Σε άδοξο τέλος καταλήγει σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις που επικαλείται το περιοδικό Nikkei Asia Review, η συνεργασία μεταξύ Tesla και Panasonic.
Η ιαπωνική Panasonic Corp και η αμερικανική Tesla Motors ανακοίνωσαν στις 27/12/2016, ότι συμφώνησαν να ξεκινήσουν την παραγωγή φωτοβολταϊκών κυττάρων και μπαταριών σε εργοστάσιο στο Μπάφαλο της Νέας Υόρκης.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας τους, η Panasonic δεσμεύτηκε να πληρώσει για μέρος του εξοπλισμού στο εργοστάσιο στο Μπάφαλο της Νέας Υόρκης. Άρχισαν να παράγουν εξαρτήματα για ηλιακές φωτοβολταϊκές συσκευές το 2017.
Οι συμμαχίες με προμηθευτές μπαταριών παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επεκτατική στρατηγική της Tesla και την ηλεκτροκίνηση γενικότερα.
Η εταιρεία σε αυτή τη λογική της απεξάρτησης από την Panasonic συνεχίζει να αυξάνει τους προμηθευτές της, καθώς ενδεχόμενες ελλείψεις μπαταριών θα έβαζαν φρένο στους στόχους και την ανοδική της πορεία.
Επίσης, η Panasonic εξακολουθεί να είναι κύριος προμηθευτής κυψελών μπαταριών στην Tesla, με την τελευταία να έχει πίσης δημιουργήσει δεσμούς με τους κατασκευαστές μπαταριών CATL στην Κίνα και την LG Chem στη Νότια Κορέα.
Aυτό αναμένεται να δώσει μεγαλύτερη ελευθερία στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία στοχεύει να παραδώσει 500.000 αυτοκίνητα το 2020. Η Tesla πλέον διαθέτει 3 προμηθευτές μπαταριών, ενώ δεν έχει κρύψει την πρόθεσή της να κατασκευάσει και δικές της μπαταρίες κάποια στιγμή, στα χνάρια της BYD
Αν και η Tesla έχει επίσης πιεστεί για να αναζωογονήσει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα έσοδά της το περασμένο έτος υποχώρησαν κατά 24 εκατ. δολ ετησίως, με αρκετούς γύρους απολύσεων που ξεκίνησαν το 2018. Εάν η επιχείρηση δεν απασχολήσει 1.460 στο εργοστάσιό του Buffalo τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, θα πρέπει να πληρώσει ποινή ύψους 41,2 εκατομμυρίων δολαρίων στην πολιτεία της Νέας Υόρκης.
www.worldenergynews.gr