Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο από την 1η Ιανουαρίου 2023, ενώ τα plug-ins ήταν 864.712, όπως μεταφέρει το oilprice
Η Γερμανία σημείωσε έτος ρεκόρ για εγγραφές ηλεκτρικών οχημάτων και εγκαταστάσεις σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων το 2022, με τον αριθμό των σημείων φόρτισης να αυξάνεται κατά 35% πέρυσι, δήλωσε την Τρίτη 18/4 η ένωση γερμανικής βιομηχανίας ενέργειας BDEW., σύμφωνα με το oilprice.
Το άλμα στις εγκαταστάσεις σημείων φόρτισης EV έχει πλέον υπερβεί τον ρυθμό με τον οποίο πρέπει να επεκταθεί η υποδομή φόρτισης για να εξυπηρετήσει την προγραμματισμένη διάθεση ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο αριθμός των εγκατεστημένων σημείων εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης με χωρητικότητα φόρτισης άνω των 150 kW αυξήθηκε κατά 80% πέρυσι, από 3.851 το 2021 σε 7.037 σημεία φόρτισης το 2022, ανέφερε η ένωση BDEW.
Η συνολική χωρητικότητα ισχύος φόρτισης όλων των σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία αυξήθηκε επίσης, από 1,74 γιγαβάτ (GW) το 2021 σε 2,47 GW την 1η Ιανουαρίου 2023, σύμφωνα με την έκθεση ηλεκτρικής κινητικότητας του BDEW που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Η Γερμανία έχει τώρα εγκατεστημένη 20% περισσότερη χωρητικότητα φόρτισης από αυτή που απαιτείται για να συμβαδίσει με την αύξηση των ταξινομήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε η ένωση βιομηχανίας ενέργειας.
Πάνω από 1 εκατ. τα ev
Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο από την 1η Ιανουαρίου 2023, ενώ τα plug-ins ήταν 864.712.
Μόνο τον Δεκέμβριο του 2022, τα επιβατικά αυτοκίνητα BEV αντιπροσώπευαν το 33,2% όλων των ταξινομήσεων νέων επιβατικών οχημάτων στη Γερμανία, νέο ρεκόρ, σύμφωνα με στοιχεία του Γερμανικού Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών, DIW.
Η Γερμανία έχει θέσει στόχο να έχει 15 εκατομμύρια EV στους δρόμους το 2030, αλλά η κυβέρνηση είπε πέρυσι ότι ο στόχος των 15 εκατομμυρίων οχημάτων θα περιλαμβάνει και υβριδικά, υποχωρώντας στην αρχική δέσμευση για 15 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2030.
Ο τρέχων ρυθμός των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία, ωστόσο, δεν θα είναι αρκετός για να πετύχει η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης τον στόχο της το 2030, ανέφερε το γερμανικό περιοδικό Spiegel τον περασμένο μήνα, επικαλούμενο το think tank Agora Verkehrswende για τη μετάβαση στον τομέα των μεταφορών.
Η κυβέρνηση έχει πολλά να κάνει, καθώς οι πωλήσεις ήταν πολύ κάτω από τους απαιτούμενους στόχους, δήλωσε ο Christian Hochfeld, Διευθύνων Σύμβουλος της Agora Verkehrswende.
www.worldenergynews.gr
Το άλμα στις εγκαταστάσεις σημείων φόρτισης EV έχει πλέον υπερβεί τον ρυθμό με τον οποίο πρέπει να επεκταθεί η υποδομή φόρτισης για να εξυπηρετήσει την προγραμματισμένη διάθεση ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο αριθμός των εγκατεστημένων σημείων εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης με χωρητικότητα φόρτισης άνω των 150 kW αυξήθηκε κατά 80% πέρυσι, από 3.851 το 2021 σε 7.037 σημεία φόρτισης το 2022, ανέφερε η ένωση BDEW.
Η συνολική χωρητικότητα ισχύος φόρτισης όλων των σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία αυξήθηκε επίσης, από 1,74 γιγαβάτ (GW) το 2021 σε 2,47 GW την 1η Ιανουαρίου 2023, σύμφωνα με την έκθεση ηλεκτρικής κινητικότητας του BDEW που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Η Γερμανία έχει τώρα εγκατεστημένη 20% περισσότερη χωρητικότητα φόρτισης από αυτή που απαιτείται για να συμβαδίσει με την αύξηση των ταξινομήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε η ένωση βιομηχανίας ενέργειας.
Πάνω από 1 εκατ. τα ev
Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο από την 1η Ιανουαρίου 2023, ενώ τα plug-ins ήταν 864.712.
Μόνο τον Δεκέμβριο του 2022, τα επιβατικά αυτοκίνητα BEV αντιπροσώπευαν το 33,2% όλων των ταξινομήσεων νέων επιβατικών οχημάτων στη Γερμανία, νέο ρεκόρ, σύμφωνα με στοιχεία του Γερμανικού Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών, DIW.
Η Γερμανία έχει θέσει στόχο να έχει 15 εκατομμύρια EV στους δρόμους το 2030, αλλά η κυβέρνηση είπε πέρυσι ότι ο στόχος των 15 εκατομμυρίων οχημάτων θα περιλαμβάνει και υβριδικά, υποχωρώντας στην αρχική δέσμευση για 15 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2030.
Ο τρέχων ρυθμός των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία, ωστόσο, δεν θα είναι αρκετός για να πετύχει η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης τον στόχο της το 2030, ανέφερε το γερμανικό περιοδικό Spiegel τον περασμένο μήνα, επικαλούμενο το think tank Agora Verkehrswende για τη μετάβαση στον τομέα των μεταφορών.
Η κυβέρνηση έχει πολλά να κάνει, καθώς οι πωλήσεις ήταν πολύ κάτω από τους απαιτούμενους στόχους, δήλωσε ο Christian Hochfeld, Διευθύνων Σύμβουλος της Agora Verkehrswende.
www.worldenergynews.gr