Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Κίνημα Αλλαγής: Κακός σύμβουλος για την ΝΔ η «πράσινη» βιτρίνα ΙΧ και μόνο

Κίνημα Αλλαγής: Κακός σύμβουλος για την ΝΔ η «πράσινη» βιτρίνα ΙΧ και μόνο

Tο Κίνημα Αλλαγής για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων

 

Σε απάντηση της διαστρεβλωτικής ανακοίνωσης – αντίδρασης της ΝΔ στο σχόλιο για την επί λέξη φράση του Πρωθυπουργού ότι «έχουν πουληθεί περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ό,τι λογαριάζαμε το 2020», το Κίνημα Αλλαγής σημειώνει τα εξής:Ασφαλώς και το Κίνημα Αλλαγής δεν είπε ποτέ ότι είναι καλύτερο να πωλούνται βενζινοκίνητα και ούτε περιμένουμε να κατασκευαστούν πρώτα ελληνικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας. Σημειώνουμε όμως ότι:

• Οι αυξημένες πωλήσεις εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδοτούνται εν καιρώ βαθιάς ύφεσης της ελληνικής οικονομίας και εν καιρώ πανδημίας με περιορισμό μετακινήσεων.

• Οι αυξημένες πωλήσεις εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδοτούνται από το Πράσινο Ταμείο, την στιγμή που ο προηγούμενος Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας περιέκοψε από 6% σε 1% τα ποσά του Πράσινου Ταμείου που θα κατευθύνονταν στις λιγνιτικές περιοχές Δυτικής Μακεδονίας και Μεγαλόπολης.

• Οι αυξημένες πωλήσεις εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στερούν πόρους όχι μόνο από τις περιοχές Δίκαιης Μετάβασης αλλά και από την ενίσχυση ελληνικών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη καινοτόμων υλικών και προϊόντων κυκλικής οικονομίας.

• Οι αυξημένες πωλήσεις εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν έχουν περιβαλλοντικό όφελος, και δεν μειώνουν το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της χώρας όταν η ενέργειά τους δεν προέρχεται από καθαρή ενέργεια, ειδικά όταν επιδοτείς ηλεκτροκίνητα σε μη διασυνδεδεμένα Νησιά.

• Ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο τα ιδιωτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και τα ταξί, οι επαγγελματικοί στόλοι, και τα δημόσια ΜΜΜ όπου το πρόγραμμα της Ηλεκτροκίνησης δεν έχει να επιδείξει σημαντικά αποτελέσματα.

• Και τέλος, ηλεκτροκίνηση με όφελος για τους πολλούς και όχι μόνο για τους λίγους είναι η ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς και ειδικότερα του Σιδηρόδρομου, όπου δυστυχώς δεν περιλαμβάνεται στις προτεραιότητες της Κυβέρνησης.

Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά για εμάς η πρώτη προτεραιότητα είναι η στήριξη της ελληνικής παραγωγής και η ενίσχυση της απασχολησιμότητας, αντί της εισαγωγής ΙΧ.Αλλά μάλλον ζητάμε πολλά από την ΝΔ, η οποία ξέρει - από το παρελθόν της - μόνο από επιδοτήσεις εισαγόμενων ΙΧ και αρκείται σε μια «πράσινη» βιτρίνα, χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο και προστιθέμενη αξία για την χώρα …

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης