Το πρώτο ερώτημα που έθεσε, μιλώντας στην ΕΡΤ, είναι κατά πόσο ο σταθμάρχης Λαρίσης γνώριζε ότι η εμπορική αμαξοστοιχία κινείτο στην ίδια γραμμή με το IC62. «Δεν έχει βγει στη δημοσιότητα αν γνώριζε ότι πραγματικά στέλνει την επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή, δεν μπορεί να εξηγηθεί με λογική αυτή η ενέργεια», σημείωσε ο κ. Γκλαβόπουλος.
Δεύτερον, σύμφωνα με τον ίδιο, βλέποντας την κονσόλα του, ο σταθμάρχης θα μπορούσε να είχε δει τη διαδικασία προσέγγισης των δύο τρένων, δηλαδή ότι πάνε για σύγκρουση. «Αυτό που θα πρέπει να ερευνήσουν οι τεχνικοί πραγματογνώμονες είναι κατά πόσον και η ίδια η κονσόλα δείχνει στην πραγματικότητα. Πώς μπορούμε να βγάλουμε ένα συμπέρασμα όταν δεν γνωρίζουμε δύο καίρια σημεία; Πρώτον αν είχε ενημερωθεί με έγγραφο και δεύτερον, αν η κονσόλα πραγματικά δείχνει αυτό που πρέπει να δείξει», είπε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, ανέφερε ότι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων πρέπει να απαντήσει σε μία σειρά ερωτημάτων, καθώς εκείνη ελέγχει, συγκεντρώνει και ασχολείται με προβλήματα του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της Hellenic Train και όποιων άλλων εμπλέκονται στο σιδηροδρομικό έργο της χώρας.
Παρισσότερα:
https://www.kathimerini.gr/society/562307464/tempi-ta-krisima-erotimata-tis-tragodias-kai-oi-ektimiseis-gia-ta-aitia-tis-ekrixis/
www.worldenergynews.gr