Ινδία: H Maruti Suzuki βλέπει το υδρογόνο ως «ενδιαφέρουσα εναλλακτική»

Ινδία: H Maruti Suzuki βλέπει το υδρογόνο ως «ενδιαφέρουσα εναλλακτική»

Η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας επιδιώκει να μειώσει την εξάρτηση από το λίθιο

 

Η χρήση ισχύος υδρογόνου για κινητικότητα είναι μια "ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση" για την Ινδία, ειδικά καθώς θα μειώσει την εξάρτηση από τις εισαγωγές λιθίου, δήλωσε τη Δευτέρα ο πρόεδρος της Maruti Suzuki, της κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας της Ινδίας.

Η ζήτηση λιθίου για μπαταρίες αυξάνεται καθώς οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ωθούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν αυστηρούς στόχους για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, εν μέρει καταργώντας σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Στην Ινδία, ωστόσο, η υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) από τις αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν αργή λόγω του υψηλού κόστους των μπαταριών, καθώς και της ανεπαρκούς υποδομής φόρτισης.

Η Ινδία επίσης δεν διαθέτει αποθέματα λιθίου, τα περισσότερα από τα οποία ελέγχονται από την Κίνα παγκοσμίως. Αυτό καθιστά τα ηλεκτρικά οχήματα μια δύσκολη πώληση σε μια χώρα όπου το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι περίπου 2.000 δολάρια, ή περίπου το 5% αυτού σε Ευρώπη και Ιαπωνία, και το 95% των αυτοκινήτων που πωλούνται έχουν τιμή κάτω από 20.000 δολάρια, δήλωσε ο πρόεδρος της Maruti R.C.
"Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η στρατηγική μας για την κατεύθυνση προς καθαρές μηδενικές εκπομπές πρέπει να είναι συνεπής με τις οικονομικές συνθήκες και τις υποδομές που επικρατούν στη χώρα", δήλωσε ο Bhargava. Για να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, η Maruti προωθεί τις πωλήσεις αυτοκινήτων που λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και επίσης επενδύει σε υβριδική τεχνολογία, είπε, προσθέτοντας ότι "η χρήση υδρογόνου είναι επίσης μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση".

Καθαρές τεχνολογίες

Η Suzuki Motor Corp, η οποία ελέγχει τη Maruti, δίνει επίσης προτεραιότητα στην ανάπτυξη καθαρών τεχνολογιών κατάλληλων για την ινδική αγορά, συμπλήρωσε ο Bhargava, προσθέτοντας ότι η συμμαχία της Suzuki με την Toyota Motor Corp στην Ιαπωνία θα αποδειχθεί πολύτιμη για αυτήν την προσπάθεια .
Τα σχόλια του Bhargava έρχονται καθώς η συζήτηση γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα διευρύνεται στην Ινδία, με την Tesla Inc να πιέζει την κυβέρνηση να μειώσει τους εισαγωγικούς δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι απαιτήσεις της Tesla έχουν πολώσει την αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας, με τη Hyundai Motor Co της Νότιας Κορέας - η οποία έχει μερίδιο περίπου 18% της αγοράς αυτοκινήτων της χώρας και είναι ο πλησιέστερος ανταγωνιστής της Maruti – να υποστηρίζει μείωση φόρου στις εισαγωγές.
Τα σχόλια της Maruti για την υποστήριξη του υδρογόνου έρχονται επίσης εβδομάδες αφότου ο Mukesh Ambani, πρόεδρος της Reliance Industries, δήλωσε ότι θα επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρή ενέργεια, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας εργοστασίων giga για την παραγωγή κυψελών καυσίμου και πράσινου υδρογόνου.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης