Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της πανδημίας Covid-19, η ανάκαμψη του retail δικτύου επιταχύνθηκε, είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, κος Jan Karas
H δυναμική του επιχειρηματικού μοντέλου και η ισχυρή οικονομική θέση του ΟΠΑΠ επιβεβαιώθηκαν το 2021, οδηγώντας σε ενίσχυση της κερδοφορίας και σημαντικά οφέλη για τους μετόχους, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το σύνολο του έτους σε αναλυτές.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για τη χρήση του 2021 διαμορφώθηκαν σε σχεδόν 1,539 δισ. ευρώ (+36,2% ετησίως).
Στο δ΄ τριμήνο, τα GGR ανήλθαν στα 498,5 εκατ. ευρώ, μέγεθος που συνιστά μια από τις καλύτερες επιδόσεις σε επίπεδο τριμήνου ιστορικά.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2021 έφτασαν στα 0,3 εκατ. ευρώ (+111,1% ετησίως), ενώ τα EBITDA δ΄ τριμήνου έφτασαν τα 170,4 εκατ. ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη του 2021 διαμορφώθηκαν στα 259,4 εκατ. ευρώ (+26,4% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου ανήλθαν στα 86,1 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΑΠ προτείνει τη διανομή μεικτού μερίσματος 0,50 ευρώ ανά μετοχή στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων. Μαζί με το ήδη διανεμηθέν προμέρισμα των 0,10 ευρώ, το μέρισμα για το 2021 ανέρχεται σε 0,60 ανά μετοχή. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων τη διανομή 0,90 ευρώ ανά μετοχή ως επιστροφή κεφαλαίου. Συνολικά, η ανταμοιβή των μετόχων για το οικονομικού έτος 2021 ανέρχεται σε 1,50 ευρώ ανά μετοχή.
Υψηλές αντοχές και ανάκαμψη για τις retail δραστηριότητες
Την ικανοποίηση της εταιρείας για τις ανθεκτικές επιδόσεις των retail δραστηριοτήτων εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, κος Jan Karas.
Όπως τόνισε, παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της πανδημίας Covid-19, η ανάκαμψη του retail δικτύου επιταχύνθηκε.
Βασικό ρόλο έπαιξε το ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο της εταιρείας και πρωτοβουλίες που εστίασαν στη διασκέδαση του πελάτη και την ψηφιοποίηση. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις έχει γνωρίσει μεγάλη αποδοχή, με περίπου 600.000 εγγεγραμμένους πελάτες στα τέλη του 2021 και ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ενεργών χρηστών.
Επιπλέον, ο κος Karas στάθηκε στη νέα εφαρμογή OPAP Store App, που αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα ΟΠΑΠ, επιτρέποντας στους πελάτες να παίζουν και να εισπράττουν τα κέρδη τους ψηφιακά, χωρίς να επισκέπτονται το ταμείο των πρακτορείων.
Το στάδιο πιλοτικής λειτουργίας ολοκληρώνεται και η πλήρης λειτουργία της εφαρμογής θα ξεκινήσει εντός του δεύτερου τριμήνου του 2022.
Ακόμη, η ψηφιακή αναβάθμιση του δικτύου συνεχίζεται δυναμικά, καθώς περισσότερα από 1.100 πρακτορεία έχουν ήδη εγκαταστήσει έξυπνες ψηφιακές υποδομές και σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό (π.χ. videowall, smart TV). Επίσης, η εταιρεία ενίσχυσε περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της (π.χ. νέες επιλογές σε Powerspin και Πάμε Στοίχημα, αναβάθμιση Virtual παιχνιδιών, βελτιστοποίηση VLTs κ.ά.).
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για τη χρήση του 2021 διαμορφώθηκαν σε σχεδόν 1,539 δισ. ευρώ (+36,2% ετησίως).
Στο δ΄ τριμήνο, τα GGR ανήλθαν στα 498,5 εκατ. ευρώ, μέγεθος που συνιστά μια από τις καλύτερες επιδόσεις σε επίπεδο τριμήνου ιστορικά.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2021 έφτασαν στα 0,3 εκατ. ευρώ (+111,1% ετησίως), ενώ τα EBITDA δ΄ τριμήνου έφτασαν τα 170,4 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΑΠ προτείνει τη διανομή μεικτού μερίσματος 0,50 ευρώ ανά μετοχή στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων. Μαζί με το ήδη διανεμηθέν προμέρισμα των 0,10 ευρώ, το μέρισμα για το 2021 ανέρχεται σε 0,60 ανά μετοχή. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων τη διανομή 0,90 ευρώ ανά μετοχή ως επιστροφή κεφαλαίου. Συνολικά, η ανταμοιβή των μετόχων για το οικονομικού έτος 2021 ανέρχεται σε 1,50 ευρώ ανά μετοχή.
Υψηλές αντοχές και ανάκαμψη για τις retail δραστηριότητες
Την ικανοποίηση της εταιρείας για τις ανθεκτικές επιδόσεις των retail δραστηριοτήτων εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, κος Jan Karas.
Όπως τόνισε, παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της πανδημίας Covid-19, η ανάκαμψη του retail δικτύου επιταχύνθηκε.
Βασικό ρόλο έπαιξε το ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο της εταιρείας και πρωτοβουλίες που εστίασαν στη διασκέδαση του πελάτη και την ψηφιοποίηση. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις έχει γνωρίσει μεγάλη αποδοχή, με περίπου 600.000 εγγεγραμμένους πελάτες στα τέλη του 2021 και ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ενεργών χρηστών.
Επιπλέον, ο κος Karas στάθηκε στη νέα εφαρμογή OPAP Store App, που αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα ΟΠΑΠ, επιτρέποντας στους πελάτες να παίζουν και να εισπράττουν τα κέρδη τους ψηφιακά, χωρίς να επισκέπτονται το ταμείο των πρακτορείων.
Το στάδιο πιλοτικής λειτουργίας ολοκληρώνεται και η πλήρης λειτουργία της εφαρμογής θα ξεκινήσει εντός του δεύτερου τριμήνου του 2022.
Ακόμη, η ψηφιακή αναβάθμιση του δικτύου συνεχίζεται δυναμικά, καθώς περισσότερα από 1.100 πρακτορεία έχουν ήδη εγκαταστήσει έξυπνες ψηφιακές υποδομές και σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό (π.χ. videowall, smart TV). Επίσης, η εταιρεία ενίσχυσε περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της (π.χ. νέες επιλογές σε Powerspin και Πάμε Στοίχημα, αναβάθμιση Virtual παιχνιδιών, βελτιστοποίηση VLTs κ.ά.).
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
www.worldenergynews.gr