Οι κατασκευαστές θα ήθελαν να χρησιμοποιούν προμηθευτές πιο κοντά στην περιοχή δραστηριοποίησης τους σύμφωνα με έρευνα σε 200 ευρωπαϊκές εταιρείες
Η Κίνα κυριαρχεί στην επεξεργασία των ορυκτών που χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικές μπαταρίες, καθώς και στην κατασκευή των κυψελών και των σχετικών εξαρτημάτων, με την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα να βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση.
Ωστόσο, οι κατασκευαστές σε μια έρευνα 200 ευρωπαϊκών εταιρειών που διεξήχθησαν από την Protolabs δήλωσαν ότι ανησύχησαν περισσότερο για τη διακοπή της αλυσίδας εφοδιασμού κατά το παρελθόν έτος και θα ήθελαν να χρησιμοποιούν προμηθευτές πιο κοντά στην περιοχή δραστηριοποίησης τους.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan ανακοίνωσε την 1η Ιουλίου ότι θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο λίρες (1,4 δισεκατομμύρια δολάρια) σε συνεργασία με την κινεζική Envision AESC για την παραγωγή μπαταριών κοντά στο κύριο ευρωπαϊκό εργοστάσιό της στο Sunderland, βορειοανατολική Αγγλία.
Περίπου το 80% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι ήθελαν να μετακινήσουν την αλυσίδα εφοδιασμού τους για μπαταρίες πιο κοντά στην παραγωγή, αυξάνοντας το 84% των βρετανικών εταιρειών που επιδιώκουν να κάνουν αλλαγές εντός των επόμενων 12 μηνών.
"Με μόλις το 6% της παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη, εξακολουθούμε να βασίζουμε σε μεγάλο βαθμό στις εισαγωγές κυψελών μπαταριών και, με τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων να αυξάνεται ραγδαία, υπάρχει μια εκτίμηση ότι αυτό πρέπει να αλλάξει", δήλωσε ο Bjoern Klaas, διευθύνων σύμβουλος της Protolabs Europe. Η βρετανική κυβέρνηση δήλωσε ότι θα απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων ντίζελ και βενζίνης από το 2030. Η μπαταρία είναι συνήθως το πιο ακριβό μέρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα τα αντικαταστήσουν.
www.worldenergynews.gr