Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να ανταγωνιστούν για μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς EV.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Mazda Motor και η ενεργειακή μονάδα της Panasonic Holdings θα ξεκινήσουν συνομιλίες για τη δημιουργία μιας συνεργασίας προμήθειας μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα (EVs), δήλωσαν οι εταιρείες την Τετάρτη 21/6.
Μια τέτοια προσπάθεια για μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι πιθανό να φέρει τη Mazda ένα βήμα πιο κοντά στην αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, σε ένα σχέδιο δαπανών 1,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (10,6 δισεκατομμύρια δολάρια) που παρουσίασε τον Νοέμβριο για να οδηγήσει την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Panasonic Energy θα προμήθευε τη Mazda με κυλινδρικές μπαταρίες ιόντων λιθίου αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική για τα EV της Mazda που αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωση.
Εκπρόσωπος της Mazda αρνήθηκε να διευκρινίσει τι ακριβώς κυψέλες μπαταριών σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Χιροσίμα στα ηλεκτρικά της, προσθέτοντας ότι θα διεξάγει συνομιλίες με στόχο την εξασφάλιση του εφοδιασμού από το 2025-2027 και μετά ή αργότερα.
Mazda: Φάση Νο 2
Η Mazda έχει προσδιορίσει αυτά τα χρόνια ως τη δεύτερη φάση ενός σχεδίου τριών φάσεων, λέγοντας ότι τον Νοέμβριο θα παρουσιάσει μοντέλα EV με μπαταρία στο δεύτερο μισό αυτής της περιόδου και οι συνομιλίες της με την Panasonic Energy αφορούν μια συνεργασία μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα, στο πλαίσιο του ανταγωνισμού για ανταγωνιστούν για μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς EV.
Το 2012, η Mazda χρησιμοποίησε μπαταρίες 1865 που παρέχονται από την Panasonic στο Demio EV της στην Ιαπωνία, μισθώνοντας 100 μονάδες του subcompact ως δοκιμή για την ενίσχυση της γνώσης σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, είπε ο εκπρόσωπος.
Η κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο Toyota, η οποία κατέχει μερίδιο 5,1% στη Mazda, παρουσίασε ένα σαρωτικό σχέδιο την περασμένη εβδομάδα για την υιοθέτηση μπαταριών στερεάς κατάστασης και άλλες τεχνολογίες για τη βελτίωση της αυτονομίας και τη μείωση του κόστους των μελλοντικών EV.
Η Ιαπωνία δήλωσε την Παρασκευή ότι θα ενισχύσει την υποστήριξη για την εγχώρια παραγωγή μπαταριών με έως και 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια, δεσμεύοντας να υποστηρίξει την Toyota και άλλους κατασκευαστές σε μια ώθηση για μεγαλύτερη ασφάλεια στην αλυσίδα εφοδιασμού.
www.worldenergynews.gr
Μια τέτοια προσπάθεια για μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι πιθανό να φέρει τη Mazda ένα βήμα πιο κοντά στην αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, σε ένα σχέδιο δαπανών 1,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (10,6 δισεκατομμύρια δολάρια) που παρουσίασε τον Νοέμβριο για να οδηγήσει την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Panasonic Energy θα προμήθευε τη Mazda με κυλινδρικές μπαταρίες ιόντων λιθίου αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική για τα EV της Mazda που αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωση.
Εκπρόσωπος της Mazda αρνήθηκε να διευκρινίσει τι ακριβώς κυψέλες μπαταριών σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Χιροσίμα στα ηλεκτρικά της, προσθέτοντας ότι θα διεξάγει συνομιλίες με στόχο την εξασφάλιση του εφοδιασμού από το 2025-2027 και μετά ή αργότερα.
Mazda: Φάση Νο 2
Η Mazda έχει προσδιορίσει αυτά τα χρόνια ως τη δεύτερη φάση ενός σχεδίου τριών φάσεων, λέγοντας ότι τον Νοέμβριο θα παρουσιάσει μοντέλα EV με μπαταρία στο δεύτερο μισό αυτής της περιόδου και οι συνομιλίες της με την Panasonic Energy αφορούν μια συνεργασία μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα, στο πλαίσιο του ανταγωνισμού για ανταγωνιστούν για μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς EV.
Το 2012, η Mazda χρησιμοποίησε μπαταρίες 1865 που παρέχονται από την Panasonic στο Demio EV της στην Ιαπωνία, μισθώνοντας 100 μονάδες του subcompact ως δοκιμή για την ενίσχυση της γνώσης σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, είπε ο εκπρόσωπος.
Η κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο Toyota, η οποία κατέχει μερίδιο 5,1% στη Mazda, παρουσίασε ένα σαρωτικό σχέδιο την περασμένη εβδομάδα για την υιοθέτηση μπαταριών στερεάς κατάστασης και άλλες τεχνολογίες για τη βελτίωση της αυτονομίας και τη μείωση του κόστους των μελλοντικών EV.
Η Ιαπωνία δήλωσε την Παρασκευή ότι θα ενισχύσει την υποστήριξη για την εγχώρια παραγωγή μπαταριών με έως και 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια, δεσμεύοντας να υποστηρίξει την Toyota και άλλους κατασκευαστές σε μια ώθηση για μεγαλύτερη ασφάλεια στην αλυσίδα εφοδιασμού.
www.worldenergynews.gr