H «λυκοφιλία» ΝIKOLA και Musk για το ηλεκτρικό φορτηγό και οι ζημιές της Wall

H «λυκοφιλία» ΝIKOLA και Musk για το ηλεκτρικό φορτηγό και οι ζημιές της Wall
Tα tweets Musk και Rusell για το μέλλον του ηλεκτρικού φορτηγού και οι ζημιές 86 εκατ δολ της NIKOLA

Είναι περίπου ένας χρόνος πριν το πρώτο κύμα ηλεκτρικών παραλαβών χτυπήσει στην αγορά, με τον πρώτο κατασκευαστή φορτηγών, Nikola Motor, να αποκαλύπτει το σκεπτικό της ένταξής της στην μάχη λόγω της εμφάνισης του Cybertruck της Tesla, σύμφωνα με το Forbes.

«Πριν από ένα χρόνο, δεν πιστεύαμε ότι θα κατασκευάζαμε ένα φορτηγό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Mark Russell στους αναλυτές κατά τη διάρκεια των πρώτων τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της Nikola. Η απόφαση για την κατασκευή του Badger λήφθηκε μετά το ντεμπούτο του Cybertruck το Νοέμβριο του 2019.

Στη συνέχεια ο υπογράμμισε ότι: «Πριν από ένα χρόνο δεν πιστεύαμε ότι θα κατασκευάζαμε ένα φορτηγό. Είχαμε κατασκευάσει διάφορα πρωτότυπα οχημάτων εκτός δρόμου και είχαμε μια ιδέα για ένα φορτηγό. Δεν σκοπεύαμε να κάνουμε τίποτα με αυτό μέχρι να δούμε το Cybertruck.

Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι η Nikola Motors είναι εισηγμένη στον Nasdaq και τον Ιούνιο η μετοχή είχε άνοδο της τάξεως του +0,5%.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει σημαντικά έσοδα καταγράφοντας καθαρή ζημία 86,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου.

Περί Badger

ip


Πρόσφατα, η Nikola Motors άρχισε να κάνει κρατήσεις για το Badger, που είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup.  Το Nikola Badger θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η δεύτερη θα φέρει ένα προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου για την παραγωγή της ενέργειας, και μια μπαταρία για την αποθήκευση αυτής. Η αυτονομία σε αυτή την έκδοση ανακοινώνεται στα 600 μίλια (966 χλμ.), 300 μίλια από τη μπαταρία και 300 μίλια από τα 8 κιλά υδρογόνου που θα χωρούν οι δεξαμενές του.

Η πλευρά του Μusk για το Cybetruck

Σε συνέντευξή του στο Automotive News, ο CEO της Tesla αποκάλυψε πως δεν έκαναν την καθιερωμένη έρευνα με συμμετοχή απευθυνόμενου κοινού στη φάση σχεδιασμού και εξέλιξης.

Αντίθετα, κατέληξαν από μόνοι τους σε ένα σχέδιο που τους φάνηκε «φανταστικό και υπερβολικά περίεργο. Εάν αποδειχθεί ότι κανείς δεν θέλει να αγοράσει ένα παράξενο φορτηγό, θα κατασκευάσουμε ένα κανονικό φορτηγό, δεν υπάρχει πρόβλημα» υποστήριξε.

pot


Ο Russell είπε ότι η Nikola είναι αρκετά κοντά για να ορίσει έναν συνεργάτη παραγωγής της για το Badger, με την εν λόγω ανακοίνωση να αναμένεται πριν από το τέλος του 2020.

Οι διαφορές

Ο Musk πήγε σε μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση με το Cybertruck, φτιάχνοντας περισσότερο στρατιωτικό όχημα που έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά εργαλείων, σκαφών, ρυμουλκούμενων αλόγων ή κάμπινγκ.

Μάλιστα, ακολούθησε και ένα υπαινικτικό σχόλιο του ιδρυτή της Nikola Motors, Trevor Milton, ο οποίος έγραψε στο twitter με αφορμή το Badger: «Γειά σου Elon. Eμείς δεν κατασκευάζουμε αυτοκίνητα ή φορτηγά, αλλά χαίρομαι που δωρίζω αυτό το σχέδιο φορτηγών εάν η ομάδα σας θέλει να φτάσει σε μια ευρύτερη αγορά Η ομάδα μου το σχεδίασε για κάθε περίπτωση και χαίρομαι που θα σας επιτρέψω να το φτιάξετε αφού δεν θα το κάνουμε. Επιτρέψτε μου να ξέρω και μπορούμε να μιλήσουμε».

Λίγο αργότερα, περισσότερα από 89.000 άτομα εγγράφηκαν στο Διαδίκτυο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο, οδηγώντας την Nikola Motors να συνεχίσει τον σχεδιασμό της. «Προσπαθούμε να οδηγήσουμε ολόκληρο τον κόσμο σε μηδενικές εκπομπές» συμπλήρωσε.

www.worldenergynews.gr


worldenergynews.gr