Δεξαμενόπλοιο πρόκειται να μεταφέρει έως και 2 εκατομμύρια βαρέλια βαρύ αργό Merey 16 Βενεζουέλας
Η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας PDVSA άρχισε να φορτώνει ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο με σημαία του Ιράν με βαρύ αργό για εξαγωγή, ανέφερε πηγή του Reuters την Τρίτη 22/9/2020, καθώς οι δεσμοί έχουν ενταθεί μεταξύ των δύο χωρών του ΟΠΕΚ.
Η Βενεζουέλα και το Ιράν υπόκεινται σε κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες, βλάπτοντας τις πετρελαϊκές τους βιομηχανίες και χτυπώντας τις εξαγωγές αργού πετρελαίου, συρρικνώνοντας παράλληλα το σύνολο των πελατών και των ναυτιλιακών εταιρειών που επιθυμούν να στείλουν πλοία στα λιμάνια τους.
Η Ουάσιγκτον προσπάθησε να διαταράξει το εμβάθυνση του διμερούς εμπορίου μεταξύ των δύο χωρών. Οι Ηνωμένες Πολιτείες ΄κατάσχεσαν πάνω από 1 εκατομμύριο βαρέλια ιρανικού καυσίμου που προοριζόταν για τη Βενεζουέλα τον Ιούλιο.
Ένα υπερδεξαμενόπλοιο (VLCC) με σημαία Ιράν έφτασε στο κύριο λιμάνι πετρελαίου της Βενεζουέλας, Χοσέ, αυτόν τον μήνα με 2,1 εκατομμύρια βαρέλια ιρανικού συμπυκνώματος για να χρησιμοποιηθεί ως αραιωτικό για την εξαιρετικά βαριά παραγωγή πετρελαίου της Βενεζουέλας, σύμφωνα με έγγραφα της εταιρείας.
Το δεξαμενόπλοιο πρόκειται τώρα να μεταφέρει έως και 2 εκατομμύρια βαρέλια βαρύ αργό Merey 16 Βενεζουέλας κατά την επιστροφή του, σε μια πώληση που συμφωνήθηκε από την PDVSA και την κρατική εθνική ιρανική εταιρεία πετρελαίου (NIOC), ανέφερε η πηγή.
Η ημερομηνία και ο προορισμός της πλεύσης δεν έχουν προγραμματιστεί ακόμη.
Το πλοίο έχει ταυτοποιηθεί σε διεθνή νηολόγια με το όνομα Horse, αλλά καταγράφηκε στα προγράμματα εξαγωγής της PDVSA ως Master Honey, σύμφωνα με έγγραφα.
Το δεξαμενόπλοιο, το οποίο ανήκει και διαχειρίζεται η National Iran Tanker Company (NITC), έκανε ολόκληρο το ταξίδι από τη Μέση Ανατολή στο λιμάνι της PDVSA με τον αναμεταδότη του εκτός λειτουργίας και παρέμεινε εκτός σύνδεσης ενώ βρισκόταν στα ύδατα της Βενεζουέλας, σύμφωνα με τα στοιχεία παρακολούθησης του Refinitiv Eikon.
Πολλά πετρελαιοφόρα άλλαξαν τα ονόματά τους, ακόμη και τις εταιρείες διαχείρισης τους, αφού έφτασαν σε λιμάνια της Βενεζουέλας φέτος για να αποφύγουν τις κυρώσεις των ΗΠΑ, σύμφωνα με τα δημόσια μητρώα ναυτιλίας και τα στοιχεία του Refinitiv Eikon.
Τρία ιρανικά δεξαμενόπλοια - το Fortune, το Faxon και το Forest - διασχίζουν επίσης τον Ατλαντικό Ωκεανό με ρότα προς τη Βενεζουέλα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Eikon, μεταφέροντας βενζίνη για να διευκολύνουν την οξεία έλλειψη που έχει οδηγήσει τους Βενεζουέλους να παρατάσσονται μπροστά σε βενζινάδικα περιμένοντας καύσιμα.
Τα ίδια πλοία και δύο επιπλέον ιρανικά δεξαμενόπλοια παρέδωσαν βενζίνη και άλλα καύσιμα στην PDVSA μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου, ενώ η Νότια Αμερική ενώ η χώρας της Νότιας Αμερικής έστειλε ένα φορτηγό πλοίο που μετέφερε αλουμίνα στο λιμάνι Bandar Abbas του Ιράν.
www.worldenergynews.gr
Η Βενεζουέλα και το Ιράν υπόκεινται σε κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες, βλάπτοντας τις πετρελαϊκές τους βιομηχανίες και χτυπώντας τις εξαγωγές αργού πετρελαίου, συρρικνώνοντας παράλληλα το σύνολο των πελατών και των ναυτιλιακών εταιρειών που επιθυμούν να στείλουν πλοία στα λιμάνια τους.
Η Ουάσιγκτον προσπάθησε να διαταράξει το εμβάθυνση του διμερούς εμπορίου μεταξύ των δύο χωρών. Οι Ηνωμένες Πολιτείες ΄κατάσχεσαν πάνω από 1 εκατομμύριο βαρέλια ιρανικού καυσίμου που προοριζόταν για τη Βενεζουέλα τον Ιούλιο.
Ένα υπερδεξαμενόπλοιο (VLCC) με σημαία Ιράν έφτασε στο κύριο λιμάνι πετρελαίου της Βενεζουέλας, Χοσέ, αυτόν τον μήνα με 2,1 εκατομμύρια βαρέλια ιρανικού συμπυκνώματος για να χρησιμοποιηθεί ως αραιωτικό για την εξαιρετικά βαριά παραγωγή πετρελαίου της Βενεζουέλας, σύμφωνα με έγγραφα της εταιρείας.
Το δεξαμενόπλοιο πρόκειται τώρα να μεταφέρει έως και 2 εκατομμύρια βαρέλια βαρύ αργό Merey 16 Βενεζουέλας κατά την επιστροφή του, σε μια πώληση που συμφωνήθηκε από την PDVSA και την κρατική εθνική ιρανική εταιρεία πετρελαίου (NIOC), ανέφερε η πηγή.
Η ημερομηνία και ο προορισμός της πλεύσης δεν έχουν προγραμματιστεί ακόμη.
Το πλοίο έχει ταυτοποιηθεί σε διεθνή νηολόγια με το όνομα Horse, αλλά καταγράφηκε στα προγράμματα εξαγωγής της PDVSA ως Master Honey, σύμφωνα με έγγραφα.
Το δεξαμενόπλοιο, το οποίο ανήκει και διαχειρίζεται η National Iran Tanker Company (NITC), έκανε ολόκληρο το ταξίδι από τη Μέση Ανατολή στο λιμάνι της PDVSA με τον αναμεταδότη του εκτός λειτουργίας και παρέμεινε εκτός σύνδεσης ενώ βρισκόταν στα ύδατα της Βενεζουέλας, σύμφωνα με τα στοιχεία παρακολούθησης του Refinitiv Eikon.
Πολλά πετρελαιοφόρα άλλαξαν τα ονόματά τους, ακόμη και τις εταιρείες διαχείρισης τους, αφού έφτασαν σε λιμάνια της Βενεζουέλας φέτος για να αποφύγουν τις κυρώσεις των ΗΠΑ, σύμφωνα με τα δημόσια μητρώα ναυτιλίας και τα στοιχεία του Refinitiv Eikon.
Τρία ιρανικά δεξαμενόπλοια - το Fortune, το Faxon και το Forest - διασχίζουν επίσης τον Ατλαντικό Ωκεανό με ρότα προς τη Βενεζουέλα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Eikon, μεταφέροντας βενζίνη για να διευκολύνουν την οξεία έλλειψη που έχει οδηγήσει τους Βενεζουέλους να παρατάσσονται μπροστά σε βενζινάδικα περιμένοντας καύσιμα.
Τα ίδια πλοία και δύο επιπλέον ιρανικά δεξαμενόπλοια παρέδωσαν βενζίνη και άλλα καύσιμα στην PDVSA μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου, ενώ η Νότια Αμερική ενώ η χώρας της Νότιας Αμερικής έστειλε ένα φορτηγό πλοίο που μετέφερε αλουμίνα στο λιμάνι Bandar Abbas του Ιράν.
www.worldenergynews.gr