Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Οι βελτιωμένοι στόχοι της Γερμανίας στην ηλεκτροκίνηση - «Κλειδί» οι παρεμβάσεις των εταιρειών

Οι βελτιωμένοι στόχοι της Γερμανίας στην ηλεκτροκίνηση - «Κλειδί» οι παρεμβάσεις των εταιρειών
Σημαντικό κομμάτι είναι η βελτίωση των υποδομών φόρτισης

Η Γερμανία στοχεύει να έχει τουλάχιστον 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους μέχρι το 2030, στο πλαίσιο της στροφής της προς την κλιματική ουδετερότητα. Οι Σοσιαλδημοκράτες (SPD), οι Πράσινοι και οι Φιλελεύθεροι Ελεύθεροι Δημοκράτες (FDP), που σχεδιάζουν να σχηματίσουν την επόμενη κυβέρνηση της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης, σχεδιάζουν επίσης να αυξήσουν τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές κατά 25% μέχρι το τέλος της δεκαετίας, έδειξε η συμφωνία.

«Σύμφωνα με τις προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μόνο οχήματα με ουδέτερες εκπομπές CO2 θα ταξινομηθούν στον τομέα των μεταφορών στην Ευρώπη το 2035 - ο αντίκτυπος στη Γερμανία θα γίνει νωρίτερα αντιστοίχως. Εκτός από το υπάρχον σύστημα στόχων του στόλου, εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε ότι μόνο οχήματα με αποδεδειγμένη ικανότητα να τροφοδοτούνται με ηλεκτρονικά καύσιμα μπορούν να ταξινομηθούν πρόσφατα», ανέφερε η συμφωνία.

Τι είχε προηγηθεί

Οι Πράσινοι είχαν ζητήσει προηγουμένως την απαγόρευση της παραγωγής αυτοκινήτων με καύση ορυκτών καυσίμων έως το 2030 και την κράτηση της χρήσης ηλεκτρονικών καυσίμων για βιομηχανίες, μεταφορές, πλοία και αεροπλάνα. Ωστόσο, ούτε το SPD ούτε το FDP ήταν πίσω από μια τέτοια απαγόρευση, με το FDP να υποστηρίζει ιδιαίτερα τη διατήρηση των επενδύσεων σε ηλεκτρονικά καύσιμα για επιβατικά οχήματα.

Όσον αφορά την υποδομή φόρτισης, η έλλειψη της οποίας θεωρείται ένα από τα κύρια εμπόδια για την ευρύτερη απορρόφηση ηλεκτρικών οχημάτων, ο συνασπισμός θα διατηρήσει τον τρέχοντα στόχο της Γερμανίας για 1 εκατομμύριο θέσεις φόρτισης έως το 2030 - από περίπου 49.000 διαθέσιμες σήμερα.

Θα καταστήσει την παροχή χρηματοδότησης για την επέκταση της υποδομής πιο αποτελεσματική και αποδοτική και θα αναπτύξει η ίδια προσβάσιμους σταθμούς όπου δεν θα μπορούσαν να βρεθούν "ανταγωνιστικές λύσεις". Ωστόσο, η κυβέρνηση θα εξαρτηθεί τελικά από ιδιωτικές εταιρείες για τη χρηματοδότηση της κατασκευής, ανέφερε η συμφωνία.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης