Ο υπουργός Οικονομίας Peter Altmaier δήλωσε ότι η υψηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας θα προκληθεί από την ταχύτερη υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων
Ο Altmaier είπε ότι η υψηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας θα προκληθεί από την ταχύτερη υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, με 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα να αναμένονται τώρα στο δρόμο έως το 2030, από προηγούμενη πρόβλεψη 10 εκατομμυρίων.
Επιπλέον, περίπου 6 εκατομμύρια αντλίες θερμότητας θα εγκατασταθούν σε κτίρια, τα οποία θα χρειάζονται επίσης περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια. Οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας έχουν ζητήσει ρεαλιστικούς στόχους στους οποίους θα βασίσουν τον προγραμματισμό τους, υποστηρίζοντας ότι οι προηγούμενες επίσημες προβλέψεις ήταν πολύ χαμηλές καθώς είχαν ως βάση τις προσδοκίες για περισσότερη ενεργειακή απόδοση.
Η Γερμανική Ένωση Βιομηχανίας Ενέργειας (BDEW) βλέπει κατανάλωση 700 δισεκατομμυρίων κιλοβάτ ώρες το 2030. Η νέα κυβερνητική πρόβλεψη έρχεται πριν από μια πιο λεπτομερή ανάλυση που αναμένεται το φθινόπωρο.
Ο Altmaier αύξησε επίσης τις προβλέψεις παραγωγής υδρογόνου της Γερμανίας το 2030 στα 19 δισεκατομμύρια kWh από προηγούμενη εκτίμηση 14 δισεκατομμυρίων kWh.
Ο τοπικός φορέας κοινής ωφέλειας VKU δήλωσε ότι ήταν απαραίτητο να ανανεωθεί και να επεκταθούν τα δίκτυα μεταφοράς ενέργειας και φυσικού αερίου για τη μεταφορά περισσότερης ανανεώσιμης ενέργειας και υδρογόνου.
"Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να απορροφήσουμε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από όλη τη χώρα και να τις παραδώσουμε αξιόπιστα στον πελάτη", ανέφερε.
Οι διαχειριστές δικτύων διανομής και αγωγών φυσικού αερίου χρειάζονταν περισσότερα κίνητρα για επενδύσεις. Οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις φόρτισης δεν είναι ακόμη κερδοφόρες για λειτουργία. Ο όμιλος μηχανολογικής βιομηχανίας VDMA είπε ότι χρειάζεται περισσότερη γη για να ετοιμαστεί για την κατασκευή αιολικών και ηλιακών σταθμών παραγωγής ενέργειας και πρέπει να εγκριθεί σύντομα.
www.worldenergynews.gr