Οι χώρες της ΕΕ πρόκειται να διαπραγματευτούν φέτος την προτεινόμενη νομοθεσία, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εφαρμόζεται σε αυτοκίνητα και φορτηγά από τον Ιούλιο του 2025
Οι χώρες της ΕΕ και οι νομοθέτες πρόκειται να διαπραγματευτούν φέτος την προτεινόμενη νομοθεσία, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εφαρμόζεται σε αυτοκίνητα και φορτηγά από τον Ιούλιο του 2025 και σε λεωφορεία και φορτηγά δύο χρόνια αργότερα.
Ο προτεινόμενος κανονισμός για το Euro 7 ήταν «προφανώς λανθασμένος» και δεν ήταν καν χρήσιμος από περιβαλλοντική άποψη, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας Matteo , ηγέτης του κόμματος του συνασπισμού League στην ιταλική δεξιά κυβέρνηση.
«Η Ιταλία, με τη Γαλλία, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Ρουμανία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τη Βουλγαρία, την Πολωνία και την Ουγγαρία, μπορούν να εμποδίσουν αυτό το άλμα στο σκοτάδι», είπε ο Salvini κατά τη διάρκεια συνεδρίου αντιπροσώπων αυτοκινήτων στη Βερόνα.
«Είμαστε πλέον μια μειοψηφία που εμποδίζει, θέλουμε να γίνουμε πλειοψηφία», πρόσθεσε.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντεπιτίθενται στους προτεινόμενους κανονισμούς εκπομπών που υποστηρίζουν ότι είναι πολύ δαπανηροί, βιαστικοί και περιττοί. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λέει ότι χρειάζονται για να μειωθούν οι επιβλαβείς εκπομπές και να αποτραπεί η επανάληψη του σκανδάλου Dieselgate.
www.worldenergynews.gr