Η Wright Electric συνεργάτης της αεροπορικής εταιρείας θα κατασκευάσει έναν ηλεκτροκινητήρα 1,5 megawatt
Η βρετανική αεροπορική εταιρεία easyJet κινήθηκε ένα βήμα πιο κοντά στην εμπορική ηλεκτρική πτήση σε κοντινά δρομολόγια, αφού συνεργάτης της ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την ανάπτυξη κινητήρων για τα ηλεκτρικά αεροσκάφη στενού αμαξώματος.
Τα πλήρως ηλεκτρικά αεροπλάνα θα μπορούν να πετάξουν σχετικά μικρές αποστάσεις, αλλά θα μπορούσαν να αποτελέσουν βασικό τμήμα της προσπάθειας της αεροπορικής βιομηχανίας να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα.
Η Wright Electric ανακοίνωσε την Πέμπτη 30/12/2020 ότι εργάστηκε για την ανάπτυξη ηλεκτρικών συστημάτων που ήταν αρκετά μεγάλα για μια εμπορική πτήση σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά αεροσκάφη των 186 θέσεων και θα κατασκευάσει έναν ηλεκτροκινητήρα 1,5 megawatt.
Η EasyJet θέλει ηλεκτρικά αεροπλάνα να πετάξουν διαδρομές περίπου 500 χλμ., πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το αεροσκάφος από το Λονδίνο στο Άμστερνταμ, τη δεύτερη πιο πολυσύχναστη διαδρομή της Ευρώπης.
Συνεργάστηκε με τη Wright Electric το 2017 για να διερευνήσει τις προοπτικές για τις μικρής εμβέλειας ηλεκτρικές εμπορικές πτήσεις. Η Wright ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να διενεργήσει δοκιμές εδάφους του κινητήρα το 2021 και πτητικές δοκιμές το 2023.
"Αυτό είναι ένα άλλο κρίσιμο βήμα για τον εταίρο μας Wright Electric να κινηθεί προς την κατεύθυνση της εισαγωγής εμπορικών ηλεκτρικών αεροσκαφών και είναι συναρπαστικό να δούμε το φιλόδοξο χρονοδιάγραμμά τους για δοκιμές και έναρξη λειτουργίας", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet Johan Lundgren.
Η αεροπορική βιομηχανία υφίσταται πιέσεις για την εξεύρεση πιο βιώσιμων τρόπων λειτουργίας, καθώς οι περιβαλλοντικές ομάδες ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να μην πετούν και να αναζητούν πιο πράσινες εναλλακτικές λύσεις.
Το σουηδικό κίνημα, με επικεφαλής ακτιβιστές, συμπεριλαμβανομένης της έφηβας Greta Thunberg, εξασθένησε τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια στην Ευρώπη κατά το τελευταίο έτος.
Ο Lundgren, ο οποίος είναι επίσης από τη Σουηδία, ανακοίνωσε πέρυσι ότι η easyJet θα πληρώσει για την αντιστάθμιση των εκπομπών άνθρακα από όλες τις πτήσεις της, αλλά δήλωσε ότι τα μέτρα αυτά ήταν μόνο μια προσωρινή λύση μέχρι να αναπτυχθούν νέες τεχνολογίες.
«Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό για τους πελάτες μας να λειτουργούμε όσο το δυνατόν πιο βιώσιμα», είπε.
"Μπορούμε να δούμε πιο ξεκάθαρα από ποτέ ένα μέλλον που δεν εξαρτάται αποκλειστικά από τα καύσιμα τζετ».
www.worldenergynews.gr