Τη νέα πελατοκεντρική πολιτική της προωθεί η ΔΕΗ αναβαθμίζοντας τα καταστήματα της σε όλη την Ελλάδα με ένα πρόγραμμα επενδύσεων που θα φθάσει τα 44 εκατ. ευρώ.
Τα κονδύλια αυτά θα δαπανήσει η ΔΕΗ την επόμενη διετία για την ανακαίνιση και τη διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων της, σύμφωνα με τους όρους του σχετικού διαγωνισμού για το έργο, το οποίο εγκρίθηκε πρόσφατα από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας.
Το έργο με τίτλο “Παροχή υπηρεσιών και ανάληψη κατασκευαστικών έργων στο πλαίσιο ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων πώλησης” αφορά στην ανακατασκευή των 97 υφιστάμενων καταστημάτων και στην επέκταση του δικτύου της, με στόχο να φθάσει στα 146 συνολικά. Στο πλαίσιο αυτό, ο ανάδοχος του έργου θα πρέπει να ασχοληθεί και με την εξεύρεση, μίσθωση, μελέτη, αδειοδότηση, καθώς και την κατασκευή των νέων εμπορικών καταστημάτων.
Μετά τους διαγωνισμούς θα μαθαίνουν οι ανάδοχοι τις νέες πόλεις του δικτύου
Ενδιαφέρον είναι το στοιχείο ότι οι πόλεις στις οποίες θα ανοίξουν τα νέα καταστήματα δεν θα είναι γνωστές εκ των προτέρων, δηλαδή προ της δημοπράτησης του έργου, στους υποψηφίους, καθώς η ΔΕΗ θα επιλέξει τους νομούς και τις πόλεις ανάλογα με τον σχεδιασμό ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων. ‘Έτσι, η ακριβής τοποθεσία ανάπτυξης κάθε νέου καταστήματος θα γνωστοποιηθεί στους αναδόχους μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και την κατακύρωση του μέρους του Συνολικού Έργου (Περιοχή), που θα αναλάβει ο καθένας.
Συνολικά το έργο προβλέπει την ανακατασκευή και την ανάπτυξη 146 καταστημάτων σε διάστημα δύο ετών, από τότε που θα υπογραφούν οι σχετικές συμβάσεις.
Ως τις 22 Δεκεμβρίου η προθεσμία
Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 36 εκατ. ευρώ, χωρίς τον ΦΠΑ ύψους 8 εκατ. ευρώ, δηλαδή συνολικά φθάνει στα 44 εκατ. ευρώ.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τις προσφορές τους ως τις 22 Δεκεμβρίου 2021, ενώ την ίδια ημέρα θα γίνει και η αποσφράγιση των προσφορών.
Η αναβάθμιση των καταστημάτων της ΔΕΗ έχει ήδη ξεκινήσει με τα δύο καταστήματα-πιλότους στο Μαρούσι, επί της λεωφόρου Κηφισίας και στην Καλλιθέα.
Ο σχεδιασμός των χώρων έχει αλλάξει, με στόχο να είναι πιο φιλικό και εξυπηρετικό για τον πελάτη. Άλλωστε το feedback από τη λειτουργία των δύο αυτών χώρων θα χρησιμοποιηθεί σαν “οδηγός” για την ανάπτυξη όλων των υπόλοιπων καταστημάτων.
www.worldenergynews.gr
Σε 146 διευρύνει τα καταστήματά της η ΔΕΗ - Ο πρωτότυπος τρόπος που θα γίνουν οι διαγωνισμοί
Προθεσμία μέχρι τις 22 Δεκεμβρίου για τους ενδιαφερομένους