Ίσως όσοι σκέφτονται να αγοράσουν μοντέλα Porsche, Ferrari ή Lamborghini χρειαστεί να επαναξιολογήσουν την ιδέα τους, καθώς προβλέπονται «ποινές» σε όσους στην Γαλλία το επιχειρήσουν.
Η αιτία της «ποινής» είναι η ποσότητα βενζίνης και η κυβέρνηση της Γαλλίας σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει το «malus» (ποινή). Οι καταναλωτές πρέπει να πληρώσουν με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων 50.000 ευρώ το 2022, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Η πρόταση θα αυξήσει τους ήδη ακριβότερους φόρους της ηπείρου για τα ρυπογόνα επιβατικά οχήματα.
«Αυτό θα ήταν σχετικά άσχημα νέα για τα supercars, τα πολυτελή, αποκλειστικά οχήματα ειδικών προδιαγραφών και μια τροχοπέδη για τα εισαγόμενα από το εξωτερικό αυτοκίνητα», δήλωσε ο Felipe Munoz, αναλυτής της JATO Dynamics.
Αυτοκίνητα που εκπέμπουν περισσότερα από 225 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο θα φορολογούνται με μέγιστο συντελεστή 40.000 ευρώ το επόμενο έτος και 50.000 ευρώ το 2022. Η εισφορά περιορίζεται στο μισό κόστος ενός οχήματος. Τα σπορ αυτοκίνητα Lamborghini, Ferrari και Porsche, μαζί με τα μοντέλα Bentley, Rolls-Royce και Mercedes-Benz συγκαταλέγονται μεταξύ εκείνων που θα μπορούσαν να επιβληθούν με το ανώτατο όριο εισφοράς, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Bloomberg Intelligence
Οι δράσεις των άλλων χωρών
Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ακολουθούν μια σειρά από ενέργειες και αποφάσεις για να επιταχύνουν την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Καλιφόρνια ανακοίνωσε πρόσφατα σχέδια για την απαγόρευσή τους έως το 2035. Η κυβέρνηση της Κίνας έχει διαθέσει πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων. Οι επιδοτήσεις στην Ευρώπη είχαν σαν αποτέλεσμα να εισέλθουν στην αγορά περισσότερα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που λειτουργούν εξ ολοκλήρου με μπαταρίες, αυτό το καλοκαίρι.
www.worldenergynews.gr