Ο Dr. Frank Walliser, πιστεύει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα, ή eFuel, θα μετατρέψουν τα οχήματα εσωτερικής καύσης τόσο καθαρά
Τα συνθετικά καύσιμα θα αποτελέσουν σύμφωνα με κάποιες πολύ ισχυρές αυτοκινητοβιομηχανίες τη σωτηρία για τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου καθώς θα τα μετατρέψουν σε τόσο καθαρά οχήματα όσο και τα ηλεκτρικά.
Μάλιστα οι κινήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών επιβεβαιώνουν και τα όσα είχε αναφέρει ο κ. Ζήσης Σαμαράς, καθηγητής Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής Θεσσαλονίκης ο οποίος είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Όσον αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ο κ. Σαμαράς τονίζει ότι μπορεί να γίνουν τόσο καθαροί όσο και οι ηλεκτροκινητήρες αλλά το πρόβλημα εστιάζεται στις εκπομπές CO2. Το πρόβλημα αυτό μακροπρόθεσμα μπορεί να λυθεί με τη χρήση ανανεώσιμων καυσίμων τα οποία σύμφωνα με τον κ. Σαμαρά είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση. Με τον όρο ανανεώσιμα εννοούμε εκείνα τα καύσιμα (υγρά όπως συνθετική βενζίνη, συνθετικό πετρέλαιο και αέρια όπως υδρογόνο και μεθάνιο) που μπορούν να παραχθούν με χρήση ανανεώσιμης ηλιακής ενέργειας και με διάφορες χημικές διεργασίες μετατροπής του διοξειδίου του άνθρακα.»
Μάλιστα οι κινήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών επιβεβαιώνουν και τα όσα είχε αναφέρει ο κ. Ζήσης Σαμαράς, καθηγητής Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής Θεσσαλονίκης ο οποίος είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Όσον αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ο κ. Σαμαράς τονίζει ότι μπορεί να γίνουν τόσο καθαροί όσο και οι ηλεκτροκινητήρες αλλά το πρόβλημα εστιάζεται στις εκπομπές CO2. Το πρόβλημα αυτό μακροπρόθεσμα μπορεί να λυθεί με τη χρήση ανανεώσιμων καυσίμων τα οποία σύμφωνα με τον κ. Σαμαρά είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση. Με τον όρο ανανεώσιμα εννοούμε εκείνα τα καύσιμα (υγρά όπως συνθετική βενζίνη, συνθετικό πετρέλαιο και αέρια όπως υδρογόνο και μεθάνιο) που μπορούν να παραχθούν με χρήση ανανεώσιμης ηλιακής ενέργειας και με διάφορες χημικές διεργασίες μετατροπής του διοξειδίου του άνθρακα.»
Τώρα ο αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport και GT Dr. Frank Walliser, πιστεύει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα, ή eFuel, θα μετατρέψουν τα οχήματα εσωτερικής καύσης σε τόσο καθαρά όσο σε ένα αντίστοιχο ηλεκτρικό μοντέλο. Μιλώντας στο λανσάρισμα της νέας 911 GT3, ο Dr. Walliser εξήγησε ότι η ανάπτυξη συνθετικών καυσίμων της Porsche πρόκειται να ξεκινήσει δοκιμές το 2022 και ότι αυτό το καύσιμο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τρέχοντες κινητήρες εσωτερικής καύσης της Porsche χωρίς απαιτήσεις για τροποποίηση, συμπεριλαμβάνοντας και την ολοκαίνουρια GT3 992.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
https://www.newsauto.gr/news/tha-sothoun-i-kinitires-venzini-ke-diesel/
www.worldenergynews.gr