Ηλεκτρισμός

Αποθέωση για τον Musk και κέρδη για την TESLA που πούλησε 88.400 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το α' τρίμηνο του 2020

Αποθέωση για τον Musk και κέρδη για την TESLA που πούλησε 88.400 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το α' τρίμηνο του 2020
O Musk έκανε ένα ακόμη άλμα έχοντας αυξήσει την παραγωγική του δυναμικότητα σε 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον χρόνο
H TESLA ξεπέρασε τις προσδοκίες και ανακοίνωσε κέρδη για τρίτο συνεχές τρίμηνο ύψους 16 εκατ δολαρίων, παρά το γεγονός ότι  μέρος από τα εργοστασιά της ήσαν κλειστά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 5,99 δισ δολάρια και τα κέρδη ανά μετοχή σε 1,24 δολάρια έναντι αναμενομένων ζημιών 0,36 δολαρίων από την πλευρά των επενδυτών.
Από την άλλη πλευρά οι ελεύθερες ταμειακές ροές ήταν αρνητικές κατά 895 εκατ δολάρια, στοιχείο που αναιρεί προς το παρόν την δέσμευση της εταιρίας, ότι θα έχει θετικά cash flows την τρέχουσα χρονιά.
Η εταιρία παρέδωσε 88.400 αυτοκίνητα στο πρώτο τρίμηνο του 2020 έναντι 89.000 που ήταν η προσδοκία της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων 76.200 κομμάτια του Model 3 sedans και Model Y cross-over SUVs και συνδυασμένες παραδόσεις από 12.200 τεμάχια των παλαιότερων και ακριβότερων  Model S και X.
Tα έσοδα από τον κλάδο των αυτοκινήτων ανήλθαν σε 5,1 δισ δολάρια με μικτό περιθώριο, που με την συνεισφορά και κάποιων άλλων παραγόντων ανήλθε στο 25,5%.
Η παραγωγική δυναμικότητα της εταιρίας είναι να ολοκληρώσει την παραγωγή 500.000 αυτοκινήτων μέσα στο 2020 αλλά οι συνθήκες που έχει δημιουργήσει ο Covid δεν επιτρέπουν προβλέψεις ασφαλέις, όπως ανέφερε η εταιρία. Έτσι αρχίζει να απομακρύνεται η προοπτική να εισέλθει στον S&P 500, η οποία προϋποθέτει 4 διαδοχικά κερδοφόρα τρίμηνα.

To κλείσιμο μονάδων

Το τρίμηνο που πέρασε ήταν και το πρώτο που η εταιρία είχε σε πλήρη λειτουργία το εργοστάσιο στην Σαγκάη και επίσης το πρώτο που η εταιρία παρήγε και παρέδωσε το Model Υ.
Όμως η μονάδα αυτή έκλεισε για δύο εβδομάδες τον Φεβρουάριο ενώ από τα τέλη Μαρτίου η TESLA αναγκάστηκε να περιορίσει στα απολύτως αναγκαία την λειτουργία της μονάδας αυτοκινήτων στο Fremont της California.
Παράλληλα διέκοψε την παραγωγή στις μονάδες μπαταριών στο Reno, Nevada και στο Buffalo, New York όπου φτιάχνει και τμήματα για τα αυτοκίνητα καθώς και προϊόντα ηλιακής τεχνολογίας.
Κατόρθωσε όμως παρά την πανδημία να πουλήσει αυτοκίνητα online, να τα παραδώσει και να καλύψει ανάγκες service στιυς πελάτες της.
Οι επιπτώσεις που θα υπάρξουν εξαιτίας του COVID στην εταιρία, θα αποδυναμώσουν τον ισολογισμό της στο β τρίμηνο του 2020.
Η εταιρία έχει πάρει ήδη μέτρα μείωσης του κόστους όπως στον τομέα των αμοιβών.
Τα καθαρά έσοδα από την πώληση αυτοκινήτων ήταν στα 4,54 δισ δολ έναντι 7.38 δισ δολ το τελευταίο τρίμηνο του 2019, που παραδοσιακά λόγω εποχικότητας είναι το καλύτερο.

Η μετοχή ανέβηκε 9% στην διαπραγμάτευση μετά το κλέισιμο της Wall στα 876 δολάρια πλησιάζοντας το ιστορικό υψηλό των 910 δολαρίων τον περασμένο Φεβρουάριο.
Σε μετρητά και ισοδύναμα διαθέτει 8,1 δισ δολάρια.

www.worldenergynews.gr




Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης