Ανανεώσιμες & Βιώσιμη Ανάπτυξη

Ο Μπάιντεν εξετάζει επιβολή δασμών στις εισαγωγές κινέζικων ηλεκτρικών οχημάτων (Wall Street Journal)

Ο Μπάιντεν εξετάζει επιβολή δασμών στις εισαγωγές κινέζικων ηλεκτρικών οχημάτων (Wall Street Journal)

Ο Αμερικάνος Πρόεδρος προσπαθεί να προστατεύσει την εγχώρια παραγωγή

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση των ΗΠΑ εξετάζει το ενδεχόμενο υψηλότερων δασμών για τις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων σε μια προσπάθεια να προστατεύσει την τοπική παραγωγή που ενθαρρύνεται από τις διατάξεις του IRA (Ομοσπονδιακός νόμος των Ηνωμένων Πολιτειών που στοχεύει στον περιορισμό του πληθωρισμού), ανέφερε η Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές που δεν κατονομάζονται.

Τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα υπόκεινται ήδη σε δασμό 25% ως μια προσπάθεια να αποτραπούν από την πώληση των τοπικών οχημάτων, αλλά αυτό (σύμφωνα με την έκθεση), μπορεί να μην είναι αρκετό.

Τα ηλιακά πάνελ είναι ένας άλλος στόχος για υψηλότερα τιμολόγια, ανέφερε η έκθεση.

Τα τιμολόγια των ηλιακών πάνελ είναι ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα για την ηλιακή βιομηχανία των ΗΠΑ. Οι τοπικοί παραγωγοί πάνελ είναι πολύ ισχυροί υποστηρικτές, αλλά οι προγραμματιστές ηλιακών φάρμας δεν είναι μεγάλοι θαυμαστές, καθώς τα κινεζικά πάνελ και εν γένει τα πάνελ που παράγονται στην Ασία, είναι πολύ φθηνότερα από τα τοπικά.

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν διαθέτουν αυτήν τη στιγμή την ικανότητα να παράγουν ηλιακούς συλλέκτες και κυψέλες σε επαρκή όγκο για να καλύψουν την εγχώρια ζήτηση. Το διετές μορατόριουμ καθηκόντων επιτρέπει στις προγραμματισμένες ηλιακές εγκαταστάσεις να προχωρήσουν ενώ κλιμακώνουμε την εγχώρια κατασκευή βραχυπρόθεσμα», δήλωσε νωρίτερα φέτος ο Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας.

 

Απειλή για την ΕΕ και τις ΗΠΑ είναι τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, εν τω μεταξύ, θεωρούνται απειλή τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) όσο και στις ΗΠΑ, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ανησυχούν ότι είναι ανταγωνιστικά σε σχέση με τα δικά τους αυτοκίνητα (όσον αφορά την απόδοση), αλλά είναι φθηνότερα, παρόλο που τα EV επιδοτούνται σε μεγάλο βαθμό όχι μόνο στην Κίνα αλλά και στην ΕΕ και στις ΗΠΑ.

«Η Κίνα είναι αποφασισμένη να κυριαρχήσει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποιώντας αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, αλλά δεν θα τις επιτρέψω. Σας υπόσχομαι», είπε ο Μπάιντεν τον περασμένο μήνα, μιλώντας σε απεργούς εργάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας.


Επιδοτήσεις των ΗΠΑ για EV

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση προσφέρει επιδοτήσεις έως και 9.000 $ για ένα EV για διάστημα 10 ετών, με πρόσθετες επιδοτήσεις από επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας και ομοσπονδιακή υποστήριξη για κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων που ανεβάζουν το συνολικό ποσό πάνω από 10.000 $.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης