Ενέργεια

Τι έγραψε το «κοντέρ» μεταφοράς LNG σε Ν. Κορέα και Κίνα το 2023

Τι έγραψε το «κοντέρ» μεταφοράς LNG σε Ν. Κορέα και Κίνα το 2023
Η σύγκριση με το 2022

Οι παραγγελίες για εταιρείες μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στη Νότια Κορέα και την Κίνα μειώθηκαν σημαντικά το 2023 από τον αριθμό ρεκόρ των παραγγελιών που καταγράφηκαν το προηγούμενο έτος.

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το lngprime, υπήρξαν τουλάχιστον 68 παραγγελίες για μεγάλα πλοία μεταφοράς LNG το 2023. Αυτό μάλιστα συγκρίνεται με περισσότερες από 170 παραγγελίες που καταγράφηκαν το 2022.

Τον περασμένο μήνα, ο Philippe Berterottière, διευθύνων σύμβουλος του γίγαντα δεξαμενών LNG GTT, δήλωσε ότι η εταιρεία είχε κερδίσει παραγγελίες για περίπου 65 πλοία μεταφοράς LNG το 2023. Ο Berterottière είπε επίσης ότι η GTT αναμένει παρόμοιο αριθμό παραγγελιών το 2024 και περισσότερες από 450 παραγγελίες για μεγάλους μεταφορείς LNG τα επόμενα δέκα χρόνια λόγω της ισχυρής προοπτικής ζήτησης LNG και των πιο αυστηρών περιβαλλοντικών κανονισμών.

Τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua της Κίνας και άλλα ναυπηγεία συμπατριώτης κέρδισαν αριθμό ρεκόρ παραγγελιών για πλοία μεταφοράς LNG το 2022, ενισχυμένα από τις διεθνείς παραγγελίες και το γιγάντιο ναυπηγικό πρόγραμμα της QatarEnergy.

Καταγραφές και συγκρίσεις

Η China State Shipbuilding Corporation και οι μονάδες της εξασφάλισαν 49 παραγγελίες το 2022. Συμπεριλαμβανομένων άλλων ναυπηγείων, οι παραγγελίες μεταφορέων LNG το 2022 έφτασαν τα 55 πλοία.Το LNG Prime εκτιμά ότι τα κινεζικά ναυπηγεία κέρδισαν συνολικά 17 παραγγελίες μεταφορέων LNG το 2023, περισσότερες από τρεις φορές λιγότερες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η Hudong-Zhongua της CSSC εξασφάλισε μόνο μία παραγγελία τον Ιούλιο του περασμένου έτους για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς LNG για την Cosco Shipping Energy Transportation και την PetroChina, ενώ η Jiangnan εξασφάλισε επίσης μία παραγγελία τον Μάρτιο για την κατασκευή δύο πλοίων LNG για την Shandong Marine και την Taiping & Sinopec Financial Leasing.

Η Dalian Shipbuilding Industry (DSIC), επίσης μέρος της CSSC, κέρδισε συνολικά επτά παραγγελίες μεταφορέων LNG πέρυσι. Αυτές περιλαμβάνουν μια παραγγελία για τρεις μεταφορείς LNG από την Cosco Shipping και τη Sinopec, μια παραγγελία για δύο μεταφορείς LNG για μια κοινοπραξία που αποτελείται από την China Gas, την Wah Kwong Maritime Transport και την CSSC Shipping, και μια παραγγελία για δύο ακόμη μεταφορείς LNG με την China Merchants Energy Αποστολή (CMES).

Πέρυσι, η Celsius Tankers της Δανίας, μια μονάδα της Celsius Shipping, παρήγγειλε επίσης συνολικά έξι πλοία μεταφοράς LNG 180.000 cbm από την China Merchants Heavy Industry στο Jiangsu.


www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης