Η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων βοήθησε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να μειωθούν κατά μέσο όρο στα 113 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο για τον φετινό Ιανουάριο σε σύγκριση με τα 118,2 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο που ήταν τον Δεκέμβριο
Μεγάλη αύξηση άνω του 89% σημείωσαν στην Ιταλία οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα, τη στιγμή που οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα μειώθηκαν κατά 5,9% αγγίζοντας τις 155.528 μονάδες.
Πουλήθηκαν συνολικά 13.654 υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να αγγίζουν τις 1943 μονάδες καταγράφοντας αύξηση 1,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό μήνα.
Σημειώνεται ότι η ιταλική κυβέρνηση έχει δώσει κίνητρα ύψους μέχρι 6.000 ευρώ για να αντικατασταθούν τα παλιά αυτοκίνητα με νέα χαμηλών εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, και με δεδομένο ότι το "οικολογικό μπόνους" και τα αυστηρότερα όρια εκπομπών θα έχουν διάρκεια και τους επόμενους μήνες, θα δούμε μια γενικότερη άνοδο στις πωλήσεις των «καθαρών» αυτοκινήτων.
Το Zoe της Renault ήταν το πιο δημοφιλές ηλεκτροκίνητο μοντέλο και ακολούθησε η πρόσφατα ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208. Η ζήτηση ντίζελ μειώθηκε κατά 23%, ενώ το μερίδιο της βενζίνης αυξήθηκε στο 46,5% από 45,1% που ήταν τον Ιανουάριο του 2018.Το μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων με υγραέριο μειώθηκε στο 6,2% από 7,3%, ενώ οι πωλήσεις οχημάτων με συμπιεσμένο φυσικό αέριο αυξήθηκαν κατά 136% φθπανοντας τα 4.114 οχήματα και καταγράφοντας μερίδιο αγοράς στο 2,6% από το 1%.
Η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων βοήθησε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να μειωθούν κατά μέσο όρο στα 113 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο για τον φετινό Ιανουάριο σε σύγκριση με τα 118,2 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο που ήταν τον Δεκέμβριο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.worldenergynews.gr