«Η ΔΕΗ υποδέχεται το μέλλον», το motto της καμπάνιας της εταιρείας
Το όραμα για τη νέα εποχή της ΔΕΗ θα «ξεδιπλωθεί» κατά τη σημερινή διαδικτυακή εκδήλωση που διοργανώνει σήμερα η εταιρεία, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη.
Κατά την εκδήλωση, την οποία χαρακτηρίζει ορόσημο η επιχείρηση, αναμένεται να αποτυπωθεί το καινούριο στίγμα της επιχείρησης, το οποίο αφορά τόσο τη μαζική στροφή στις ΑΠΕ, όσο και τη νέα προσέγγισή της στον τομέα της λιανικής, με τον εκσυγχρονισμό της εμπορικής της πολιτικής. Εταιρικές αλλαγές που θα σηματοδοτηθούν από την αλλαγή και το logo της εταιρείας, το οποίο επίσης θα αποκαλυφθεί αύριο.
Όσον αφορά τη στροφή στις ΑΠΕ, αναμένεται να σκιαγραφηθούν τα βήματα που έχουν γίνει έως τώρα, αλλά και οι επόμενες κινήσεις, ώστε η εταιρεία να επιτύχει τον στόχο που έχει θέσει για την εγκατάσταση έργων ηλεκτροπαραγωγής συνολικής ισχύος τουλάχιστον 1 GW έως το 2024. Μάλιστα, ένα σημαντικό μερίδιο από αυτά τα έργα αφορούν τις λιγνιτικές περιοχές, ώστε μέσα από «πράσινες» επενδύσεις σε συνεργασία με ξένες εταιρείες όπως η RWE, με τις οποίες έχει συνάψει μνημόνια συνεργασίας, να συνεχίσει να παίζει αναπτυξιακό ρόλο σε αυτές.
Νέα ΑΠΕ 2,2 GW ΑΠΕ στις λιγνιτικές περιοχές
Είναι ενδεικτικό ότι στο masterplan που τέθηκε το Σάββατο σε δημόσια διαβούλευση, επισημαίνεται πως η ΔΕΗ ενδιαφέρεται για την εγκατάσταση 1,7 GW φωτοβολταϊκών στη Δυτική Μακεδονία, επιπλέον των 230 MW που βρίσκονται ήδη σε ανάπτυξη. Παράλληλα, πέρα από τη συστοιχία των δύο φωτοβολταϊκών που έχει δρομολογήσει στη Μεγαλόπολη, σχεδιάζει να αναπτύξει επιπλέον έργα της τάξης των 500 MW στην περιοχή.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία θέλει να συνεχίσει να έχει ενισχυμένη παρουσία σε όλη την γκάμα τεχνολογιών ΑΠΕ, καταστρώνοντας ένα επιχειρηματικό σχέδιο και στα μικρά υδροηλεκτρικά. Επίσης, σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται το σχέδιο για την αξιοποίηση των τεσσάρων γεωθερμικών πεδίων, μετά την ανακήρυξη της ΕΛΛΑΚΤΩΡ ως στρατηγικού εταίρου μέσα από τον σχετικό διαγωνισμό.
Η αναμόρφωση όμως της ΔΕΗ «περνά» και από τη λιανική, όπου θα επιδιώξει να εξελιχθεί σε πάροχο ενεργειακών υπηρεσιών, από απλό προμηθευτή ρεύματος και φυσικού αερίου. Ενδεικτικό προς αυτή την κατεύθυνση είναι το σχέδιο της εταιρείας για την προώθηση προγραμμάτων επιβράβευσης των πελατών της, τα οποία θα έρθουν να προστεθούν στο οικονομικό κίνητρο της έκπτωσης συνέπειας.
Πρόγραμμα loyalty με προσφορές από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
Σε αυτό το πλαίσιο, όπως έχει γράψει το Worldenergynews, η εταιρεία έχει στα σκαριά ψηφιακή υποδομή για την παροχή προνομίων στους πελάτες της από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, με προσφορές και προνόμια σε στοχευμένες κατηγορίες πελατών της.
Για τη δημιουργία της πλατφόρμας, η ΔΕΗ «έτρεξε» διαγωνισμό τον Αύγουστο, ώστε στο σύστημα να συγκεντρώνονται οι προσφορές από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, και θα προβάλλονται σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών (π.χ. στους συνεπείς πελάτες στην εξόφληση των λογαριασμών τους), οι οποίες θα προκύπτουν από διάφορα κριτήρια ανάλυσης της βάσης δεδομένων της ΔΕΗ.
Στις ράγες το πανελλαδικό δίκτυο φόρτισης
Στην εκδήλωση, αναμένεται να γίνει επίσης αναφορά στον εκσυγχρονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω πρωτοβουλιών όπως η δρομολόγηση των «έξυπνων» μετρητών στη χαμηλή τάση, αλλά στις νέες δραστηριότητες στις οποίες πρόκειται να εισέλθει η εταιρεία, με μία από τις προεξάρχουσες την παροχή υπηρεσιών φόρτισης. Άλλωστε, πρόσφατα ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ανάπτυξη δικτύου φόρτισης οχημάτων, με την εταιρεία να προβλέπει την εγκατάσταση 1.000 φορτιστών σε επιλεγμένες τοποθεσίες σε όλη την ελληνική επικράτεια.
«Θέλουμε να φτιάξουμε το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης γιατί το αυτοκίνητο αποτελεί μία μπαταρία με ρόδες και μας ενδιαφέρει το management των υπηρεσιών που θα έρθουν πάνω σε αυτό το μοντέλο», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γ.Στάσσης, το καλοκαίρι σε συνέδριο.
Κ.Δ.
www.worldenergynews.gr
Κατά την εκδήλωση, την οποία χαρακτηρίζει ορόσημο η επιχείρηση, αναμένεται να αποτυπωθεί το καινούριο στίγμα της επιχείρησης, το οποίο αφορά τόσο τη μαζική στροφή στις ΑΠΕ, όσο και τη νέα προσέγγισή της στον τομέα της λιανικής, με τον εκσυγχρονισμό της εμπορικής της πολιτικής. Εταιρικές αλλαγές που θα σηματοδοτηθούν από την αλλαγή και το logo της εταιρείας, το οποίο επίσης θα αποκαλυφθεί αύριο.
Όσον αφορά τη στροφή στις ΑΠΕ, αναμένεται να σκιαγραφηθούν τα βήματα που έχουν γίνει έως τώρα, αλλά και οι επόμενες κινήσεις, ώστε η εταιρεία να επιτύχει τον στόχο που έχει θέσει για την εγκατάσταση έργων ηλεκτροπαραγωγής συνολικής ισχύος τουλάχιστον 1 GW έως το 2024. Μάλιστα, ένα σημαντικό μερίδιο από αυτά τα έργα αφορούν τις λιγνιτικές περιοχές, ώστε μέσα από «πράσινες» επενδύσεις σε συνεργασία με ξένες εταιρείες όπως η RWE, με τις οποίες έχει συνάψει μνημόνια συνεργασίας, να συνεχίσει να παίζει αναπτυξιακό ρόλο σε αυτές.
Νέα ΑΠΕ 2,2 GW ΑΠΕ στις λιγνιτικές περιοχές
Είναι ενδεικτικό ότι στο masterplan που τέθηκε το Σάββατο σε δημόσια διαβούλευση, επισημαίνεται πως η ΔΕΗ ενδιαφέρεται για την εγκατάσταση 1,7 GW φωτοβολταϊκών στη Δυτική Μακεδονία, επιπλέον των 230 MW που βρίσκονται ήδη σε ανάπτυξη. Παράλληλα, πέρα από τη συστοιχία των δύο φωτοβολταϊκών που έχει δρομολογήσει στη Μεγαλόπολη, σχεδιάζει να αναπτύξει επιπλέον έργα της τάξης των 500 MW στην περιοχή.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία θέλει να συνεχίσει να έχει ενισχυμένη παρουσία σε όλη την γκάμα τεχνολογιών ΑΠΕ, καταστρώνοντας ένα επιχειρηματικό σχέδιο και στα μικρά υδροηλεκτρικά. Επίσης, σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται το σχέδιο για την αξιοποίηση των τεσσάρων γεωθερμικών πεδίων, μετά την ανακήρυξη της ΕΛΛΑΚΤΩΡ ως στρατηγικού εταίρου μέσα από τον σχετικό διαγωνισμό.
Η αναμόρφωση όμως της ΔΕΗ «περνά» και από τη λιανική, όπου θα επιδιώξει να εξελιχθεί σε πάροχο ενεργειακών υπηρεσιών, από απλό προμηθευτή ρεύματος και φυσικού αερίου. Ενδεικτικό προς αυτή την κατεύθυνση είναι το σχέδιο της εταιρείας για την προώθηση προγραμμάτων επιβράβευσης των πελατών της, τα οποία θα έρθουν να προστεθούν στο οικονομικό κίνητρο της έκπτωσης συνέπειας.
Πρόγραμμα loyalty με προσφορές από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
Σε αυτό το πλαίσιο, όπως έχει γράψει το Worldenergynews, η εταιρεία έχει στα σκαριά ψηφιακή υποδομή για την παροχή προνομίων στους πελάτες της από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, με προσφορές και προνόμια σε στοχευμένες κατηγορίες πελατών της.
Για τη δημιουργία της πλατφόρμας, η ΔΕΗ «έτρεξε» διαγωνισμό τον Αύγουστο, ώστε στο σύστημα να συγκεντρώνονται οι προσφορές από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, και θα προβάλλονται σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών (π.χ. στους συνεπείς πελάτες στην εξόφληση των λογαριασμών τους), οι οποίες θα προκύπτουν από διάφορα κριτήρια ανάλυσης της βάσης δεδομένων της ΔΕΗ.
Στις ράγες το πανελλαδικό δίκτυο φόρτισης
Στην εκδήλωση, αναμένεται να γίνει επίσης αναφορά στον εκσυγχρονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω πρωτοβουλιών όπως η δρομολόγηση των «έξυπνων» μετρητών στη χαμηλή τάση, αλλά στις νέες δραστηριότητες στις οποίες πρόκειται να εισέλθει η εταιρεία, με μία από τις προεξάρχουσες την παροχή υπηρεσιών φόρτισης. Άλλωστε, πρόσφατα ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ανάπτυξη δικτύου φόρτισης οχημάτων, με την εταιρεία να προβλέπει την εγκατάσταση 1.000 φορτιστών σε επιλεγμένες τοποθεσίες σε όλη την ελληνική επικράτεια.
«Θέλουμε να φτιάξουμε το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης γιατί το αυτοκίνητο αποτελεί μία μπαταρία με ρόδες και μας ενδιαφέρει το management των υπηρεσιών που θα έρθουν πάνω σε αυτό το μοντέλο», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γ.Στάσσης, το καλοκαίρι σε συνέδριο.
Κ.Δ.
www.worldenergynews.gr