Σύμφωνα με αναλυτές, το απόθεμα των εγχώριων μπαταριών EV συνέχισε να αυξάνεται σε ~152 GWh στα τέλη Φεβρουαρίου.
Οι τιμές spot του κινεζικού ανθρακικού λιθίου έχουν μειωθεί περίπου στο μισό από τις αρχές Δεκεμβρίου 2022, αντιπροσωπεύοντας αρκετές χιλιάδες δολάρια χαμηλότερη τιμή πρώτης ύλης ανά EV. Με την Κίνα να είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, οι αναλυτές της MS πιστεύουν ότι οι υπερβολές σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών θα μπορούσαν να βρουν έναν τρόπο προς τις αγορές της Κίνας με την πάροδο του χρόνου, οδηγώντας σε ανταγωνιστικές ενέργειες.
Σύμφωνα με τον επενδυτικό οίκο, «σε μια παγκόσμια συνδεδεμένη αυτοκινητοβιομηχανία, ο πόλεμος τιμών των EV της Κίνας μπορεί να υποδηλώνει μια ευρύτερη δυσμενή ανισορροπία στο EV S/D. Η ανταλλάξιμη προσφορά μπορεί να επηρεάσει και τις αγορές εκτός Κίνας. Είμαστε προετοιμασμένοι για περισσότερες μειώσεις τιμών EV στην ΕΕ και τις ΗΠΑ.»
Η Morgan Stanley πιστεύει ότι η TSLA θα είναι σε θέση να επιτύχει τον στόχο της για ένα ελάχιστο αυτόματο μικτό περιθώριο κέρδους 20% το 1ο τρίμηνο του 23ου. Ωστόσο, σημειώνουν ότι θα είναι δύσκολο να υπερασπιστεί κανείς τα επόμενα τρίμηνα σε περίπτωση συνεχούς καθοδικού ανταγωνισμού τιμών.
Οι μετοχές της TSLA αυξήθηκαν κατά 3,37% την Δευτέρα.
www.worldenergynews.gr