Τα σχέδια της Tesla για μπαταρίες και η παραγωγή αυτοκινήτων
Η Tesla έχει ξεπεράσει την κρίση πανδημίας που έπληξε την αλυσίδα εφοδιασμού καλύτερα από πολλούς από τους αντιπάλους της, επιτυγχάνοντας ρεκόρ παράδοσης το τελευταίο τρίμηνο, σύμφωνα με την Investing.com. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk αντιμετωπίζει την πίεση να παραδώσει επαναστατικές μπαταρίες και νέα μοντέλα, πριν να είναι αργά.
Η ζήτηση στην Κίνα και η οικονομική επίδραση του Bitcoin θα επηρεάσουν τους επενδυτές όταν η εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων δημοσιεύει αποτελέσματα τη Δευτέρα.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Musk ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο για την παραγωγή των δικών του μπαταριών με νέο σχεδιασμό και διαδικασία κατασκευής.
Οι μεγαλύτερες, απλούστερες στην κατασκευή μπαταρίες, θεωρητικά θα έχουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, θα επεκτείνουν τις σειρές των τρεχόντων οχημάτων και θα επιτρέψουν στην Tesla να προσφέρει ένα αυτοκίνητο 25.000 $ σε τρία χρόνια, ενισχύοντας την τεχνολογική της βάση καθώς οι αντίπαλοί της πλημμυρίζουν την αγορά με EV.
Αλλά ο Musk τον περασμένο μήνα προχώρησε στο ντεμπούτο του 4680s ακυρώνοντας το Model S Plaid +, το οποίο είχε πει ότι θα χρησιμοποιήσει κελιά, προκαλώντας ανησυχία. Ανέφερε ότι τα 4680 θα τεθούν σε παραγωγή το επόμενο έτος και θα χρησιμοποιηθούν στο Μοντέλο Υ στο υπό κατασκευή εργοστάσιο του Τέξας.
Στόχοι
Τώρα, η Tesla στοχεύει στην παραγωγή οχημάτων 4680 με μπαταρίες, ξεκινώντας με μικρό όγκο φέτος σε μοντέλα που δεν έχουν ολοκληρωθεί, σύμφωνα με το Reuters. Ένα από τα άτομα είπε ότι η Tesla θα χρησιμοποιήσει αρχικά μπαταρίες που κατασκευάζονται στην πιλοτική γραμμή παραγωγής της Tesla στην Καλιφόρνια, προσθέτοντας ότι δοκιμάζονται σε πρωτότυπα οχήματα.
Η Tesla συνεργάζεται επίσης στενά με την Panasonic για την ανάπτυξη 4680 κυττάρων, είπε. Η LG, άλλος προμηθευτής της Tesla, εργάζεται για την παραγωγή 4680 κυψελών μπαταρίας για την Tesla έως το 2023, ανέφερε το Reuters νωρίτερα.
Δεν είναι σαφές πότε η Tesla θα είναι σε θέση να παράγει μαζικά τις νέες μπαταρίες στο Τέξας και το Βερολίνο και θα είναι σε θέση να επιτύχει όλους τους φιλόδοξους στόχους για τις μπαταρίες, ανέφεραν αξιωματούχοι της βιομηχανίας. «Απαίτησε ένα τεράστιο μηχανολογικό εξοπλισμό για να μεταφέρει την απόδειξη της ιδέας της Maxwell σε υψηλή ποιότητα, παραγωγή όγκου και ακόμα δεν έχουμε τελειώσει ακόμη», δήλωσε ο Musk, αναφερόμενος στη διαδικασία κατασκευής ξηρών μπαταριών ηλεκτροδίων που αναπτύσσει μετά την απόκτηση της Maxwell.
Ενώ οι ανταγωνιστές με μεγαλύτερη παραγωγή σταμάτησαν την παραγωγή λόγω προβλημάτων εφοδιασμού, η Tesla συνέχισε και σε μεγάλο βαθμό τα εργοστάσια λειτουργούν.
Επίσης, μείωσε ορισμένες δυνατότητες και αύξησε τις τιμές των αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης 4.000 δολαρίων του μεγάλου μήκους Model Y σε 53.990 $ από τον Απρίλιο έως τα τέλη Ιουλίου.
Η κίνηση πραγματοποιήθηκε καθώς η Tesla αντιμετωπίζει χτύπημα από τις επενδύσεις της σε bitcoin και τις μειωμένες πωλήσεις περιβαλλοντικών πιστώσεων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πηγές εισοδήματος στις οποίες βασίζεται η εταιρεία για τα τριμηνιαία κέρδη.
"Η Tesla προσαρμόζεται πολύ γρήγορα σε αυτό που χρειάζεται", δήλωσε ο Ross Gerber, CEO της Gerber Kawasaki Wealth and Investment Management.
"Απλώς δεν βλέπω έναν τεράστιο καταλύτη, που θα εκτοξεύσει τα μεγέθη τους αυτό το τρίμηνο", δήλωσε ο Gerber. "Είμαστε πολύ πιο αισιόδοξοι για το τρίτο τρίμηνο από το δεύτερο τρίμηνο", δήλωσε ο Gerber, αναμένοντας από την Tesla να αυξήσει την παραγωγή του Model S Plaid.
Οι πωλήσεις της Tesla στην Κίνα υποχώρησαν τον Απρίλιο εν μέσω αρνητικής δημοσιότητας από καταγγελίες καταναλωτών για ζητήματα ποιότητας και κανονιστικές πιέσεις. Οι πωλήσεις της ανέκαμψαν τον Μάιο και τον Ιούνιο, καθώς η Tesla ξεκίνησε καμπάνια προώθησης όπως προσφορές δανείων . Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε επίσης φθηνότερη έκδοση του Model Y στην Κίνα.
www.worldenergynews.gr