Συγκεκριμένα, θα έχουν ως καύσιμο υγροποιημένο ή αέριο υδρογόνο, αποθηκευμένο σε κάποιο ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης. Με τη βοήθεια της χημείας, ο τρόπος να πάρουν την ενέργεια από αυτό, είναι με τη βοήθεια της ηλεκτρόλυσης.
Το όλο project φέρει την ονομασία «Project Zeus» και αναπτύσσεται σε συνεργασία του ομίλου JLR με τη βρετανική κυβέρνηση και αρκετές ακόμα τεχνολογικές εταιρείες (Delta Motorsport, AVL, Marelli Automotive Systems κ.α).
Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η Land Rover όσον αφορά το Defender, το οποίο έχει μπει σε ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλαμβάνει κίνηση με τεχνολογία υδρογόνου.
Η πρόβλεψη του μέλλοντος
Σύμφωνα με την Land Rover και υψηλά κυβερνητικά στελέχη, μέχρι το 2030 θα κυκλοφορούν παγκοσμίως περισσότερα από 10 εκ υδρογονοκίνητα οχήματα, ενώ και οι σταθμοί φόρτισης σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης θα έχουν ξεπεράσει τoυς 10.000.
Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του επικεφαλής του προγράμματος στον όμιλο JLR, Ralph Clagu, ο οποίος έδωσε τον τόνο του μέλλοντος, λέγοντας ότι: «Το υδρογόνο, θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια στην αυτοκίνηση. Όχι μόνο σε επίπεδο επιβατικών οχημάτων αλλά και βαρέων φορτηγών, λεωφορείων κ.α. Ένα όμορφο ταξίδι, μόλις ξεκίνησε».
Σε ένα βίντεο που ετοίμασε η εταιρεία φαίνεται το Defender Hydrogen να διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα Αυτό το σύστημα ενέργειας είναι ίσως το ιδανικό για το μέλλον της αυτοκίνησης.μπαταριών και υδρογόνου τα οποία συνεργάζονται με κυψέλες που παράγουν την ενέργεια μέσω της διάσπασης του υδρογόνου. Η ενέργεια αυτή αποθηκεύεται στις μπαταρίες και μέσω της EDU δίνει κίνηση στους τροχούς και σε όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου.