Από αυτό το νόμο έλειπε μόνο μια καθαρά φωτογραφική διάταξη για το Ελληνικό επισημαίνει ο Σ. Φάμελλος
Ένα λεπτό πριν ολοκληρωθεί η συνεδρίαση της ολομέλειας για το αντι-περιβαλλοντικό νομοσχέδιο, και αφού είχε ήδη αποχωρίσει η αξιωματική αντιπολίτευση για λόγους αρχής, ο κύριος Χατζηδάκης κατέθεσε τις τελευταίες νομοτεχνικές βελτιώσεις του νομοσχεδίου αναφέρει σε ανακοίνωση του Τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος.
" Ήταν μάλιστα καμιά 30αριά σε αριθμό, μεταξύ των οποίων και νομοτεχνικές σε άρθρα που είχαν εισαχθεί στην ονομαστική ψηφοφορία. Δόθηκαν δε, δέκα (10) ολόκληρα λεπτά για τη μελέτη τους!! Πόσο γενναιόδωρο!!!
Μεταξύ αυτών, εισήχθη και η κάτωθι «νομοτεχνική» βελτίωση του άρθρου 99, και συγκεκριμένα στην παράγραφο 2, όπου προστέθηκαν μόλις επτά (7) λέξεις:
2. Η παρ. 27 του άρθρου 28 του ν. 4280/2014 (Α΄159), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«27. Στα Τοπικά Χωρικά Σχέδια του άρθρου 7 και τα Ειδικά Χωρικά Σχέδια του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (Α΄241), καθώς και στα ΣΟΑ, ΕΣΧΑΣΕ και ΕΣΧΑΔΑ, με τα προεδρικά διατάγματα έγκρισής τους μπορεί να καθορίζεται ο απαιτούμενος αριθμός θέσεων στάθμευσης ακινήτων, κατά παρέκκλιση των οριζόμενων στο π.δ 111/2014 (Α` 76), εφόσον: α) Τα ακίνητα εντός της περιοχής έγκρισης εξυπηρετούνται από Μέσα Σταθερής Τροχιάς σε ακτίνα πεντακοσίων (500) μέτρων από τον σταθμό αυτών και β) αιτιολογείται από την απαιτούμενη κυκλοφοριακή μελέτη για την έγκριση του σχεδίου…»
Βέβαια στην ελληνική νομοθεσία υπάρχει ένα και μόνο Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ). Αυτό του Ελληνικού.
Είναι γνωστή η συζήτηση για την αναγκαιότητα ικανού αριθμού θέσεων στάθμευσης, λόγω του μεγέθους της επένδυσης, ώστε να εξυπηρετηθούν οι 25.000 μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής, καθώς και οι 100.000 ημερήσιοι επισκέπτες στην πλήρη ανάπτυξη του έργου. Γνωστή είναι ακόμη, η επιδίωξη των επενδυτών να μειώσουν τις θέσεις στάθμευσης, χρησιμοποιώντας τα ίδια επιχειρήματα που αναφέρει η ανωτέρω τροπολογία, όπως γνωστές είναι και οι αντιδράσεις εκ μέρους των Δήμων στα σχέδια των επενδυτών. Το πρόβλημα βέβαια «λύθηκε» με νομοτεχνική αλλαγή που κατατέθηκε τελευταίο λεπτό και περιλαμβάνει πλέον το Ελληνικό με το όνομά του (ΣΟΑ) και αδειοδοτεί την παρέκκλιση από τους κανόνες, δηλαδή για να εξυπηρετηθεί ο επενδυτής ώστε να κατασκευάσει λιγότερες θέσεις στάθμευσης!
Πραγματικά, από αυτό το νόμο έλειπε μόνο μια καθαρά φωτογραφική διάταξη για το Ελληνικό, όπως μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση εδώ και μήνες, με νόμους, φωτογραφικά άρθρα και ΠΝΠ. Ναι αυτή η κυβέρνηση που θα «ξεμπλόκαρε» το Ελληνικό σε επτά (7) μέρες!!!
Έτσι είναι οι εμβληματικές επενδύσεις! Ειδικά αν ο επιστημονικός σου σύμβουλος γίνεται Υφυπουργός στο αρμόδιο υπουργείο! Όμως γιατί μισές δουλειές; Γιατί δεν προβλέψατε η διάταξη να έχει και αναδρομική ισχύ; Θα περιορίσετε την παρέκκλιση μόνο στις εφαρμοστικές Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις ή θα προχωρήσετε και σε τροποποίηση του Προεδρικού Διατάγματος για την έγκριση του ΣΟΑ του Ελληνικού;
Σας έχουμε προειδοποιήσει. Θα παρακολουθούμε και θα αναδεικνύουμε κάθε σκανδαλώδη φωτογραφική διάταξη της αντι-περιβαλλοντικής σας πολιτικής".
www.worldenergynews.gr
" Ήταν μάλιστα καμιά 30αριά σε αριθμό, μεταξύ των οποίων και νομοτεχνικές σε άρθρα που είχαν εισαχθεί στην ονομαστική ψηφοφορία. Δόθηκαν δε, δέκα (10) ολόκληρα λεπτά για τη μελέτη τους!! Πόσο γενναιόδωρο!!!
Μεταξύ αυτών, εισήχθη και η κάτωθι «νομοτεχνική» βελτίωση του άρθρου 99, και συγκεκριμένα στην παράγραφο 2, όπου προστέθηκαν μόλις επτά (7) λέξεις:
2. Η παρ. 27 του άρθρου 28 του ν. 4280/2014 (Α΄159), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«27. Στα Τοπικά Χωρικά Σχέδια του άρθρου 7 και τα Ειδικά Χωρικά Σχέδια του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (Α΄241), καθώς και στα ΣΟΑ, ΕΣΧΑΣΕ και ΕΣΧΑΔΑ, με τα προεδρικά διατάγματα έγκρισής τους μπορεί να καθορίζεται ο απαιτούμενος αριθμός θέσεων στάθμευσης ακινήτων, κατά παρέκκλιση των οριζόμενων στο π.δ 111/2014 (Α` 76), εφόσον: α) Τα ακίνητα εντός της περιοχής έγκρισης εξυπηρετούνται από Μέσα Σταθερής Τροχιάς σε ακτίνα πεντακοσίων (500) μέτρων από τον σταθμό αυτών και β) αιτιολογείται από την απαιτούμενη κυκλοφοριακή μελέτη για την έγκριση του σχεδίου…»
Βέβαια στην ελληνική νομοθεσία υπάρχει ένα και μόνο Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ). Αυτό του Ελληνικού.
Είναι γνωστή η συζήτηση για την αναγκαιότητα ικανού αριθμού θέσεων στάθμευσης, λόγω του μεγέθους της επένδυσης, ώστε να εξυπηρετηθούν οι 25.000 μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής, καθώς και οι 100.000 ημερήσιοι επισκέπτες στην πλήρη ανάπτυξη του έργου. Γνωστή είναι ακόμη, η επιδίωξη των επενδυτών να μειώσουν τις θέσεις στάθμευσης, χρησιμοποιώντας τα ίδια επιχειρήματα που αναφέρει η ανωτέρω τροπολογία, όπως γνωστές είναι και οι αντιδράσεις εκ μέρους των Δήμων στα σχέδια των επενδυτών. Το πρόβλημα βέβαια «λύθηκε» με νομοτεχνική αλλαγή που κατατέθηκε τελευταίο λεπτό και περιλαμβάνει πλέον το Ελληνικό με το όνομά του (ΣΟΑ) και αδειοδοτεί την παρέκκλιση από τους κανόνες, δηλαδή για να εξυπηρετηθεί ο επενδυτής ώστε να κατασκευάσει λιγότερες θέσεις στάθμευσης!
Πραγματικά, από αυτό το νόμο έλειπε μόνο μια καθαρά φωτογραφική διάταξη για το Ελληνικό, όπως μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση εδώ και μήνες, με νόμους, φωτογραφικά άρθρα και ΠΝΠ. Ναι αυτή η κυβέρνηση που θα «ξεμπλόκαρε» το Ελληνικό σε επτά (7) μέρες!!!
Έτσι είναι οι εμβληματικές επενδύσεις! Ειδικά αν ο επιστημονικός σου σύμβουλος γίνεται Υφυπουργός στο αρμόδιο υπουργείο! Όμως γιατί μισές δουλειές; Γιατί δεν προβλέψατε η διάταξη να έχει και αναδρομική ισχύ; Θα περιορίσετε την παρέκκλιση μόνο στις εφαρμοστικές Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις ή θα προχωρήσετε και σε τροποποίηση του Προεδρικού Διατάγματος για την έγκριση του ΣΟΑ του Ελληνικού;
Σας έχουμε προειδοποιήσει. Θα παρακολουθούμε και θα αναδεικνύουμε κάθε σκανδαλώδη φωτογραφική διάταξη της αντι-περιβαλλοντικής σας πολιτικής".
www.worldenergynews.gr