Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Reuters: Γιατί είναι κρίσιμο έτος το 2022 για την ηλεκτροκίνηση της Κίνας

Reuters: Γιατί είναι κρίσιμο έτος το 2022 για την ηλεκτροκίνηση της Κίνας
Η Κίνα κυριαρχεί στην αλυσίδα εφοδιασμού με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου

Κρίσιμο έτος θεωρεί το 2022 η Κίνα για την παγκοσμιοποίηση των οχημάτων της, σύμφωνα με τα όσα εκφράζει και δηλώνει το υπουργείο Βιοηχανίας της χώρας και μεταδίδει το Reuters. Μετά τις νέες εξελίξεις, το Πεκίνο αποφάσισε να επιταχύνει τις καινοτομίες, τα προϊόντα και τα πρότυπα στη βιομηχανία οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για ηλεκτρικά οχήματα (EV) και φιλοξενεί πολλούς τοπικούς κατασκευαστές οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων. Επιπλέον, κυριαρχεί στην αλυσίδα εφοδιασμού με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, γεγονός που της δίνει πλεονέκτημα έναντι άλλων περιοχών στον κόσμο όσον αφορά τις πρώτες ύλες, το κόστος εισροών και τα πακέτα μπαταριών. Σύμφωνα με την Morgan Stanley Research και το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ που επικαλείται το Bloomberg, η χώρα ηγείται παγκοσμίως στην ικανότητα κατασκευής κυψελών μπαταριών.

Η ραγδαία ανάπτυξη

Η κινεζική αγορά ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων αναπτύχθηκε με καταιγιστικούς ρυθμούς το 2021, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 154% παρά την παγκόσμια έλλειψη τσιπ και τις πιο αργές πωλήσεις συμβατικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, σύμφωνα με αναλυτές του κλάδου της «ZoZo Go». Οι αυτοκινητοβιομηχανίες BYD — με την υποστήριξη του Warren Buffett — καθώς και οι Wuling και Xpeng πέτυχαν ρεκόρ πωλήσεων τον Δεκέμβριο. Επιπλέον, η Κίνα αντιπροσώπευε περισσότερα από τα μισά όλων των ηλεκτρικών οχημάτων που πωλήθηκαν παγκοσμίως το 2021, λέει η ZoZo Go.

Επίσης, «μέχρι το 2020 οι περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα πραγματοποιούνταν μέσω επιδοτήσεων, εκπτώσεων και ποσοστώσεων. Αυτή η εποχή έχει τελειώσει. Η NIO, η Xpeng και η BYD κατασκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα παγκόσμιας κλάσης που οι Κινέζοι αγοραστές αγκαλιάζουν με βάση τα δικά τους πλεονεκτήματα. Οι επιδοτήσεις δεν αποτελούν πλέον ισχυρό παράγοντα αγοράς» σημειώνει ο Dunne.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης