Η Hyundai βάζει "φωτιά" στην αγορά υδρογόνου - Νέα σειρά φορτηγών στέλνει στην Ευρώπη

tags :
Η Hyundai βάζει
Εντείνεται ο ανταγωνισμός
Η Hyundai Motor της Νότιας Κορέας σχεδιάζει να στείλει μια νέα σειρά φορτηγών κυψελών καυσίμου στην Ευρώπη αργότερα φέτος, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό σε μια μάχη με επίκεντρο τη βιωσιμότητα της μεταφοράς βαρέων φορτίων με υδρογόνο.
Μια νέα κατηγορία του φορτηγού Xcient Hyundai, εξοπλισμένο με αποδοτικότερα στοιχεία καυσίμου με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη το τέταρτο τρίμηνο, δήλωσε ο Mark Freymueller, Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Hydrogen Mobility (HHM).
Το υδρογόνο υστερεί σε σχέση μετις ηλεκτρικές μπαταρίες στα πράσινα μέσα μεταφοράς επειδή είναι πιο ακριβό, αλλά οι υποστηρικτές λένε ότι για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων τα υδρογονοκίνητα φορτηγά έχουν το πλεονέκτημα επειδή έχουν μεγαλύτερη γκάμα.
Η HHM, κοινοπραξία μεταξύ της Hyundai και της ελβετικής εταιρείας υδρογόνου H2 Energy, εκμισθώνει «πράσινα» φορτηγά υδρογόνου σε εμπορικούς πελάτες στην Ελβετία από τον περασμένο Οκτώβριο στον πιο προηγμένο στόλο στον κόσμο.
Η HHM σχεδιάζει να επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες το επόμενο έτος. "Η Γερμανία και οι Κάτω Χώρες είναι οι πιο πιθανές", δήλωσε ο Freymueller στο Reuters, προσθέτοντας ότι υπήρχε επίσης ενδιαφέρον από την Αυστρία, τη Νορβηγία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Δανία.

Πίεση στην τοπική αγορά

Η τελευταία κίνηση της Hyundai θα ασκήσει περισσότερη πίεση στους τοπικούς παίκτες, οι οποίοι αναπτύσσουν τα δικά τους σχέδια υδρογόνου.
Σε αυτές περιλαμβάνονται η Daimler της Γερμανίας, η  Volvo της Σουηδίας και η ιταλική Iveco μια μονάδα ιταλο-αμερικανικής κατασκευαστής οχημάτων CNH Industrial οποία συνεργάζεται με την αυτοκινητοβιομηχανία χαμηλών εκπομπών ρύπων Nikola.
Το υδρογόνο έχει έρθει στο προσκήνιο στην Ευρώπη, όπου οι υπουργοί περιβάλλοντος της ΕΕ θέλουν μείωση των εκπομπών CO2 φορτηγών κατά ένα τρίτο έως το 2030 από τα επίπεδα του 2019, απειλώντας πιθανές απαγορεύσεις ντίζελ και υψηλότερους φόρους, αλλά υπόσχεται έως και το 75% χαμηλότερων οδικών διοδίων για πιο πράσινα οχήματα.
Παρόλο που είναι πιο ακριβά από τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, τα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου, που κινούνται με υδρογόνο, θα ωφεληθούν ενδεχομένως από την επιθυμία της Ευρώπης να οικοδομήσει μια παγκοσμίως κορυφαία βιομηχανία γύρω από την τεχνολογία υδρογόνου.
Μια μελέτη από τη συμβουλευτική εταιρεία Berylls Strategy Advisors εκτιμά ότι έως το 2030, το 25% των νέων πωλήσεων φορτηγών στην Ευρώπη θα τροφοδοτείται με μπαταρία και 10% κυψέλες καυσίμου. Αλλά η αναλογία θα μπορούσε να αλλάξει εάν το πράσινο υδρογόνο αυξηθεί, ανέφερε.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης