνιση ενός παραδοσιακού χάρτη ενδιαφερομένων που απεικονίζει τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ διαφόρων πρωτογενών, δευτερογενών, τριτογενών και τεταρτοταγών ομάδων σε ένα υποθετικό έργο ανάπτυξης ενέργειας και τις αντίστοιχες δυναμικές ισχύος που είναι μοναδικές σε ένα υποθετικό τοπικό πλαίσιο.
ΓΡΑΦΗΜΑ_1_4.png


2 χρήσιμα εργαλεία περιλαμβάνουν το Εργαλείο Χαρτογράφησης Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης της DOE και το Εργαλείο Ελέγχου Κλιματικής και Οικονομικής Δικαιοσύνης (CJEST) του Συμβουλίου του Λευκού Οίκου για την ποιότητα του περιβάλλοντος (CJEST) που παρέχουν πληροφορίες σε επίπεδο απογραφής σχετικά με τα βάρη της κοινότητας και προσδιορίζουν τις περιοχές ως μειονεκτούσες εάν φτάσουν ορισμένα όρια.


Η χρησιμότητα των CBA

Μετά τα πρώτα βήματα αναγνώρισης των ενδιαφερομένων και δέσμευσης με ομάδες της κοινότητας, η διαδικασία για τους κατασκευαστές θα πρέπει αναπόφευκτα να οδηγήσει σε 2 αποτελέσματα (συμφωνία με τους ηγέτες της κοινότητας ή επαναξιολόγηση του έργου).

Οι CBA είναι συμφωνίες υπό διαπραγμάτευση και νομικά εκτελεστές μεταξύ εκπροσώπων της τοπικής κοινότητας και κατασκευαστών (συν άλλους εταίρους του έργου) που περιγράφουν τις παραχωρήσεις και τα κίνητρα που προσφέρονται στις τοπικές κοινότητες ως αντάλλαγμα για την αγορά τους.

Οι κατασκευαστές μπορούν να αξιοποιήσουν τις CBA για να εξασφαλίσουν άδεια χωροθέτησης, σημαντικές δημόσιες επιδοτήσεις και φορολογικές απαλλαγές για έργα μεγάλης κλίμακας που χρεώνονται ως οχήματα για την τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και τη δημιουργία φορολογικών εσόδων.

Οι CBA έχουν γίνει δημοφιλή μέσα για την εξασφάλιση οφελών για τις επηρεαζόμενες κοινότητες.

Οι εκπρόσωποι της κοινότητας, οι κατασκευαστές ή οι φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν να ξεκινήσουν CBA για την ανάπτυξη αθλητικών γηπέδων, επεκτάσεων πανεπιστημιούπολης αεροδρομίων ή πανεπιστημίων, συγκροτημάτων μικτής χρήσης, έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κ.λπ.

 

Παραδείγματα από προηγούμενες CBA στις ΗΠΑ

Η έρευνα RMI σχετικά με προηγούμενες συμφωνίες μεταξύ κοινοτήτων και προγραμματιστών καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η υπογραφή μιας νομικής συμφωνίας είναι σημαντική για τη σωστή αμφίδρομη δέσμευση, αλλά δεν αρκεί από μόνη της.

Πολλά παραδείγματα αποτυχημένης δέσμευσης κοινότητας υπάρχουν τις τελευταίες 2 δεκαετίες, δίνοντάς μια εικόνα για πολλά κοινά ζητήματα.

Οι ομάδες που εκπροσωπούν την κοινότητα στις διαπραγματεύσεις πρέπει να εκπροσωπούν τα συμφέροντα ολόκληρης της κοινότητας.

Παρόλα αυτά προέκυψαν ισχυρές και συνεχείς αντιδράσεις από την κοινότητα, επειδή οι όροι που συμφωνήθηκαν δεν αντανακλούσαν τις επιθυμίες της κοινότητας.

Η CBA του New York City Atlantic Yards που υπογράφηκε το 2009 καταδεικνύει αυτά τα ζητήματα.

Ανεπαρκή ή αποτυχημένα οφέλη μπορεί να οδηγήσουν σε κακά αποτελέσματα τόσο για κατασκευαστές όσο και για κοινότητες.

Οι κατασκευαστές λαμβάνουν συχνά μεγάλες επιδοτήσεις από τις τοπικές και πολιτειακές κυβερνήσεις με αντάλλαγμα την τοποθέτηση εγκαταστάσεων εντός της δικαιοδοσίας τους, με το σκεπτικό ότι το έργο θα ωφελήσει την κοινότητα φέρνοντας περισσότερο πλούτο και οικονομική ανάπτυξη στην περιοχή.

Οι νομικές συμφωνίες θα πρέπει να συντάσσονται για να λογοδοτούν οι κατασκευαστές που παύουν να λειτουργούν ή πωλούν δικαιώματα ανάπτυξης.

Εάν ο προγραμματιστής εγκαταλείψει την επιχείρηση ή πουλήσει τα δικαιώματα ανάπτυξης, ο νέος κάτοχος επωφελείται από ένα μερικώς ή πλήρως ολοκληρωμένο έργο χωρίς την απαίτηση εκπλήρωσης δεσμεύσεων προς την κοινότητα (εκτός εάν η μεταφορά δεσμεύσεων εγγράφεται στην CBA ως προϋπόθεση πώλησης).

Οι CBA είναι πιθανό να αποτύχουν εάν οι υπογράφοντες συμφωνήσουν σε ενέργειες που δεν είναι νομικά σε θέση να πραγματοποιήσουν.


Παραδείγματα πετυχημένων CBA

Οι CBA πρέπει να γραφτούν για να αντισταθούν σε ένα ευρύ φάσμα νομικών ζητημάτων.

Λίγες μπορούν να θεωρηθούν ως πραγματικά επιτυχημένες εκ των υστέρων, αλλά υπάρχουν παραδείγματα.

Παραδείγματα στη Μινεάπολη (Minneapolis Digital Inclusion CBA), στο Ντένβερ (Gates-Cherokee CBA), στο Σιάτλ (Dearborn Street CBA) και σε άλλες πόλεις δείχνουν επίσης επιτυχημένη αμφίδρομη δέσμευση, αν και πριν τα CBA ακυρώνονταν λόγω οικονομικών ζητημάτων με τους προγραμματιστές. Όλες αυτές οι επιτυχίες οφείλονται σε ισχυρές συνεργασίες μεταξύ προγραμματιστών και κοινοτήτων (βλ. Έκθεση 7).

Αιτίες απόρριψης έργου από τοπικές κοινωνίες

Η επένδυση σημαντικού χρόνου, πόρων και προσπαθειών καλής πίστης για την ενσωμάτωση βέλτιστων πρακτικών για τη συμμετοχή της κοινότητας χωρίς αποκλεισμούς και ανταπόκριση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μια τοπική κοινότητα να απορρίψει την πρόταση ενός κατασκευαστή να τοποθετήσει ένα έργο στη γειτονιά της.

 

Ένα «όχι» από την τοπική κοινότητα μπορεί να προκύψει από πολλούς παράγοντες, όπως (ενδεικτικά):

1) Ανεπαρκή οικονομικά κίνητρα και κίνητρα σε είδος.

2) Οι φιλοδοξίες του κατασκευαστή του έργου δεν είναι συγχρονισμένες με το όραμα της τοπικής κοινότητας για χρήση γης ή και με μονοπάτια ενεργειακής και βιομηχανικής ανάπτυξης για τις μελλοντικές τους ανάγκες.

3) Αντιρρήσεις για τυχόν (πραγματικές ή αντιληπτές) περαιτέρω περιβαλλοντικές βλάβες σε κοινότητες που επιβαρύνονται υπερβολικά από κληρονομική ρύπανση

4) Οι κίνδυνοι για τη δημόσια ασφάλεια και οι πιθανές βλάβες δεν κοινοποιούνται ξεκάθαρα ή επηρεάζουν δυσανάλογα ορισμένα τμήματα της κοινότητας

5) Οι ανησυχίες της Κοινότητας σχετικά με τον εξευγενισμό και τον εκτοπισμό των χαμηλών εισοδημάτων και των έγχρωμων κοινοτήτων και οι δυσμενείς οικονομικές επιπτώσεις στο εργατικό δυναμικό και τις τοπικές επιχειρήσεις δεν μετριάζονται επαρκώς

6) Έλλειψη διαφάνειας ή και δυσπιστία προς τον κατασκευαστή ή και τους κυβερνητικούς φορείς.

7) Αντίληψη έλλειψης επαρκών και/ή αντιπροσωπευτικών διαβουλεύσεων και δεσμεύσεων με επηρεαζόμενες ομάδες εντός της κοινότητας


Κατανόηση των οφελών
για τους κατασκευαστές

Η κατανόηση των οφελών που συνήθως ζητούνται από τις κοινότητες, θα είναι χρήσιμη για τις εταιρείες που ελπίζουν να επωφεληθούν από τη χρηματοδότηση μέσω των σημερινών και μελλοντικών DOE FOAs.

Αυτά τα οφέλη συνήθως εμπίπτουν σε μία από τις δύο κατηγορίες: (1) χρηματοδότηση κοινοτικής βοήθειας πάνω και πέρα από το πεδίο εφαρμογής του έργου και (2) απαιτήσεις εντός του πεδίου του έργου για τη διασφάλιση της ροής οφελών σε συγκεκριμένες ομάδες.

Οι απαιτήσεις για CBP και CBA είναι πρότυπο για τους κατασκευαστές.

 

Βασικοί ενδιαφερόμενοι

Προσβλέποντας στο μέλλον, όλοι οι βασικοί ενδιαφερόμενοι θα έχουν έναν ρόλο να διαδραματίσουν καθώς συνεχίζουν να αναπτύσσουν τις τεχνολογίες και τις βιομηχανίες για να προχωρήσουμε σε μια οικονομία καθαρής ενέργειας.

Βιομηχανία:

Η κοινωνική άδεια για την ανάπτυξη έργων αλλάζει. Καθώς περισσότερες ευκαιρίες ομοσπονδιακής επιχορήγησης απαιτούν ουσιαστική αμφίδρομη δέσμευση για τη λήψη χρηματοδότησης, οι κάτοικοι δεν θα επιτρέπουν πλέον στη βιομηχανία να συνεχίσει να χτίζει νέες εγκαταστάσεις στις κοινότητές τους χωρίς να διασφαλίζουν ότι τα οφέλη των νέων εγκαταστάσεων μοιράζονται και οι αρνητικές επιπτώσεις ελαχιστοποιούνται.

Αυτή η αλλαγή α βοηθήσει τη βιομηχανία να κατανοήσει ποιες περιπτώσεις παραγωγής και χρήσης είναι πιο αποδεκτές και να προσαρμόσει τα σχέδια για να μειώσει τον κίνδυνο καθυστερήσεων ή ακύρωσης του έργου.

Η βιομηχανία θα πρέπει επίσης να εξετάσει το ενδεχόμενο διατήρησης της διαφάνειας κατά τη διάρκεια των μελετών πεδίου εφαρμογής και να διευκρινίσει πώς θα κατανεμηθούν οι πόροι.

CBO και ομάδες EJ:

Η ευκαιρία που θα μπορούσαν να προσφέρουν τα H2Hubs και παρόμοια έργα καθαρής ενέργειας/βιομηχανικής ανάπτυξης στις κοινότητες EJ και DAC πρέπει να εξισορροπηθεί με διαφανείς πληροφορίες και υπηρεσίες στη διαδικασία.

Φυλές:

Ως κυρίαρχα έθνη, οι φυλετικές οντότητες κατέχουν περισσότερη δύναμη από τις CBO στη διαπραγμάτευση και μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία για να θέσουν τα πρότυπα για να διασφαλίσουν ότι τα έργα καθαρής ενέργειας ωφελούν πραγματικά τις κοινότητες όπου βρίσκονται.

Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) και ακαδημαϊκή κοινότητα:

Αυτοί οι οργανισμοί θα πρέπει να συνεχίσουν να παράγουν αμερόληπτο υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από τη βιομηχανία όσο και από κοινοτικές ομάδες για τη βελτίωση και τη διευκόλυνση της διαδικασίας δέσμευσης της κοινότητας.

Αυτές οι προσπάθειες βοηθούν τη βιομηχανία και τις κοινοτικές ομάδες να κατανοήσουν η μία τις απόψεις της άλλης για τις τεχνολογίες και τις περιπτώσεις χρήσης και διευκολύνουν τη διάδοση των πόρων για παραγωγικές συμφωνίες μεταξύ κοινοτήτων και εταιρειών (δηλαδή, βέλτιστες πρακτικές για CBA).

Ομοσπονδιακή κυβέρνηση:

Αν και το H2Hubs FOA παρείχε ένα εξαιρετικό πρώτο βήμα για την ενσωμάτωση της συμμετοχής της κοινότητας στην ανάπτυξη του έργου και στις διαδικασίες χορήγησης ομοσπονδιακών επιχορηγήσεων, υπάρχουν ακόμα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν.

Απαραίτητη η συμβολή των τοπικών κοινωνιών

Καθώς αυτά τα έργα ωριμάζουν, η ουσιαστική αμφίδρομη δέσμευση της κοινότητας μπορεί να οδηγήσει σε αμοιβαία επωφελείς σχέσεις μεταξύ των προγραμματιστών έργων και των τοπικών κοινοτήτων και θα πρέπει να υιοθετηθεί ως η τυπική διαδικασία λειτουργίας για όλα τα έργα, όχι μόνο για όσους ελπίζουν να λάβουν ομοσπονδιακή χρηματοδότηση.

Η επικέντρωση της δικαιοσύνης και της κοινοτικής δέσμευσης στον σχεδιασμό έργων θα είναι ένας κρίσιμος μοχλός για την επίτευξη μιας δίκαιης μετάβασης καθαρής ενέργειας στις Ηνωμένες Πολιτείες.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης