Η Rivian συγκέντρωσε 2,5 δισ. δολάρια για να "νικήσει" Tesla και Nikola με το πρώτο all-electric pickup

Η Rivian συγκέντρωσε 2,5 δισ. δολάρια για να
Η Rivian αναμένεται να είναι από τις πρώτες, αν όχι οι πρώτες, που θα φέρουν ένα ηλεκτρικό pickup στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους
Καθώς οι μετοχές της εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών φορτηγών Nikola Motor Co. σημείωσαν άνοδο στο IPO της τον περασμένο μήνα και έκαναν τον 38χρονο ιδρυτή Trevor Milton ως τον νεότερο δισεκατομμυριούχο της βιομηχανίας, ο Robert "R.J Scaringe συγκέντρωσε ήσυχα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα χρηματοδότηση για την εταιρεία ηλεκτρικών φορτηγών Rivian.

Η Rivian αναμένεται να είναι μεταξύ των πρώτων, αν όχι η πρώτη, που θα φέρει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά έως τα μέσα του επόμενου έτους - μήνες, πιθανώς χρόνια, μπροστά από τους ανταγωνιστές της.

«Επικεντρωνόμαστε στο να διασφαλίσουμε ότι θα παραδώσουμε», δήλωσε ο Scaringe στο CNBC προτού η εταιρεία ανακοινώσει τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησής της την Παρασκευή. «Εκτιμούμε πραγματικά την ενεργή ταπεινοφροσύνη και αφήνουμε τις πράξεις μας να μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια μας».

Ο T. Rowe Price Associates,, ηγήθηκε του νεότερου γύρου επενδύσεων, ο οποίος ήταν ο πρώτος της Rivian για την χρονιάς. Άλλοι συμμετέχοντες ήταν οι Soros Fund Management, Coatue, Fidelity Management and Research Company και Baron Capital Group. Οι υφιστάμενοι μέτοχοι Amazon και BlackRock συμμετείχαν επίσης, ανέφερε η εταιρεία.

Παρόλο που η Rivian δεν έχει λάβει τόσο μεγάλη προσοχή όσο ο λογαριασμός Twitter της Tesla και ης Scaringe παραμένει αδιευκρίνιστος, ο 37χρονος εργάστηκε μεθοδικά την τελευταία δεκαετία για να αναπτύξει την ιδιωτική εταιρεία σε μια πιθανή πρώτη εκκίνηση αυτοκινήτων από τότε που η Tesla μαζικής παραγωγής ηλεκτρικά οχήματα.

Ο Scaringe είπε σε συνέντευξή του τον Ιούνιο ότι η Rivian δεν έχει σχέδια για δημόσια εγγραφή στο άμεσο μέλλον, αλλά είναι «ανοιχτή» σε πρόσθετη χρηματοδότηση για να υποστηρίξει τα «επιθετικά αναπτυξιακά της σχέδια».

«Είμαστε σε θέση όπου έχουμε κεφαλαιοποιήσει καλά για να κυκλοφορήσουμε τα προϊόντα, αλλά επεκτείνουμε , αναπτύσσουμε γρήγορα και επιταχύνουμε μερικά από τα μελλοντικά μας προϊόντα», σημείωσε. "Βλέπουμε ότι η ζήτηση είναι σημαντικά υψηλότερη από αυτήν που αρχικά αναμενόταν, γεγονός που μας οδηγεί σε χωρητικότητα για υψηλότερα επίπεδα όγκου."

Η Rivian, σύμφωνα με τον Scaringe, παραμένει «πολύ επιλεκτική» όσον αφορά τους πιθανούς μελλοντικούς χρηματοδοτικούς εταίρους.

Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει χρηματοδότηση περίπου 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τώρα. Η Rivian έκλεισε σε έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Δεκέμβριο και είχε συγκεντρώσει τουλάχιστον 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν από αυτό, ανέφερε το Reuters εκείνη την εποχή, επικαλούμενο στοιχεία από το Pitchbook.

Τον Ιούνιο, το CNBC ανέφερε σχετικά με έναν γύρο χρηματοδότησης για τη Rivian, λέγοντας ότι η εταιρεία συγκέντρωσε τουλάχιστον 2 δισεκατομμύρια δολάρια με εκτίμηση για 8 δισεκατομμύρια δολάρια. Εκείνη την εποχή, η Rivian αρνήθηκε ότι αντλούσαν χρήματα.

Παραλαβή, SUV και φορτηγά

Τα σχέδια ηλεκτρικών προϊόντων της Rivian, τα οποία καθυστέρησαν αρκετούς μήνες λόγω της πανδημίας, περιλαμβάνουν το R1T pickup, το R1S SUV καθώς και μια σειρά από φορτηγά, τα οποία η Amazon έχει προ-παραγγείλει 100.000 για τον στόλο παράδοσης την επόμενη δεκαετία Το ηλεκτρικό pickup και το SUV αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις αρχές του επόμενου έτους, ενώ η Amazon αναμένει να έχει 10.000 από τα φορτηγά στο στόλο της έως το 2022.
Η Rivian δήλωσε ότι το pickup και το SUV, που ξεκίνησαν στα τέλη του 2018, θα επιτύχουν μια γκάμα οδήγησης μία μόνο χρέωση άνω των 400 μιλίων - σύμφωνα με το κορυφαίο Model S

Η Rivian θα παράγει τα οχήματα σε ένα πρώην εργοστάσιο της Mitsubishi Motors στο Normal του Ιλινόις, το οποίο αγοράστηκε για 16 εκατομμύρια δολάρια το 2017. Η εταιρεία επενδύει περισσότερα από 750 εκατομμύρια δολάρια για τον εξοπλισμό, την ανακαίνιση και την επέκταση της εγκατάστασης πριν από την παραγωγή.



www.worldenergynews.gr

Eleni Α