Την απόφαση της να επενδύσει 35 δισ. δολάρια (4 τρισ. γιέν) για την ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της μέχρι το 2030 ανακοίνωσε η Toyota, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Nikkei.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να φτάσει τις 3,5 εκατ. πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας και για αυτό το σκοπό θα διαθέσει 8 τρισ. γιέν μέχρι το 2030 για έρευνα και ανάπτυξης στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα όπως και στα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου. Ο στόχος των πωλήσεων είναι αυξημένος κατά 75% σε σχέση με τον προηγούμενο στόχο που είχε θέσε η διοίκηση της Toyota.
«Γρήγορη προσαρμογή»
«Σε αυτήν την διαφοροποιημένη και αχαρτογράφητη εποχή, είναι σημαντικό να αλλάζουμε ευέλικτα τους τύπους και τις ποσότητες των προϊόντων που παράγονται, ενώ παρακολουθούμε τις τάσεις της αγοράς», είπε ο CEO της εταιρείας, Akio Toyoda κατά τη διάρκεια ενημέρωσης σχετικά με τις στρατηγικές ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με επίσημες μεταφράσεις του τις παρατηρήσεις του στα ιαπωνικά.
«Πιστεύουμε ότι η γρήγορη προσαρμογή στις αλλαγές στο μέλλον είναι πιο σημαντική από την προσπάθεια πρόβλεψης του μέλλοντος. Θέλουμε να διατηρήσουμε διαθέσιμες επιλογές για τους πελάτες μας μέχρι να γίνει γνωστός ο σωστός δρόμος», πρόσθεσε.
Για την πολυτελή μάρκα Lexus, η Toyota στοχεύει τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία να αντιπροσωπεύουν το 100% των πωλήσεων οχημάτων στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα έως το 2030 και παγκοσμίως έως το 2035. Παρά το γεγονός ότι είναι ένας από τους πρωτοπόρους των υβριδικών μοντέλων, η Toyota κινήθηκε αργά ως προς την ώθησή της προς τα ηλεκτρικά οχήματα μόνο με μπαταρία σε σύγκριση με ορισμένους από τους παγκόσμιους ανταγωνιστές της όπως η General Motors και η Ford.
Η άρνηση
Τον περασμένο μήνα, στη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα στη Σκωτία, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια ομάδα έξι μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της σουηδικής Volvo και της Mercedes-Benz της Daimler, για να υπογράψει μια δήλωση για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων έως το 2040, ανέφερε το Reuters.
Ένα κορυφαίο στέλεχος της Toyota φέρεται να είπε στο πρακτορείο ειδήσεων ότι η εταιρεία δεν θέλει να θεωρείται ως κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά θέλει να θεωρείται ως μια επιχείρηση ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Η Toyota στοχεύει στην ουδετερότητα του άνθρακα στα εργοστάσια παραγωγής έως το 2035, δήλωσε ο Toyoda στην ενημέρωση της Τρίτης.
www.worldenergynews.gr